קידום ממומן בגוגל

חברתנו מעניקה שירותי קידום ממומן בגוגל אדס (PPC) מעל 15 שנה, למגוון גדול של לקוחות עם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד, כל העבודה איתנו עובדת בצורה של WIN-WIN אנחנו רוצים שתצליחו וככה גם אנחנו נצליח.

הנה כמה דברים על קידום ממומן בגוגל.

מה זה קידום ממומן בגוגל?

קידום ממומן בגוגל היא הדרך המהירה ביותר להגיע ללקוחות חדשים שמחפשים את השירות או המוצר שלכם, בעזרת קידום ממומן בגוגל תקבלו חשיפה בראש תוצאות החיפוש עבור ביטויים שאנחנו בחרנו כרלוונטיים עבורנו.

מהן היתרונות של קידום ממומן בגוגל?

לקידום ממומן בגוגל יש יתרונות רבים שמטרתם בסופו של דבר שתקבלו לעסק שלכם לקוחות חדשים וההכנסות שלכם יגדלו, מעבר לחשיפה בראש תוצאות החיפוש ישנם יתרונות רבים כמו:

  • שליטה מלאה למי המודעות שלנו יופיעו – אנחנו בוחרים באילו ביטויים נרצה להופיע, אזור גיאוגרפי, בחירת שעות וימים בשבוע.
  • משלמים רק על כניסות – המודל תשלום לגוגל הוא PPC (Pay Per Click) – תשלום לכל קליק, כלומר לא משלמים על אנשים שראו את המודעה שלכם ולא לחצו עליה.
  • מדידה וניתוח ביצועים – בעזרת המערכת של גוגל ניתן לדעת בדיוק מה קיבלנו מהפרסום הממומן, ניתוח הנתונים וביצוע התאמות לשיפור הקמפיין.
  • אין התחייבות – יכולים בכל רגע לעצור את הקמפיין – לא מומלץ (רק במקרים דחופים).
  • מערכת פרסום מסוג PULL ולא PUSH – אנשים מחפשים את המוצרים או השירותים שלכם, הם רוצים אתכם ולא אתם "דוחפים" להם פרסומת שהם לא חיפשו אותה – הלידים הרבה יותר איכותיים.
  • גמישות בתקציב – ניתן לבצע שינויים בתקציב בכל עת (לא רצוי לעשות הרבה).
  • גמישות בתוכן והפנייה – אפשר לשנות ולעדכן את תוכן המודעה והפנייה בכל עת לפי שינויים כמו מבצעים וכו'.

למי מתאים קידום ממומן בגוגל? ולמי לא מתאים

תתפלאו אבל יש עסקים שאני לא ממליץ להם לפרסם בגוגל, בעיקר עסקים שהמוצר או השירות שלהם פחות מוכר או מחופש. עסקים שיש להם מספיק פניות אורגניות (לקוחות חוזרים, לקוחות ממליצים ועוד..), עסקים שטוב להם המצב הנוכחי של העסק שלהם, עסקים שלא יכולים לקבל לקוחות נוספים.

כמובן שמרבית העסקים מאוד מתאימים לגוגל, עסקים שכן רוצים לגייס לקוחות חדשים, להרחיב את מעגל הלקוחות הקיים שלהם, עסקים שצריכים שיותר אנשים ייחשפו למוצר או השירות שלהם.

כיצד עובד קידום ממומן בגוגל?

מערכת הפרסום של גוגל עובדת בצורה של מכרזים, יש הרבה מפרסמים וכולם רוצים להופיע תחת ביטויים רלוונטיים, גוגל צריכה להחליט על סמך הצעת מחיר לקליק, רלוונטיות של המפרסם, אזור גיאוגרפי, תקציב ועוד…

אילו סוגי קמפיינים יש בגוגל אדס?

יש לגוגל מספר סוגים של קמפיינים כאשר המקום המרכזי שבו הקמפיינים של גוגל נמצאים זה מנוע החיפוש המפורסם שלהם אבל יש קמפיינים שנמצאים במקומות נוספים.

  1. חיפוש – הסוג הכי פופולארי, מוצג באמצעות מודעות טקסט על סמך מילות מפתח שהגדרנו.
  2. רשת המדיה – קמפיין שגוגל מציגה מודעות של מפרסמים באתרי אינטרנט כמו: ynet, N12  ועוד..
  3. מיקסום ביצועים – הקמפיין החדש של גוגל שעובד על כל הפלטפורמות של גוגל.
  4. שופינג – קמפיין לקידום מוצרים במנוע החיפוש של גוגל בסנכרון גם גוגל מרצנ'ט.
  5. וידאו – קמפיין עם מודעות וידאו ביוטיוב.
  6. קמפיין ליצירת ביקוש – קמפיין שעובד בעיקר ב-Discover וב-Gmail.
  7. אפליקציה – קמפיין לקידום אפליקציות.
  8. מלונות – קמפיין ייעודי לקידום בתי מלון.
  9. Smart – קמפיין למתחילים – לא מומלץ!!!

האם לעשות את זה לבד או לשכור שירותים של מומחה?

כמובן שאנחנו לא אובייקטיבים אבל נעשה מאמץ, קידום ממומן בגוגל זו מומחיות, זה משהו שצריך ללמוד אותו (לא בהכרח בקורס), צריך להתנסות בו, צריך לעשות טעויות בשביל ללמוד, צריך לראות המון סוגים של קמפיינים ולכן מה שמומחה לפרסום בגוגל יודע אתם סביר להניח שלא תדעו. אם אין לכם בכלל זמן להתעסק עם זה אז כמובן שעדיף לשכור חברה שתנהל עבורכם ותתפנו לעיסוקכם אבל אם יש לכם זמן פנוי ואתם רוצים להתעסק עם זה קחו בחשבון שאתם לא בטוח יודעים מה לעשות ויכול להיות שהטעויות שתעשו (טעויות עולות כסף – בזבוז כסף בקמפיין וגם תפסידו הכנסות שקמפיין טוב יכול להביא לכם) יעלו לכם הרבה יותר מאשר העלות של ניהול הקמפיין עם מומחה לפרסום בגוגל.

טעויות נפוצות בקמפיין ממומן בגוגל אדס

  • בחירה שגויה של מילות מפתח
  • לא משקיעים בעמוד הנחיתה / אתר שלכם
  • לא עוקבים אחרי המרות בקמפיין
  • לא עוברים על מונחי חיפוש ושוללים מונחים לא רלוונטיים
  • תשלום מחיר גבוה לקליק
  • בחירת אסטרטגית הצעת מחיר לא נכונה

טיפים להצלחת הקידום הממומן בגוגל

  • תישארו ממוקדים, אל תתפזרו
  • תגדירו יעדים ומטרות ברורות
  • תתחילו עם תקציב סביר (לא נמוך מדי ולא גבוה מדי)
  • תעקבו אחרי התוצאות
  • תשכרו סוכנות עם ניסיון שתנהל עבורכם את הקמפיינים בגוגל
  • תשקיעו בעמוד הנחיתה או האתר שלכם
  • תבחרו מילות מפתח עם כוונת רכישה גבוהה
  • אל תעשו שינויים בתדירות גבוהה מדי, תנו לשינוי זמן לבוא לידי ביטוי
  • אל תחפשו קיצורי דרך, תסתכלו על המגמה של הקמפיין

לסיכום

קידום ממומן בגוגל הוא כלי עוצמתי ביותר שצריך לדעת איך לעבוד איתו, ברגע שמבינים איך לעבוד איתו אפשר להגיע לתוצאות מעולות.
המערכת של גוגל ניתנת לשליטה מלאה בכל מה שקשור לתקציב, מילות מפתח, תזמון ועוד…
כמובן שתמיד מומלץ לשכור שירותים של איש מקצוע שעוסק בתחום המון זמן שידע להוציא מהקידום הממומן בגוגל את המירב עבור העסק שלכם.

שאלות נפוצות על קידום ממומן בגוגל

כמה שנים יש לכם ניסיון בקידום ממומן בגוגל?

אנחנו עוסקים בתחום משנת 2007.

האם אתם מספקים שירותים נוספים מעבר לקידום ממומן בגוגל?

לא, זהו השירות היחיד שלנו, אנחנו גם בונים עמודי נחיתה כחלק מניהול הקמפיין עבור לקוחותינו.

מהן העלויות שלכם?

יש עלויות ניהול של הקמפיין (משתנה בהתאם לתקציב ולתחום) ויש גם עלות הקמה של הקמפיין.

איך עובד התהליך אתכם?

יש לנו תהליכים מסודרים להכל, מוזמנים לפנות אלינו ונסביר לכם את הכל.

האם אתם כסוכנות Google Partners?

כמובן, אנחנו אחת מהסוכנויות המובילות בישראל.

האם החוזה שלכם מחייב אותי לתקופה ארוכה?

לא. החוזה שלנו הוא חוזה יומי, לא מחזיקים אף לקוח ליום אחד בניגוד לרצונו. כמובן שנעשה את המקסימום שנצדיק את ההשקעה שלכם והאמון שלכם בנו.

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר