פרסום בגוגל מחיר

אלפי אנשים מחפשים מדי חודש אחרי הביטוי "פרסום בגוגל מחיר" מטרה להבין כמה עולה לפרסם בגוגל.
כמובן שזו שאלה לגיטימית אבל היא לא שאלה נכונה!

אתם צריכים לבדוק האם זה רווחי לפרסם בגוגל? האם זה מחזיר את ההשקעה הלא קטנה? ובשורה התחתונה האם משתלם לפרסם בגוגל את העסק שלי?
כמובן שאין תשובה חד משמעית מכיוון שזה תלוי בהרבה פרמטרים.

יש מספר כללי אצבע מאוד חשובים שיכולים לעזור לכם להבין האם זה משתלם לפרסם בגוגל:

האם המתחרים שלך מפרסמים בגוגל?

לכו לגוגל ותעשו חיפוש (מומלץ לעשות את הבדיקה במהלך היום בוקר-צהריים ולא בערב באמצע שבוע) אחרי 3-5 מילות מפתח שאתם חושבים שזה רלוונטי עבורכם להופיע. במידה ואתה רואה את המתחרים מפרסמים כנראה שיש לזה סיבה. אף עסק לא מפרסם בגוגל ומפסיד כסף, במידה וזה לא רווחי אז אחרי חודש-חודשיים מקסימום 4 חודשים הוא יעצור. צריך לעקוב אחרי המתחרים ולראות שהם מפרסמים תקופה ארוכה במידה וכן אז כמעט בטוח שזה משתלם להם, אם זה משתלם להם סביר להניח שעם ניהול קמפיין נכון בגוגל גם אתם יכולים להרוויח כסף מפרסום ממומן בגוגל.

אתה רוצה לקוחות חדשים לעסק שלך?

יש עסקים שמרוצים מהמצב הנוכחי שלהם ולא מעוניינים להגדיל את נפח הפעילות שלהם, אני כמובן לא שופט. כל אחד וההחלטות שהוא קיבל על עצמו ויש כאלו שרק רוצים עוד ועוד לקוחות.

פרסום בגוגל זו השקעה כספית וגם השקעה של זמן בטיפול בלידים. הקמפיין בגוגל יביא פניות (לא סגירות) של אנשים רלוונטיים שרוצים לשמוע על השירות של העסק ורוצים לשמוע מישהו שרוצה לעבוד ולא מישהו שעושה טובה שהוא עונה לטלפון, עושה טובה ששולח הצעת מחיר וכו'…

הלידים של גוגל הם בן האיכותיים ביותר שיש כי הפונה באופן אקטיבי הלך לגוגל וחיפש את השירות שלכם אבל עדיין צריך לבצע מכירה וזה משהו שצריך לרצות.

פרסום בגוגל משתלם ורווחי למי שרוצה לקוחות חדשים, במידה ואתה לא רוצה לקוחות חדשים הפרסום בגוגל לא יהיה משתלם כי אתה תוציא כסף על ניהול קמפיין ממומן וגם תשלם לגוגל על הפרסום אבל בפועל לא תצליח לסגור עסקאות וחבל על הכסף שלך.

פרסמת בעבר בגוגל והוצאת יותר מאשר הכנסת

במידה ובעבר היה לך קמפיין בגוגל ולא ראית ממנו תוצאות: לא היו מספקי פניות, הפניות היו לא רלוונטיות, העלות מול כמת הפניות היתה נמוכה מאוד וכו'…

זה לא אומר שפרסום בגוגל לא משתלם עבורך, יכול להיות המון סיבות נתחיל מזה שיכול להיות שהקמפיין לא היה מספיק טוב, העמוד נחיתה או האתר לא היו מספיק ברורים, יכול להיות שאתה בעצמך לא טיפלת כמו שצריך בלידים, יש תהליך ארוך שהגולש עובר עד שהוא מכניס כסף לעסק.

כל מקרה לגופו, ממליץ לפנות אלינו ואולי מניתוח של הקמפיין האחרון שלכם נצליח להבין אם משתלם או לא משתלם לכם לפרסם בגוגל.

רק שבכל זאת תבינו את העלויות כי חיפשתם כמה עולה:

עלות השירות שלנו מורכבת מ-2 חלקים:

אפיון והקמת קמפיין

תשלום חד-פעמי

  • הבנה של הפעילות העסקית ומחקר מתחרים
  • ניתוח של היסטוריית הקמפיין
  • בניית אסטרטגיה ותוכנית שיווק אישית
  • ביצוע מחקר מילים מעמיק
  • קופירייטינג למודעות טקסט
  • אזור גיאוגרפי, תזמון הופעה והתאמת מכשיר
  • קביעת תקציב והתקנת מעקבים אנליטים

*המחיר מותאם לפי מורכבות הפרוייקט

דמי ניהול חודשיים

על בסיס חודשי

  • מנהל קמפיין אישי צמוד
  • ניתוח וחשיבה תמידית על האסטרטגיה
  • מעקב צמוד אחרי מיקומי הביטויים
  • מעקב צמוד אחרי המחירים לקליק
  • ניתוח ושיפור הביצועים של הביטויים
  • ניתוח ושיפור ביצועי המודעות
  • דוח ביצועים מפורט מדי חודש

*המחיר מותאם לפי תקציב הפרסום החודשי

לסיכום,
יש תחומים שאני מראש לא ממליץ לפרסם בגוגל ויש תחומים אני מאוד ממליץ לקדם בגוגל, אנחנו לעולם לא ניקח לקוח שאני לא מאמינים שאפשר להביא לו תוצאות משמעותיות בגוגל.

Icon

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר