מדריך למודעות דינמיות לרשת החיפוש

המפתח למודעות דינמיות לרשת החיפוש שיעלו לכם את ה-CTR

תוכן עניינים

ליצור ולפרסם מודעות זה די קל, לגרום לאנשים ללחוץ עליהן זה קצת יותר קשה.

אם אתם מייצגים את הרוב, אתם משתמשים בגוגל אדס כדי לפרסם ולקדם את המוצר/שירות שלכם, אבל לפעמים קצת מתקשים להשיג CTR גבוה.
חושבים שמודעות דינמיות לרשת החיפוש יפתרו לכם את הבעיה? בהחלט כן, אבל לא תמיד.

במאמר הבא נסביר לכם מה הן מודעות דינמיות, למה הן טובות לכם (אבל לא תמיד) וכיצד תגדירו אותן בקמפיין החיפוש שלכם.

למה כדאי להשתמש במודעות דינמיות לרשת החיפוש?

באופן אידיאלי, מודעות דינמיות לרשת החיפוש ממקדות טוב יותר את המודעות שלכם למשתמשים פוטנציאליים. זה יכול להגדיל את הרלוונטיות ואת שיעור הקליקים (CTR) של המודעות שלכם. כאשר ה-CTR עולה, כך גם ציון האיכות שלכם יעלה וגם דירוג המודעה (Ad Rank). זה משפר את מיקומי המודעות שלכם ומביא תנועה איכותית יותר לאתר שלכם. מכאן, ביצוע המרה תלוי בעמוד הנחיתה שלכם.

מהן מודעות דינמיות לרשת החיפוש

מודעות דינמיות לרשת החיפוש – DSA (Dynamic Search Ads) עובדות כך: גוגל סורק את תוכן האתר שלכם (כתובת ה-URL שאליה תפנו את הגולשים) וכך מאתר מונחי חיפוש רלוונטיים לשירות/מוצר שלכם, ומציג בפני הגולשים מודעות שמכילות את מילות המפתח שחיפשו.

גוגל מגדירים את זה כך: "מודעות דינמיות שמיועדות לרשת החיפוש, אידיאליות עבור מפרסמים עם אתר מפותח היטב או אתר עם מלאי גדול, הן משתמשות באתר שלך כדי למקד את המודעות שלך ויכולות לעזור להשלים את החסר של הקמפיינים שלך לרשת החיפוש".

זה לא אומר ש-DSA מיועדות רק לאתרי מסחר עם מלאי גדול. תוכלו להשתמש במודעות האלו בצורה חכמה כל עוד תדעו לאילו עמודים לכוון את התנועה שלכם ואילו שירותים להדגיש.

לדוגמה, אם אתם סוכנות דיגיטל PPC שמפעילה מודעות חיפוש דינמיות, ומשתמש חיפש "מודלים לתמחור סוכנות PPC", ייתכן שגוגל תציג את המודעה הדינמית שלכם ותפנה את המשתמש לפוסט בבלוג שפרסמתם שהכותרת שלו היא – היתרונות והחסרונות של מודלי תמחור שונים בסוכנויות PPC.

או, אם כיוונתם את המודעות הדינמיות שלכם לעמודי שירות שונים, זה יכול לשלוח את הגולש ישר לעמוד בנושא תמחור.

כפי שתוכלו לראות, חוויות לקוח שונות מאוד מגיעות עם כל עמוד.

מודעות דינמיות לרשת החיפוש עוסקות בשליחת התנועה הרלוונטית ביותר לעמוד הנחיתה המתאים ביותר, אבל המפתח להצלחתם מסתמך על מידת השימוש בהן כדי למשוך לקוחות פוטנציאליים, וכיצד תוכלו לנהל בצורה אסטרטגית את התנועה שה-DSA שלכם מייצרות.

איך עובדות מודעות דינמיות לרשת החיפוש?

מודעות דינמיות לרשת החיפוש הופכות את התוכן של המודעה שלכם לאוטומטי, כלומר גוגל מושך כותרות רלוונטיות למודעות מעמוד הנחיתה שלכם. לדוגמה, אם משתמש מחפש "כותנות לילה לנשים", גוגל יבחר תמונה רלוונטית מהאתר שלכם וייצור כותרת למודעה כמו "כותנות הלילה הטובות ביותר לנשים" כדי למשוך קליקים רלוונטיים.

בקבוצות מודעות מהסוג הזה אתם לא מגדירים מילות מפתח, גוגל יודע למי כדאי להציג אותן על סמך היעדים הדינמיים שהגדרתם. היעדים האלו יכולים להיות קטגוריות, עמודים ספציפיים באתר, או אפילו כל הדפים באתר שלכם. כאשר היעדים מבוססים על אתר, טכנולוגיית סריקת האתרים של גוגל מזהה עבור אילו מונחי חיפוש הכי כדאי להציג את המודעה שלכם על סמך תוכן האתר.

הכותרות במודעות נוצרות על סמך מונחי החיפוש של המשתמשים, מה שמגדיל את הסיכויים לקליק. גם הנתיב לתצוגה (שמופיע ליד ה-URL) נוצר באופן דינמי על סמך אותם קריטריונים.

דף הנחיתה שבו גוגל ישתמש נבחר באופן דינמי כך שיתאים בצורה הטובה ביותר למונח החיפוש, ותלוי כמובן ביעדים שהגדרתם. לדוגמה, אם בחרתם עמודים ספציפיים באתר שלכם בתור יעדים, גוגל יבחר רק באחד מהדפים האלה כדי להפנות אליו את המודעה שלכם. לחלופין, אם בחרתם קטגוריה או את כל עמודי האתר כמטרה, גוגל יוכל לבחור כל עמוד נחיתה רלוונטי באתר כדי להפנות אליו את המודעה שלך.

הדבר היחיד שתצטרכו להוסיף באופן ידני זה 2 תיאורים למודעות. כדי להפוך את המודעות ליעילות ביותר, הקפידו לשמור על הכותרות באתר שלכם בהיקף של 60-90 תווים.

איך תגדירו מודעות דינמיות?

היכנסו לחשבון הגוגל אדס שלכם וצרו קמפיין חדש. הגדירו את כל ההגדרות הראשוניות. תחת הלשונית "הגדרות קמפיין" לחצו על "הגדרות נוספות" ואז על "הגדרת מודעות דינמיות לרשת החיפוש" -> הזינו את כתובת האתר שלכם (ללא HTTPS או WWW) -> בחרו שפה (לאחר מכן תוכלו להגדיר הגדרות נוספות כמו תזמון, תאריכי התחלה וסיום וכו' אבל תוכלו להגדיר את כל זה גם לאחר פרסום הקמפיין כך שזה לא הכרחי לשלב זה).

במסך הגדרות הקמפיין, כשתבחרו הגדרת מודעות דינמיות לרשת החיפוש, תזינו בשדה העליון את כתובת הURL של האתר שלכם ומתחת לזה בחרו את השפה של האתר שלכם.

עכשיו זה הזמן ליצור את המודעות עצמן. אתם לא צריכים לבחור יעד מכל סוג, פשוט בחרו את האופציה שמתאימה למוצר/שירות שלכם. אם אתם רוצים לבחור קטגוריות, בחרו את הקטגוריות הרלוונטיות למודעה שלכם.

בהגדרת קבוצת מודעות דינמיות תבחרו את היעדים של המודעות הדינמיות. תוכלו לבחור מתוך הקטגוריות המומלצות לאתר שלכם, אותם גוגל מציג על ידי סריקת האתר במסך הקודם.

אם יש עמוד ספציפי שתרצו להפנות אליו מודעות, הוסיפו את כתובות האתרים, ואל תשכחו ללחוץ על כפתור "הוספה" כדי לוודא שכל כתובות האתרים כלולות כיעדים דינמיים.

תוכלו להגדיר יעד למודעות הדינמיות גם באמצעות שימוש בכתובות URL מדויקות. הזינו כתובות URL למיקוד בשדה מצד ימין ולחצו הוספה. את כתובות הURL שהוספתם תראו בצד שמאל של המסך.

אם אתם לא רוצים להוסיף כתובות מדויקות, תוכלו לבחור "יצירת כללים כדי לטרגט לדף אינטרנט" ואל תשכחו ללחוץ על כפתור "הוספה" כדי לוודא שכלל העמודים כלולים.

ישנן אפשרויות אחרות לכללים שתוכלו לבחור מלבד "כתובת URL", כמו "קטגוריה", כותרת הדף, תוכן הדף. לאחר מכן, הפונקציה "וגם" מאפשרת לכם ליצור כמה כללים ביחד.

אם אתם לא רוצים להתמקד בעמוד ספציפי, תוכלו לסמן את התיבה "כל דפי האינטרנט".

כדי לבחור את כל דפי האינטרנט לחצו על כל דפי האינטרנט ואז שמנו וי ב"כל דפי האינטרנט" בצד ימין של המסך.

לאחר מכן תגללו מטה והגדירו את המודעה עצמה. עכשיו זה הזמן ליצור 2 תיאורים שונים למודעות שלכם, ולאחר מכן לחצו "הבא".

במסך ההגדרה של מודעה דינמית תצטרכו רק להקליד שני תיאורים בשדות, בצד שמאל תוכלו לראות תצוגה מקדימה של המודעה שלכם.

תופיע לכם תצוגה מקדימה של המודעה – אם הכל תקין, תוכלו ליצור מודעה נוספת לאותה קבוצת מודעות, או ליצור קבוצת מודעות נוספת. לחצו "הבא".

לאחר מכן תהיה לכם את האופציה להוסיף תוספים לקמפיין שלכם, זה לא חובה אבל מומלץ.

לאחר מכן תוכלו לצרף למודעה תוספים שונים כמו - יתרונות מרכזיים, שיחה, תמונה ועוד.

לחצו "הבא". במידה ויהיו שגיאות זה יופיע לכם בשורה למעלה, יש דברים שתהיו חייבים לתקן באותו דבר אך את רוב הדברים תוכלו להגדיר גם לאחר פרסום הקמפיין כך שהרוב לא קריטי לשלב הזה.

אפשרויות מיקוד דינמיות

האופן שבו תגדירו מודעות דינמיות לרשת החיפוש בקמפיין שלכם חשוב, כך שתצטרכו להחליט אילו יעדים דינמיים הגיוניים ורלוונטיים עבור העסק שאתם מקדמים. הנה מבט על היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.

קטגוריות

בחירה בקטגוריות עבור הקמפיינים הדינמיים שלכם היא הגיונית אם האתר כולל חלקים שונים. לדוגמה, אם העסק שלכם הוא שיפוץ בית, אז אולי יש לכם באתר קטגוריות לשיפוץ מטבחים, שיפוץ חדרי אמבטיה וכו'. גוגל תעלה קטגוריות על סמך מפת האתר שלכם.

לוקח קצת יותר זמן להגדיר את זה אבל כך תהיה לכם שליטה טובה יותר על התוכן שרואים באתר. בנוסף, תוכלו לשנות את הצעת המחיר לכל קטגוריה לפי העדיפות שלכם.

עמודים ספציפיים

תוכלו לטרגט את כל העמודים בדומיין שלכם, וכך לאפשר לגוגל לסרוק את כל האתר ולקחת ממנו את התוכן הרלוונטי ביותר למודעות שלכם.

יחד עם זאת, אתם זורקים רשת מאוד רחבה ובעצם הולכים נגד "כלל הזהב" של עמודי נחיתה ב-PPC – שימוש בעמודי נחיתה ייעודיים לתנועה ולמונחי החיפוש.

מצד שני, תוכלו לטרגט רק עמודים מסוימים בדומיין שלכם. לדוגמה, אם יש לכם עמודי שירות מרכזיים שאליהם תרצו להפנות משתמשים, אתם יכולים למקד רק לדפים מסוימים בדומיין שלכם עם ה-DSA שלכם.

כדי לטרגט עמודים ספציפיים בחרו באפשרות "דפי אינטרנט מסוימים".

ניתן להזין עד 20 עמודי אינטרנט. לחילופין, תוכלו ליצור כלל אחד או יותר כדי לציין לאילו עמודים תרצו להפנות את התנועה הרלוונטית. אלו האפשרויות שלכם:

  • קטגוריה
  • תוכן הדף
  • כותרת הדף
  • כתובת URL

לדוגמה, אם תרצו להפנות את המשתמשים לעמודים שמכילים בכותרת את המילה "כיצד", תבחרו ב"כותרת הדף" מכילה "כיצד" ולחצו על "הוספה".

כל עמודי האתר

אם אין לכם זמן ולא אכפת לכם לוותר על שליטה מסוימת בקמפיין, תוכלו למקד את התנועה לכל העמודים באתר. גוגל תתאים את כותרות המודעות לתוכן של עמודי הנחיתה שלכם כדי להציג את העמודים הרלוונטיים ביותר למשתמשים. אבל קחו בחשבון שהם עשויים לנחות בפוסט בבלוג במקום בעמוד של המוצר/שירות שלכם. בנוסף, לא תוכלו לשלוט על הצעת המחיר לעמודים השונים אם יהיה עמוד שיעבוד טוב יותר – יש הצעת מחיר אחת.

מתי כדאי להשתמש במודעות דינמיות

מודעות דינמיות לרשת החיפוש אינן מיועדות לכל סוגי הקמפיינים. כן, הן יכולות לעבוד בכל תחום עבור פרסום ברשת החיפוש, אבל זה לא אומר שאתם צריכים להציף את הקמפיינים שלכם במודעות האלו.
יש סיבה לכך ש-DSA מיועדות רק לרשת החיפוש – הן נועדו לנצל את כוונת הרכישה הגבוהה שיש ברשת החיפוש.

ניצול כוונת רכישה גבוהה ברשת החיפוש

לרשת החיפוש של גוגל יש כוונת רכישה גבוהה בהשוואה לערוצים אחרים כמו רשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם), רשת המדיה של גוגל או ערוצי שיווק אחרים כמו מייל וכו. בניגוד לערוצים אחרים שבהם משתמשים רואים פרסומים בהתאם להתעניינות שלהם בתחומים מסוימים, ברשת החיפוש של גוגל המשתמש מחפש בעצמו את השירות/מוצר שהוא צריך.

מה זה אומר בעצם? שהתנועה שמגיעה מרשת החיפוש של גוגל היא "חמה" יותר מכל ערוץ אחר. כלומר, משתמש שמחפש את המוצר/שירות שלכם הוא מוכן יותר ל"המרה", יש לו כוונת רכישה גבוהה.
מודעות דינמיות לרשת החיפוש צריכות לנצל את כוונת הרכישה גבוהה כך שהמשתמש יראה את המודעה הרלוונטית ביותר למה שהוא חיפש. ככל שהמודעות יהיו רלוונטיות יותר כך יהיה לכם קל יותר להביא את המשתמש לביצוע המרה בעמוד שלכם.
גוגל מתגמלת אתכם כאשר אתם מתאימים את מילות המפתח למודעות, זה עובד אותו דבר גם פה.
ככל שתתאימו את המודעות למה שמשתמשים מחפשים – כך הם יהיו מרוצים יותר. זה אומר יותר קליקים ותנועה עבורכם – ויותר כסף עבור גוגל.

התאמת המודעות למונחי החיפוש

ההבדל בין מונחי חיפוש למילות מפתח:

מילת מפתח = הביטוי המדויק שתגדירו בקמפיין שלכם. אם אתם מעוניינים לקדם קייטרינג לאירועים, זאת מילת המפתח שתתמקדו בה בקמפיין שלכם.

מונח חיפוש = מה שהמשתמש מחפש בפועל בגוגל (לדוגמה – קייטרינג לאירועים בשרון). 

כאשר אתם מגדירים מילות מפתח, אתם מתמודדים עם עוד המון מונחי חיפוש שמתלווים למילה שהגדרתם, ולא כולם רלוונטיים לעסק שלכם.

חוסר היעילות של רשת רחבה

בעולם ה-PPC, אתם משלמים על כל קליק, אז אתם רוצים שיהיו לכם קליקים רלוונטיים ממשתמשים שמתעניינים במוצר/שירות שלכם, שמעוניינים לבצע המרה.

ההיגיון הוא די פשוט: אם תייצרו הרבה תנועה מקליקים לא רלוונטיים, תשלמו הרבה כסף מבלי להחזיר את ההשקעה – משהו שאף אחד לא מעוניין בו.

צריך לשמור על מצב שבו מילת מפתח אחת תניב יותר מונחי חיפוש רלוונטיים, מאשר לא רלוונטיים.

עליכם לשמור על מיקוד במילות המפתח שלכם ולא להתפזר לביטויים לא רלוונטיים, כדי למנוע בזבוז כסף ותנועה לא רלוונטית.

למודעות דינמיות לרשת החיפוש יש את היכולת להתאים את המודעה למונח החיפוש הספציפי שמשתמש חיפש.

להעלות את ה-CTR (ועל הדרך גם את ציון האיכות)

שיפור הרלוונטיות של המודעה דרך מודעות דינמיות יכול להגביר משמעותית את שיעור ההקלקה שלכם. ככל שמילת המפתח ממוקדת וקרובה יותר למונחי החיפוש – כך הCTR- יעלה.

שימוש במודעות דינמיות ישפר את שיעור ההקלקה על ידי שיפור הרלוונטיות של המודעות, על סמך הקריאייטיב של המודעה והזמן שהיא הוצגה. מה יותר טוב משיעור הקלקה משופר? ציון איכות משופר בעקבות שיפור הרלוונטיות ושיעור ההקלקה.
ציון האיכות נחשב קופסה שחורה בעולם ה-PPC. אבל אנחנו יודעים ששיפור ציון האיכות מביא ביצועים טובים יותר. זה משפר את המיקום הממוצע של המודעות שלכם ברשת החיפוש ומוריד את העלות לקליק. זה נובע מ-CTR גבוה, תוך שמירה על עמודי נחיתה רלוונטיים. זה קל יותר לביצוע כאשר משתמשים במודעות דינמיות ומפנים את התנועה לעמודים הרלוונטיים ביותר.
העניין הוא לא להעלות את ה-CTR עם תנועה לא רלוונטית שמבזבזת לכם כסף. להפך, במודעות דינמיות ה-CTR שלכם משתפר ותקבלו תנועה רלוונטית בלבד, אחרי שמקליקים זה רק עניין של ביצוע ההמרה.

יתרונות וחסרונות של מודעות דינמיות

שימוש במודעות דינמיות לרשת החיפוש זה רעיון טוב לקידום העסק שלכם. אבל כמו בכל דבר – יש חסרונות שחלקם ניתן למנוע, אבל יש כמה שהם לא בשליטתנו.

היתרונות

אחת הסיבות העיקריות שמשתמשים בהן זה חיסכון בזמן. ברגע שאתם בונים קבוצת מודעות, נשאר לכם רק להגדיר יעד ותיאורים רלוונטיים – את השאר גוגל יעשה. זה מקטין את העבודה הכללית שלכם בקמפיין, ואתם גם מרוויחים תנועה וחשיפה גדולה.

מודעות אלו כוללות גם כותרות ארוכות יותר, שהן אידיאליות למשיכת תשומת לב והן צפויות להופיע יותר בקרב המחפשים. כל מודעה מכילה הצעה שהם צריכים ומחפשים.

החסרונות

מודעות דינמיות עלולות להזיק לקמפיין שלכם ולתקציב שלכם. אם אתם משתמשים במודעות דינמיות בלבד, אתם מטרגטים קהל רחב מאוד במקום לצמצם אותו למילות מפתח בעלות נפח חיפוש גבוה.

במילים אחרות – יכול להיות ששיעור ההקלקה ושיעור ההמרה שלכם לא יהיו גבוהים כל כך בשימוש במודעות דינמיות.

כמו כן, מכיוון שמודעות דינמיות מושכות תוכן מעמודי הנחיתה שלכם, ייתכן שתופיעו במונחי חיפוש לא רלוונטיים עבור הקהל הספציפי שלכם, אז קיימת אפשרות של מודעה לא מתאימה לקהל היעד.

בעיות אלו נמשכות כאשר מבנה קידום האתרים שלכם לא מספיק טוב. מבנה SEO נכון מקל על גוגל למשוך נתונים מדפי מוצר רלוונטיים על סמך מונחי חיפוש.

אחת המלכודות הגדולות של מודעות דינמיות היא חוסר שליטה בקמפיין שלכם. יחד עם זאת, תוכלו להתמודד עם זה על ידי מילות מפתח שליליות.

איך לעשות אופטימיזציה למודעות דינמיות?

אחרי שדיברנו על היתרונות והחסרונות של מודעות דינמיות לרשת החיפוש, ועל השימושים השונים שיש לעשות בהן זה הזמן לדבר האמיתי – איך תייעלו את המודעות שלכם לקבלת התוצאות הטובות ביותר? להלן חמש שיטות מומלצות למודעות דינמיות שמיועדות לרשת החיפוש שיעזרו לכם לבצע אופטימיזציה:

השתמשו בתוכן משלים-אינפורמטיבי

כאשר אתם יוצרים את התיאורים למודעות שלכם, תשמרו על מודעה "אמפטית", לשים את עצמכם בנעליים של הלקוח יגרום למודעה שלכם לבלוט יותר מאחרים. כתבו תיאורים שמעוררים סקרנות, נוגעים בצרכי הלקוח או מדגישים משהו ייחודי לעסק שלכם.
לדוגמה, אם תציגו את הדירוג המדהים של העסק שלכם בגוגל זה משהו ייחודי, אמין וזה יגרום למשתמשים לחשוב לעצמם – "מעניין למה הם קיבלו דירוג כזה". כדי למצוא את התיאורים הטובים ביותר, תוכלו לעשות A/B Testing וליצור כמה מודעות עם תיאורים שונים.
זכרו שעליכם לכתוב תיאור שידחוף את המשתמשים להקליק על המודעה שלכם.
נסו לשאול את עצמכם את השאלות הבאות:

  • מה הייתי רוצה לדעת?
  • מה כל כך מיוחד בחברה הזאת?
  • למה היא טובה יותר מחברות אחרות?

כל התשובות צריכות להופיע בתיאורים מכיוון שהכותרות נוצרות באופן אוטומטי.

שירותים/מוצרים קשורים

כמובן שתרצו לכלול במודעה מידע על המוצר/שירות שלכם. סביר להניח שמונח החיפוש יכיל את המוצר/שירות שלכם וזה יופיע בכותרת המודעה. אבל לפעמים תוכלו לקחת את זה צעד אחד קדימה.
לדוגמה, אם יש לכם עסק לניקוי בקיטור, נסו לשלב בתיאורים מילים כמו – ניקוי שטיחים, ניקוי ספות, ניקוי רהיטים וכו'… תוכלו להכניס את זה גם לנכס דיגיטלי מסוג מידע מובנה – זה תמיד טוב.

התמקדו בהנעה לפעולה

לעמודי נחיתה בעלי ביצועים טובים יש הנעה לפעולה ברורה. התמקדות בהנעה לפעולה מפתה את המבקרים בעמוד ומעלה באופן משמעותי את הסיכוי להמרה. תוכלו לתרגם את הרעיון הזה גם במודעות דינמיות. המודעה צריכה לכלול את אותה הנעה לפעולה שיש גם בעמוד הנחיתה, כך שהמשתמשים יראו עקביות. לתת להם ערך או תמריץ כלשהו יכול להיות גורם מכריע האם יקליקו על המודעה או לא.

לדוגמה – "עסק משפחתי כבר משנת 1976" או "קבלו הצעת מחיר בחינם בהתאמה אישית עוד היום".

מה נשמע לכם משכנע יותר ומניע לפעולה? כמובן שהמשפט השני, שנותן ערך מוסף ללקוח.

אם אנחנו מדברים על מודעה "אמפטית", הייעוץ חינם מראה שהחברה לא מנסה למכור משהו, הם מנסים לזכות בלקוח עם הזמן והמומחיות שלהם.
זכרו שהחלק היחיד במודעה דינמית שיש לכם שליטה עליו זה התיאורים, כך שכדאי לשמור על הנעה לפעולה בתיאורים.

שימו לב לשימוש מוגזם בשפה השיווקית

כולנו מודעים לשפה בעולם השיווק שנועדה לשכנע את הלקוחות. יש הרבה ביטויים שנשמעים לנו טוב, אבל בסופו של דבר מדובר בטכניקות שיווק חסרות רגישות.

כיום, צרכנים יכולים לסנן החוצה את השפה השיווקית, הם מזהים אם למשפטים יש משמעות או בכלל לא, בייחוד אם מדובר במשפטים שמשתמשים בהם הרבה. תוכן המודעה הופך במהירות ללא יעיל וגנרי, במקום להיות ייחודי.

דוגמה נוספת – "קבל ייעוץ חינם" או "קבל הצעת מחיר מותאמת אישית בחינם עוד היום" .

לשני הביטויים יש בעצם אותו מסר, אבל יש שימוש מוגזם במילה "חינם" וייתכן שלא תהיה לזה השפעה טובה.

לסיכום – השתדלו לבחור במילים פשוטות ומשמעותיות שיעבירו את המסר בצורה טובה, בלי להתחכם. כך תמשכו תשומת לב בצורה הנכונה ביותר.

סננו איזה דפים באתר שלכם משתמשים במודעות דינמיות

אם יש לכם מספר עמודי נחיתה ותרצו להשתמש במודעות דינמיות – בחרו את העמודים "העסיסיים", עמודים שמכילים ביטויים אטרקטיביים לדעת גוגל, ביטויים רלוונטיים שאנשים מחפשים בהקשר לעסק שלכם. גוגל ישתמש באלגוריתם שלו כדי לסרוק את העמוד ויחליט איזה כותרת מתאימה למודעה ולמונח החיפוש שחיפשו.

אם גוגל יסרוק עמוד של תקנון האתר לדוגמה, כנראה שהוא לא ימצא טקסט מתאים שיתאר את המוצר/שירות שלכם. עמוד "עסיסי" יכיל מידע רלוונטי לגבי המוצר/שירות שלכם. במקרה זה, תעדיפו להשתמש בטכניקת "מיקוד לדפי אינטרנט ספציפיים" שהזכרנו קודם לכן. כך תוכלו לשלוט בדפים שגוגל יסרוק ותוכלו להוביל לתוצאות הטובות ביותר.

עם המדריך הזה, יש לכם את השלבים הדרושים ליצירת מודעות דינמיות לרשת החיפוש כדי לשפר את שיעור ההקלקה שלכם. זה מלווה בניסוי ותהייה, אבל הכל תלוי באסטרטגיה שתבחרו כדי לראות מה עובד טוב יותר, וזכרו שהכל בר שינוי.

Icon

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר