פרסום בגוגל: ככה עושים את זה באופן מקצועי ונכון

תוכן עניינים


בניית קמפיין זה רק הצעד הראשון לקמפיין פרסום מצליח בגוגל. במאמר זה תלמדו איך לשדרג מבחינה מקצועית את הפרסום שלכם בגוגל על מנת למקסם את הביצועים ולמקם את עצמכם בראש תוצאות החיפוש של גוגל.

מחקר מילים

מחקר מילות מפתח הן הבסיס לקמפיין פרסום מצליח בגוגל אדס. זהו תהליך קפדני של זיהוי ובחירת מילות מפתח הרלוונטיות ביותר לעסק שלך. זה כרוך בהבנת קהל היעד שלך, סיעור מוחות של מונחי חיפוש פוטנציאליים ושימוש בכלים נוספים כגון מתכנן מילות המפתח של Google.

מתכנן מילות המפתח של Google מספק תובנות לגבי נפח חיפוש חודשי, תחרות והערכות הצעות מחיר עבור מילות מפתח. חשוב למצוא איזון בין מילות מפתח בהתאמה רחבה, בהתאמה לביטוי ובהתאמה מדויקת. מילות מפתח רחבות מספקות רשת רחבה, מילות מפתח לביטוי ממקדות לביטויים ספציפיים, ומילות מפתח בהתאמה מדויקת מתמקדות בשאילתות חיפוש מדויקות. מעבר על מונחי חיפוש ועדכון קבוע של רשימת מילות המפתח שלך בהתבסס על ניתוח ביצועים מבטיח את המשך הרלוונטיות של המודעות שלך.

המפתח הוא לזהות מילות מפתח שלא רק מושכות קליקים אלא גם תואמות את כוונת המשתמש. מילות מפתח ארוכות זנב, שהן ביטויים ספציפיים יותר ובדרך כלל ארוכים יותר, יכולות להיות יעילות במיוחד בהגעה לקהל יעד מאוד ממוקד. מחקר מילות מפתח הוא תהליך מתמשך; ככל שהתנהגות הצרכנים ומגמות הגולשים מתפתחות ומשתנות, כך גם אסטרטגיית מילות המפתח שלך.

מחקר מילים למילת המפתח "טכנאי מזגנים" ותוצאות בכלי למציאת רעיונות למילות מפתח.


יעדי הקמפיין

הגדרת יעדי פרסום ברורים בקמפיין הוא המצפן שמנחה את האסטרטגיה שלך ב-Google Ads. בין אם המטרה שלך היא להניע מכירות, לייצר לידים או להגביר את המודעות למותג, הגדרת יעדים מספקת מפת דרכים לקמפיינים שלך. זה חיוני לקבוע יעדים ספציפיים, מדידים, ניתנים להשגה, רלוונטיים ומוגדרים בזמן (SMART).

יעדים ברורים עוזרים לכוון את תוכן המודעות שלך, את אסטרטגיות ואת מתן הצעות המחיר. לדוגמה, אם המטרה העיקרית שלך היא יצירת לידים, תוכל להתמקד ביצירת מודעות המעודדות משתמשים למלא טופס. בתהליך הפרסום הערכה מחודשת והתאמת היעדים היא חיונית, במיוחד בתחומים דינמיים. ככל שהעסק שלך מתפתח או תנאי השוק משתנים, יעדי מסע הפרסום שלך צריכים להסתגל בהתאם.

יעדי הקמפיין אינם חקוקים באבן. הם צריכים להיות גמישים מספיק כדי להגיב להזדמנויות או שינויים בסדר העדיפויות העסקי שלך. בדיקה ושיפור קבוע של יעדי מסע הפרסום שלך מבטיחים שמאמצי הפרסום שלך יישארו קשורים באופן הדוק למטרת העל העסקית שלך.

קופי וקריאייטיב למודעות

יצירת קופי וקריאייטיב משכנע למודעה היא אומנות המשלבת יצירתיות עם הבנה עמוקה של הקהל שלך. תוכן המודעה שלך משמש כאינטראקציה ראשונה של לקוחות פוטנציאליים עם המותג שלך בתוצאות החיפוש. המודעה צריכה להיות מושכת תשומת לב, תמציתית ומשכנעת.

הכותרת היא האלמנט הראשון שמשתמשים רואים, והיא אמורה לכלול את הצעת הערך הייחודית שלך. זה אמור להיות משכנע מספיק כדי לפתות גולשים לקרוא עוד. גוף המודעה צריך לספק מספיק מידע כדי ליצור עניין מבלי להציף יותר מדי את הקורא. כדאי להדגיש יתרונות מרכזיים, מבצעים או נקודות היילייטס ייחודיות.

חשוב לציין, צריך להיות מעבר חלק מתוכן המודעה שלך לתוכן בדף הנחיתה שלך שאליו הגולש עובר בלחיצה על המודעה. אם הגולשים מרגישים ניתוק בין מה שהובטח במודעה לבין מה שהם מוצאים בדף הנחיתה, סביר להניח שהם יינטשו את העמוד.

בדיקות מתמשכות לביצועי המודעה הן מרכיבים חיוניים לאופטימיזציה של קריאייטיב המודעה שלך. בדיקת A/B כוללת יצירת וריאציות של קריאייטיב המודעה שלך ומדידת הביצועים שלהן כדי לקבוע מה עובד הכי טוב עם הקהל שלך. גישה זו מאפשרת לך לחדד את המודעות שלך לאורך זמן בהתבסס על נתונים אמיתיים.

מודעה חיפוש ממומנת בגוגל לעורך דין פטנטים. כותרת מודעה, תיאור מודעה ותוסף תמונה למודעה

אופטימיזציה לדפי נחיתה

אופטימיזציה של דפי נחיתה הוא מדע ואומנות, לא רק שהוא צריך להיות מותאם לתוכן המודעה שלך הוא צריך בנוסף למקסם המרות. כאשר גולש לוחץ על המודעה שלך, דף הנחיתה הוא המקום שבו מתרחשת פעולת ההמרה – בין אם זה ביצוע רכישה, מילוי טופס או מעורבות בתוכן שלך.

דף נחיתה מותאם שעבר אופטימיזציה מיטבית הוא כזה שהתוכן שלו רלוונטי למודעה שהובילה את המשתמש לשם. הדף צריך להיטען במהירות, הדף צריך להיות מושך מבחינה ויזואלית ולספק נתיב ברור של קריאה לפעולה למשתמש. הכותרת והתוכן בדף הנחיתה צריכים לשקף את השפה והקו שבה נעשה שימוש במודעה, וליצור חווית משתמש חלקה ומגובשת.

אלמנטים עיצוביים וחוויה ידידותית למשתמש משחקים תפקיד מכריע. טפסים, צריכים להיות קלים למילוי, וכל קריאה לפעולה צריכה להיות מוצגת בצורה בולטת. בדיקת A/B של אלמנטים שונים של דף הנחיתה שלך, כגון כותרות, תמונות ומיקומי טפסים, יכולה לספק תובנות חשובות לגבי הביצועים שלך בפני המשתמשים.

ניתוח התנהגות המשתמש בדפי הנחיתה שלך באמצעות כלים כמו Google Analytics היא חיונית. ניתן לעקוב אחרי מדדים כגון שיעור נטישה מדף כניסה, אורך זמן השהות של משתמשים בדף ושיעורי המרות מספקים משוב בעל ערך שדרכו ניתן למדוד את האפקטיביות של דפי הנחיתה שלך. ביצוע התאמות בדפי הנחיתה שלך מבטיח אופטימיזציה מתמשכת לביצועים טובים יותר.

אופטימיזציה לדפי נחיתה שיהיה מותאם למודעה הממומנת שלנו בגוגל


תוספי נכסים למודעות

תוספי נכסים למודעות הן כלי רב עוצמה לשיפור המודעות. הם משמשים כקטעי מידע נוספים שניתן להוסיף למודעות הטקסט שלך. דוגמאות כוללות תוספי קישור לאתר, תוספי יתרונות מרכזיים ותוספי מידע מובנים.

סוגי תוספי נכסים בגוגל אדס

הרחבות קישורי אתרים מאפשרות לך לכלול קישורים נוספים לדפים ספציפיים באתר שלך, ומספקות למשתמשים אפשרויות נוספות ועלול להגדיל את שיעורי הקליקים. תוספי יתרונות מרכזיים מאפשרים לך להוסיף טקסט נוסף למודעה שלך, תוך הדגשת הצעות או הטבות ספציפיות. תוספי מידע מובנים מאפשרים לך להציג היבטים ספציפיים של המוצרים או השירותים שלך.

תוספים למודעות תורמים למשיכה הכללית של המודעות שלך ויכולים לשפר משמעותית את הנראות והמעורבות. הם מספקים הזדמנות להציג יותר ממה שיש לעסק שלך להציע, ומגדילים את הסיכויים ללכוד תשומת הלב של המשתמש מכיוון שהמקום של המודעה שלך עם התוסף מקבל יותר מקום והוא בולט יותר לעין. בדיקה ועדכון קבועים של תוספי המודעות שלך מבטיחים שהמודעות שלך יישארו דינמיות ורלוונטיות לקידומי המכירות או להצעות הנוכחיות שלך.

ניצול יעיל של תוספים למודעות דורש הבנה עמוקה של נקודות הייחודיות של העסק שלך ושל העדפות קהל היעד שלך. ניסוי עם סוגים שונים של תוספים למודעות ומעקב אחר השפעתם על ביצועי המודעות הוא חיוני לאופטימיזציה מתמשכת.

מודעת חיפוש ממומנת בגוגל לעורך דין קניין רוחני. מתחת לתיאור רואים שיש תוסף מידע מובנה ואיך זה נראה


אפשרויות מיקוד

Google Ads מספקת מגוון אפשרויות מיקוד כדי להבטיח שהמודעות שלך יגיעו לקהל הרלוונטי ביותר. הבנה ומינוף של האפשרויות האלו חיוניות למיצוי האפקטיביות של הקמפיין פרסום שלך.

מיקוד דמוגרפי מאפשר לך להתאים את המודעות שלך על סמך גורמים כגון גיל, מגדר והכנסה. זה שימושי במיוחד כאשר למוצרים או לשירותים שלך רלוונטיים לדמוגרפיה מסוימת ספציפית. לדוגמה, אם אתה משווק מוצרים בעיקר לקהל צעיר יותר, ייתכן שתתאים את תוכן המודעה שלך כך שיתאים עם הדמוגרפיה הזו.

מיקוד דמוגרפי בגוגל אדס. רואים התפלגות גילאים לקמפיין במערכת גוגל אדס

מיקוד מיקום מאפשר לך למקד את פרסום המודעות שלך למשתמשים באזורים גיאוגרפיים ספציפיים. זה חשוב במיוחד לעסקים עם נוכחות מקומית או אזורית. אם העסק שלך פועל בערים או מדינות ספציפיות, תוכל להתאים את תוכן המודעה שלך כך שיענה על הצרכים או ההעדפות הייחודיות של המשתמשים באותם מיקומים ותמנע חשיפה ועלויות פרסום לאזורים לא רלוונטיים.

מיקוד מכשירים מאפשר לך להתאים אישית את המודעות שלך למשתמשים במכשירים שונים. זה יותר ויותר חשוב ככל שהשימוש במכשירים ניידים ממשיך לעלות. התאמת תוכן המודעה שלך כך שיתאים למאפיינים של משתמשים במכשירים ניידים, למשל, יכולה לשפר משמעותית את חווית המשתמש. בנוסף נוכל להתאים תקציב בהתאם לסוג המכשיר.

אפשרויות המיקוד הללו מאפשרת גישה מותאמת אישית לפרסום שלך. לדוגמה, תוכל ליצור מודעות ספציפיות למבוגרים או צעירים (מיקוד דמוגרפי) בעיר מסוימת (מיקוד לפי מיקום) שמשתמשים בעיקר במכשירים ניידים (מיקוד למכשירים). בדיקה והתאמה קבועה של פרמטרי המיקוד שלך על סמך ביצועי הקמפיין שלך חיוניים לאופטימיזציה מתמשכת.


ניהול הצעות מחיר – בידינג

ניהול שיטת הבידינג להצעת מחיר הוא היבט אסטרטגי של Google Ads הכולל הגדרה והתאמת סכומי הצעות המחיר כדי לבצע אופטימיזציה ליעדי קמפיין הפרסום שלך. מתן הצעת מחיר נמוכה מדי עלולה לגרום לחשיפה מוגבלת, בעוד שהצעות גבוהות מדי עלולות להוביל לניצול לא יעיל של התקציב שלך. מעקב והתאמה באופן תדיר לאסטרטגיית הצעות המחיר שלך חיונית למיצוי ההחזר על ההשקעה.

הגשת הצעת מחיר ידנית מאפשרת לך להגדיר הצעות מחיר שונות עבור מילות מפתח שונות, ומעניקה לך שליטה מלאה. גישה זו היא בעלת ערך כאשר יש לך תובנות ספציפיות לגבי הערך של מילות מפתח שונות עבור העסק שלך. למילת מפתח עם כוונת רכישה נרצה לתת ביד גבוה מאשר למילת מפתח כללית. אפשרויות הצעות מחיר אוטומטיות, כגון מחיר יעד להמרה (עלות לרכישה) או יעד החזר על הוצאות פרסום, משתמשות באלגוריתם לחישוב הצעות המחיר על סמך נתוני ביצועים היסטוריים.

שימוש באסטרטגיות שונות של הצעות מחיר עוזר לזהות את הגישה המתאימה ביותר ליעדי מסע הפרסום שלך. לדוגמה, אם המטרה העיקרית שלך היא למקסם את מספר ההמרות במסגרת תקציב מוגדרת, ייתכן שתבחר באסטרטגיית מחיר יעד להמרה. אם אתה מתמקד בהשגת החזר ספציפי על הוצאות פרסום, יעד החזר על הוצאות פרסום עשוי להתאים יותר.

התאמות של הצעות מחיר עבור גורמים ספציפיים כגון סוג מכשיר, מיקום או שעה ביום מאפשרות כוונון נוסף של אסטרטגיית הצעת המחיר שלך. לדוגמה, תוכל להגדיל את הצעות המחיר למשתמשים במכשירים ניידים אם תגלה שיש להם סבירות גבוהה יותר להמרה.

בדיקה והתאמה קבועה של אסטרטגיית הצעות המחיר שלך על סמך נתוני ביצועים ושינויים בנוף העסקי שלך היא חיונית להשגת תוצאות מיטביות. זהו תהליך הדורש תשומת לב מתמשכת לפרטים ונכונות להסתגל לתנאים המתפתחים.


מעקב המרות

מעקב אחר המרות הוא הבסיס לקמפיינים יעילים של Google Ads. זה כרוך בהגדרה ובקרה על פעולות המייצגות פעולה בעלת ערך לעסק שלך, כגון הגשת טפסים, רכישות או הרשמות. על ידי מעקב אחר המרות אלו, אנו נקבל תובנות לגבי האפקטיביות של המודעות ונוכל לקבל החלטות מושכלות לגבי הקצאת תקציב ואופטימיזציה של הקמפיין פרסום.

ההגדרה של מעקב ההמרות כוללת בדרך כולל הוספת קטע קוד בדף שהמשתמשים רואים לאחר השלמת הפעולה הרצויה. זה יכול להיות דף תודה לאחר רכישה או דף אישור לאחר שליחת טופס. לאחר שהקוד מותקן, Google Ads יכולה לעקוב אחר כמה משתמשים משלימים את פעולת ההמרה לאחר לחיצה על המודעה שלך.

הבנה אילו מודעות, אילו מילות מפתח ואילו קמפיינים מניבים הכי הרבה המרות מאפשרת לך למקד את התקציב והמאמצים שלך במרכיבים היעילים ביותר. לדוגמה, אם אתה מגלה שמילת מפתח מסוימת מובילה באופן עקבי לתנועה עם המרות גבוהות, תוכל לשקול להקצות תקציב גבוה יותר למילת מפתח זו.

נתוני המרות מספקים גם תובנות חשובות לגבי מסע הלקוח. לדוגמה, אתה עשוי לגלות שמשתמשים לוחצים לעיתים קרובות על המודעה שלך אך ממירים לאחר ביקור נוסף במקום מיד. התובנה הזו יכולה לספק התאמות במודל הייחוס ובאסטרטגיית הקמפיין הכוללת שלך.

סקירה וניתוח שוטפים של נתוני ההמרות מבטיחים שהקמפיינים שלך מתאימים ליעדים העסקיים הרחבים יותר שלך. זהו תהליך מתמשך הכולל חידוד המיקוד, תוכן המודעה ואסטרטגיית הצעות המחיר שלך בהתבסס על הפעולות ההמרה החשובות ביותר לעסק שלך.

במערכת גוגל אדס רואים את המעקב המרות שיש בחשבון. רואים שיש מעקב אחרי טופס, ווצאפ ושיחות.


ניתוח ביצועים

ניתוח ביצועים קבוע הוא מרכז הלב של ניהול יעיל של Google Ads. זה כולל סקירה שיטתית של המדדים על מנת להבין את ביצועי הקמפיינים וקבלת תובנות להיכן ייתכן שיהיה צורך בהתאמות.

מדדי ביצועים מרכזיים (KPI) משתנים על סמך יעדי הקמפיין פרסום, אך לרוב כוללים מדדים כגון שיעור קליקים (CTR), שיעור המרות, עלות לקליק (CPC) והחזר על הוצאות פרסום (ROAS). ניתוח המדדים הללו לאורך זמן עוזר לזהות מגמות, לזהות הזדמנויות ולטפל באתגרים.

סקירות וניתוחים צריכות להתקיים הן ברמת המאקרו והן ברמת המיקרו. ברמת המאקרו, העריכו את הביצועים הכוללים של הקמפיין פרסום, תוך התבוננות במגמות ברמה כוללת על הקמפיין ושינויים במדדים מרכזיים. ברמת המיקרו, צללו לתוך הביצועים של מודעות בודדות, מילות מפתח וקבוצות מודעות. ניתוח פרטני עוזר לאתר אזורים לשיפור והאופטימיזציה.

ביצוע ניתוח SWOT (חוזקות, חולשות, הזדמנויות, איומים) עבור הקמפיין פרסום שלך הוא תרגיל בעל ערך. זהה מה עובד טוב (חוזקות), תחומים שזקוקים לשיפור (חולשות), דרכים פוטנציאליות לצמיחה (הזדמנויות) וגורמים חיצוניים שיכולים להשפיע על הקמפיינים שלך (איומים).

הישארו מעודכנים לגבי מגמות חדשות בתחום העסק שלכם ושימו לב לשינויים בהתנהגות המשתמשים. אם מתרחש שינוי פתאומי, כגון שינויים בדפוסי חיפוש או העדפות משתמשים, קמפיין הפרסום שלך צריך אולי לעשות התאמות ולהסתגל במהירות.

סקירות ביצועים מתוזמנות באופן קבוע, בין אם שבועיות, דו-שבועיות או חודשיות, מספקות גישה לקבלת החלטות מבוססות נתונים, לביצוע אופטימיזציה שתותאם עם היעדים העסקיים הכוללים.

במערכת גוגל אדס, רואים גרף של נתנוי ביצועים לקמפיין לצורך ניתוח ביצועים. רואים קליקים, המרות, עלות המרה, עלות וערך המרה


בדיקת A/B

בדיקת A/B, הידועה גם בשם בדיקה מפוצלת, היא שיטה להשוואה בין שתי גרסאות זהות בעלות אלמנט אחד שונה, כדי לקבוע איזו ביצועים טובים יותר שאותו אפשר לייחס לפרמטר. הבדיקה הזו היא מרכיב קריטי בשיפור אסטרטגיית הפרסום שלך.

בדיקת A/B כוללת יצירת שתי וריאציות או יותר (A ו-B) של אלמנט ספציפי וחשיפתן לקהלים דומים בו-זמנית. המטרה היא לבודד את ההשפעה של המשתנה הנבדק ולקבוע איזו גרסה מובילה לביצועים טובים יותר.

רכיבים נפוצים לבדיקת A/B ב-Google Ads כוללים עותקים של מודעה, כותרות, תמונות ורכיבי בדף נחיתה. לדוגמה, תוכל ליצור שתי גרסאות של מודעה עם כותרות שונות כדי לראות מה מייצר שיעורי קליקים גבוהים יותר.

בעת ביצוע בדיקות A/B, חיוני לשנות רק משתנה אחד בכל פעם. זה מאפשר לייחס כל שינוי בביצועים לרכיב הספציפי שאותו אנחנו בודקים. אם נשנה מספר אלמנטים בו זמנית, זה הופך להיות מאתגר לזהות את הגורם התורם לשינוי הביצועים.

משך בדיקות A/B תלוי בגורמים כמו נפח התנועה שמקבל הקמפיין שלך. באופן כללי, מומלץ להריץ בדיקות עד שתאסוף נתונים מובהקים סטטיסטית, כדי לוודא שהתוצאות אמינות ואינן מושפעות ממשתנים אקראיים.

ניתוח התוצאות של מבחני A/B מספק תובנות חשובות לגבי מה שהכי עובד עם הקהל שלך. השתמש בתובנות אלה כדי לחדד את הקריאייטיב של המודעות, דפי הנחיתה והאסטרטגיה הכוללת של הקמפיין פרסום שלך. לאורך זמן, בדיקות A/B מתמשכות מאפשרות לך לכוונן את הקמפיינים שלך לביצועים מיטביים.

ab testing במערכת גוגל אדס, תחת ניסויים רואים את אופציות הניסויים בקמפיין שיש למערכת להציע. כמו אופטימיזציה של מודעת טקסט וכו'


אופטימיזציה למכשירים ניידים

אופטימיזציה לנייד היא היבט שאינו ניתן למשא ומתן בקמפיינים מוצלחים של Google Ads. עם מספר הולך וגדל של משתמשים שניגשים לאינטרנט ומבצעים חיפושים במכשירים ניידים, חשוב להבטיח שהקמפיינים שלך מותאמים לנייד.

אופטימיזציה לנייד כוללת יצירת חוויות מודעות המותאמות במיוחד למשתמשים בסמארטפונים ובטאבלטים. החל מעיצוב רספונסיבי לנייד, זמני טעינת עמודים, קריאייטיב של מודעות והמסע שהמשתמש עובר בנייד.

עיצוב רספונסיבי מבטיח שדפי הנחיתה שלך מסתגלים בצורה חלקה לגדלי מסך שונים. משתמשים בנייד אמורים להיות מסוגלים לנווט באתר שלך, למלא טפסים ולבצע רכישות מבלי להיתקל בבעיות. כלי הבדיקה הידידותי לנייד של גוגל יכול לעזור לך להעריך אם דפי הנחיתה שלך עומדים בקריטריונים לאופטימיזציה לנייד.

אופטימיזציה של קריאייטיב המודעות לנייד כרוכה בהתחשבות בשטח המסך המוגבל ובפוטנציאל של משתמשים לעסוק במודעות באמצעות מחוות מגע. ודא שהכותרות תמציתיות ועם מידע נחוץ, וקריאות לפעולה מוצגות בצורה בולטת.

זמני טעינת הדפים קריטיים במיוחד במכשירים ניידים. למשתמשים בנייד יש לרוב פחות סבלנות לדפים בטעינה איטית. כלי PageSpeed Insights של Google יכול לעזור לך לזהות הזדמנויות לשיפור המהירות של דפי הנחיתה שלך.

בדוק באופן קבוע את המודעות ודפי הנחיתה שלך במכשירים ניידים שונים כדי להבטיח חווית משתמש חיובית בכל הטווחים. אופטימיזציה לנייד אינה מאמץ חד פעמי; ככל שהטכנולוגיה מתפתחת וציפיות המשתמש משתנות, תשומת לב מתמשכת לידידותיות למובייל היא חיונית כדי לא להישאר מאחור.

מיקוד מכשירים בגוגל אדס. רואים התאמת הצעת מחיר הפחתה של מאה אחוז למחשבים וטאבלטים.



הישארו מעודכנים לגבי שינויים

עולם השיווק הדיגיטלי, כולל Google Ads, הוא דינמי ונתון לעדכונים ושינויים תכופים. להישאר מעודכנים לגבי שינויים זה דבר חיוני בין אם  זה להתאמת האסטרטגיה שלך ובין אם זה לניצול הזדמנויות חדשות.

Google מציגה באופן קבוע פיצ'רים חדשים, כלים ועדכוני אלגוריתמים שיכולים להשפיע על ביצועי המודעות שלך. הרשמה לבלוג הרשמי של Google Ads, השתתפות בסמינרים מקוונים והשתתפות בפורומים בתעשייה הם דרכים מצוינות להתעדכן בהתפתחויות האחרונות.

לסיכום, הצלחת מסעות הפרסום שלך ב-Google Ads מסתמכת על שילוב של תכנון אסטרטגי, אופטימיזציה מתמשכת ועדכונים לגבי מגמות בתעשייה ועדכוני פלטפורמה. על ידי יישום שיטות אלה, אתם יכולים ליצור אסטרטגיית פרסום חזקה ויעילה שמספקת תוצאות מדידות המתיישרת עם היעדים העסקיים שלכם.

את עבודת הקידום ניתן לעשות לבד וגם עם חברה שמעניקה שירותי פרסום בגוגל, כמובן שכדאי מאוד לעבוד עם מומחה פרסום בגוגל שידע לקחת את הקמפיין בגוגל למקומות הנכונים ולמקסימום ביצועים.

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר