פרסום בגוגל לעסקים

פרסום בגוגל לעסקים הוא אמצעי שיווקי שיכול לשדרג כל עסק ולא משנה באיזה שלב הוא נמצא, גוגל אדס (בעבר נקרא גוגל אדוורדס) הוא כלי עוצמתי ביותר שאם יודעים לעבוד איתנו נכון מגיעים לתוצאות משמעותיות!

אנחנו מנהלים הרבה קמפיינים בגוגל ללא מעט עסקים ואחד הדברים שאנחנו רואים כמעט תמיד שעסק בריא שמראה צמיחה זה עסק שיש לו קמפיין ממומן בגוגל שעובד בצורה יציבה וטובה ויודע להביא לידים ומכירות למרות התחרות הגדולה שיש בתחום שלו.

לידים חדשים לעסק זה משהו שכל עסק חייב שיהיה לו, מאוד קשה לשרוד רק מפה לאוזן (זה הכי טוב) ולכן אנחנו רואים אצלנו שברגע שפרסום בגוגל מתחיל לעבוד בצורה מעולה העסק צומח וגדל.

איך פרסום בגוגל לעסקים עובד?

הפרסום בגוגל בפורמט שנקרא PPC (תשלום פר הקלקה), כלומר אנחנו משלמים רק שמישהו לוחץ על המודעה שלנו. הפרסום בגוגל הוא פרסום PULL ולא פרסום PUSH כלומר, אנחנו מציגים את המודעה שלנו רק אם מישהו חיפש אותנו ולא מציגים מודעה למישהו שלא חיפש אותנו, ההבדל הוא מאוד משמעותי, כי בסופו של דבר איכות הליד חשובה הרבה יותר מהכמות, אנחנו רוצים לטפל בלידים שיש לנו סיכוי גבוה לסגור אותם ולהפוך אותם ללקוחות משלמים ולא לבזבז זמן בשכנוע אנשים לקנות מאיתנו.

הפרסום בגוגל עובד במספר שיטות כאשר הפורמט הפופולארי ביותר הוא דרך מנוע החיפוש של גוגל ששם ניתן לפרסם מודעות טקסט וגם מודעות של מוצרים (גוגל שופינג), במודעות טקסט אנחנו בוחרים באילו מילות מפתח אנחנו רוצים להופיע ולאיפה אנחנו מפנים את הגולשים. בגוגל שופינג אנחנו מעלים את המוצרים שלנו דרך גוגל מרצ'נט וגוגל מהסריקה של העמוד מוצר בוחר את מילות המפתח הרלוונטיות. (כמובן שזה על קצה המזלג… זה קצת יותר מורכב בפועל).

מה ההיתרונות של שימוש בפרסום בגוגל לעסק שלך?

ההיתרונות של שימוש בפרסום בגוגל לעסקים הוא היכולת של אותו עסק לייצר זרם של פניות איכותיות ו/או מכירות חדשות ולהגיע לאנשים שלא היו מגיעים אליכם בלעדיו. אתם מקבלים אנשים שצריכים ורוצים את השירות או המוצר שאתם מציעים.

אילו סוגי קמפיינים גוגל מציעה לעסקים?

יש בגוגל מספר סוגים של קמפיינים עיקריים:

  • קמפיין חיפוש – קמפיין בו אנחנו בוחרים את מילות המפתח שאנחנו רוצים להופיע וגוגל מציג מודעת טקסט לאתר או לעמוד הנחיתה שלנו.
  • קמפיין שופינג – קמפיין שמיועד לבעלי אתרים עם אפשרות לרכוש את המוצרים ישרות מהאתר שלהם, הפרסום מיועד לקידום מוצרים ולא שירותים.
  • קמפיין שיווק מחדש – קמפיין שבו אנחנו "רודפים" אחרי אנשים בכל מיני אתרים שביקרו אצלנו באתר או עשו פעולה מסוימת באתר שלנו.
  • קמפיין יוטיוב – קמפיין שבו אנחנו מקדמים סרטון שמוצג כפרסומת בסרטונים שבו הגולש צופה, הטרגוט יכול להיות לפי דברים שהוא חיפש בגוגל, ביקר אצלנו באתר או לפי תחומי עניין.

טיפים ליצירת קמפיין פרסום בגוגל לעסקים

קמפיין פרסום בגוגל מתחיל בבניית אסטרטגיה נכונה, אנחנו לא מקימים קמפיין בלי לחשוב מה המטרות שלנו, מה אנחנו רוצים להשיג, כמה אנחנו מוכנים לשם על פניה ועוד הרבה שאלות שאנחנו שואלים את עצמנו ביחד עם הלקוח לפני שאנחנו מתחילים לבנות את הקמפיינים.

מספר טיפים שחשוב שתדעו:

  • תבצעו מחקר מילות מפתח מקיף ואיכותי שבו תבינו בדיוק מה הלקוחות הפוטנציאלים מחפשים.
  • תשקיעו בעמוד בנחיתה שאליו אתם מפנים את הגולשים, העמוד חייב לגרום לגולשים לתחושת ביטחון לפני שהוא משאיר פרטים.
  • מילות מפתח שליליות זה הביטויים שאתם לא רוצים להופיע, זה יכול להיות עיר שאתם לא נותנים בה שירות, זה יכול להיות תחום שאתם לא עוסקים… תכינו מחקר מילות מפתח שליליות מראש וגם כמובן להוסיף מהדוח מונחי חיפוש כל הזמן עוד ועוד מילות מפתח שליליות.
  • מיקוד גיאוגרפי – אם אתם עסק שהלקוח צריך להגיע אליכם לפגישה אל תפרסמו לכל הארץ, אתם מבזבזים כסף על איזורים שהסיכוי לסגור את הליד הוא נמוך מאוד, תתרכזו באזור שלכם ולאט לאט תרחיבו את המיקוד הגיאוגרפי.
  • תבחרו בצורה נכונה אילו שירותים או מוצרים לקדם – לא חייבים לקדם את הכל!! תקדמו את הדברים שהסיכוי להכניס ממנו כסף הוא גבוה.
  • תעקבו אחרי התוצאות של הקמפיינים שלכם בגוגל, תראו כמה לידים או מכירות כל קמפיין הביא ומשם תבצעו התאמות לקבל יותר מכירות.
  • בחירת מילות מפתח לקידום הוא הדבר שהכי ישפיע על הביצועים שלכם ולכן תמיד תחשבו איפה נמצא ברמת הבשלות הבן אדם שחיפש את מילת המפתח הנ"ל, מי שמחפש "עורך דין דיני אינטרנט" הוא מוכן לשלם כסף לעורך דין ולעומתו המילה "דיני אינטרנט" זה ביטוי כללי שמי שמחפש אותו רוצה מידע ופחות בשל לשלם כסף לעורך דין ולכן לא הייתי מקדם את הביטוי הזה.

איך תמדדו את תוצאות הפרסום בגוגל?

המדידה מאוד פשוט, אתם צריכים לעקוב אחרי כל ליד וליד, כל מכירה ומכירה ולהבין מאיזה קמפיין הם הגיעו, אנחנו דואגים תמיד שהלקוחות שלנו ידעו מאיפה מגיעים הסגירות שלהם שנוכל לשפר את הביצועים לפי נתונים ולא לפי תחושות.

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר