BOOSTIT – פרסום בגוגל אדוורדס
  • ראשי
  • אודות
  • ניהול קמפיינים בגוגל
  • תהליך העבודה שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר
  • ראשי
  • אודות
  • ניהול קמפיינים בגוגל
  • תהליך העבודה שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר
BOOSTIT – פרסום בגוגל אדוורדס
  • ראשי
  • אודות
  • ניהול קמפיינים בגוגל
  • תהליך העבודה שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר
  • ראשי
  • אודות
  • ניהול קמפיינים בגוגל
  • תהליך העבודה שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר

תהליך העבודה שלנו

ראשי » תהליך העבודה שלנו

אנחנו מציעים שירותי ניהול קמפיינים בגוגל עם שקיפות מלאה ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה אשר יתמקדו בהחזר מירבי על ההשקעה (ROI) שלכם.

תהליך העבודה שלנו כולל את השלבים הבאים:

הבנת המודל העסקי ומחקר מתחרים

הבנת המודל העסקי ומחקר מתחרים

הבסיס של העבודה המשותפת בינינו היא קודם להכיר לעומק את המודל העסקי, תהליכים עסקיים בארגון, מחקר מתחרים ועוד…

ניתוח של היסטוריית הקמפיין ובניית אסטרטגיה שיווקית

ניתוח של היסטוריית הקמפיין
ובניית אסטרטגיה שיווקית

במידה ויש לכם קמפיין אנחנו נבצע ניתוח מעמיק ונסיק ממנו מסקנות שיעזרו לנו בבניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת שתקבע באילו אפיקי פרסום נופיע: רשת החיפוש, רשת המדיה, רימרקטינג, יוטיוב, ג'ימייל ועוד..

ביצוע מחקר מילים, ביטויים שליליים וקביעת סוגי התאמות

ביצוע מחקר מילים, ביטויים שליליים וקביעת סוגי התאמות

מחקר מילים הינו הגורם המרכזי של קידום ממומן מוצלח. באילו ביטויים נרצה להופיע ובאילו ביטויים לא נרצה להופיע (ביטויים שליליים). קביעת סוג ההתאמה: מדוייקת, לביטויי או התאמה רחבה.

היררכיית מבנה לקמפיין

היררכיית מבנה לקמפיין

קמפיין טוב הינו קמפיין שהמבנה שלו בנוי בצורה נכונה. חלוקה נכונה תביא לביצועים טובים יותר אשר יתורגמו לציוני איכות טובים יותר והמרות רבות יותר.

קופירייטינג למודעות טקסט

קופירייטינג למודעות טקסט

מודעות טקסט בקמפיין מופיעות לגולש ברגע שהוא חיפש ביטוי שמופיע אצלנו בקמפיין, חשוב שהמודעות יהיו רלוונטיות וכתובת בצורה שיווקית שיניבו לנו כניסות רלוונטיות לאתר. 

קביעת אזור גיאוגרפי, תזמון הופעת הקמפיין וביצוע התאמות לפי סוג מכשיר

קביעת אזור גיאוגרפי, תזמון הופעת הקמפיין וביצוע התאמות לפי סוג מכשיר

טרגוט קהל היעד מבחינת מיקום גיאוגרפי, קביעת שעות וימי פעילות הקמפיין וביצוע התאמות למובייל, דקסטופ או טאבלט וביצוע אופטימיזציה בהתאם לביצועים.

קביעת תקציב פרסום יומי / חודשי

קביעת תקציב פרסום יומי/חודשי

לכל קמפיין יש תקציב, התקציב נקבע תחילה ע"י הלקוח אך עם המלצה לתקציב מבחינתנו. חשוב להבין שהתקציב הינו דינמי וניתן לשינוי בכל רגע נתון.

התקנת מעקבים אנליטיים למדידת וניתוח הביצועים

התקנת מעקבים אנליטיים
למדידת וניתוח הביצועים

אין קמפיין ממומן ללא מעקבים, אנחנו אוהבים לדעת על מה הכסף שלנו הולך ולכן אנחנו מטמיעים את כל סוגי המעקבים האפשריים בעזרת: GTM  Google Analytics, UTM, Goals  ועוד…

מעקב שוטף על הביצועים וביצוע אופטימיזציה

מעקב שוטף על הביצועים
וביצוע אופטימיזציה

זוהי העבודה המרכזית שלנו, אחרי שהקמפיין מושק יש לבצע מעקב, ניתוח ושיפור ביצועים תמידי לכל הקמפיין ובכל חלקיו תוך הגדרת יעדים ברורים.

דוחות ביצוע תקופתיים

דוחות ביצוע תקופתיים

אנחנו מספקים לכל לקוחותינו מדי חודש דוח ביצועיים מפורט כחלק מהשקיפות שבה אנחנו מאמינים.

לעולם לא ניקח לקוח שאנחנו לא בטוחים שנוכל להביא לו תוצאות משמעותיות

רוצים לנצח את המתחרים שלכם? דברו איתנו:

רוצה שנבדוק עבורך את הקמפיין בחינם?

צור קשר

מענה מהיר ומקצועי מצוות
מומחי ה-PPC שלנו

077-7299-015

info@boostit.co.il

קביעת פגישה

אם יש לך קמפיין אדוורדס או שאתה מעוניין להתחיל לפרסם בגוגל אתה מוזמן ליצור איתנו קשר ולקבל ייעוץ חינם

ניהול קמפיינים בגוגל זה השירות היחיד שאנחנו מספקים, נשמח לשוחח עמך ולבחון כיצד נוכל לעבוד יחד.

ניסיון עם גוגל אדוורדס
מעל 10 שנים

מאמרים אחרונים

דגשים חשובים לעיצוב חווית משתמש באתרי מסחר

3 בינואר 2019
הקמת קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס

9 דגשים להקמת קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס

13 במאי 2018

10 דרכים אפקטיביות עבור שיווק מקצועי באינטרנט

7 במאי 2018
אסטרטגיית הצעת מחיר

המדריך המלא לבחירת אסטרטגיית הצעת מחיר בקמפיין אדוורדס

22 במרץ 2018
מתכנן מילות מפתח של גוגל אדוורדס

מתכנן מילות מפתח בגוגל: המדריך המלא והעדכני למפרסם

12 בפברואר 2018
עוצב ונבנה ב-❤ על ידי סטודיו כולי עלמא | מדיניות פרטיות
פרסום בגוגל אדוורדס - BOOSTIT 2020
BOOSTIT – פרסום בגוגל אדוורדס
  • ראשי
  • אודות
  • ניהול קמפיינים בגוגל
  • תהליך העבודה שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס