
דגשים חשובים לעיצוב חווית משתמש באתרי מסחר
אם תשאלו את רוב בעלי החנויות הווירטואליות (או אתרי המסחר) מה הכי חשוב להם, סביר להניח שרובם ירצו להיות ראשונים בגוגל על מילות המפתח הכי

9 דגשים להקמת קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס
כאשר אנחנו ניגשים להקים קמפיין חדש בגוגל אדוורדס, יש לנו את תהליך העבודה שלנו אבל אני רוצה לתת לכם 9 דגשים חשובים שחייבים ליישם כאשר

10 דרכים אפקטיביות עבור שיווק מקצועי באינטרנט
רשת האינטרנט, יותר מכל אמצעי מדיה אחר, מעמידה לרשות אנשי העסקים והיזמים שביניכם, מגוון רחב של אפשרויות לשיווק, קידום ופרסום העסק. בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם

המדריך המלא לבחירת אסטרטגיית הצעת מחיר בקמפיין אדוורדס
כדי שהקמפיין הממומן שלכם יגשים את המטרות שלשמו הוא הוקם, חשוב שתגדירו אסטרטגיית הצעת מחיר (Bidding Strategy) ריאלית ונכונה עבורו. מערכת אדוורדס מעמידה לרשותכם, מנהלי

מתכנן מילות מפתח בגוגל: המדריך המלא והעדכני למפרסם
גוגל מציע כלים רבים העומדים לרשות משתמשי האדוורדס, כלים שמטרתם לייעל את תהליך העבודה של המפרסם ולהפוך את המודעות, ואת הקמפיינים עצמם לאטרקטיביים, למדויקים ולכאלה

תוספי מודעות בקמפיין אדוורדס: המדריך המלא
תוספי המודעות, כפי שניתן להסיק משמם, נועדו להפוך את המודעות לאטרקטיביות יותר, למדויקות יותר ולממוקדות מטרה הרבה יותר. כלומר, באמצעות תוספים אלה, אותם מטמיעים בתוך

שאלות שחובה לשאול לפני ששוכרים שירותי פרסום בגוגל?
ריכזנו עבורכם מספר שאלות שאנחנו חושבים שכדאי לכם לקבל עליהם תשובה, יש שאלות קלות ויש פה גם כמה שאלות קשות שרק יחידי סגולה יצליחו לענות

האתר שלכם עולה לאט? כדאי לכם לקרוא את זה
כולנו יודעים שמהירות האתר חשובה יותר מאי פעם ואין ספק שלפחות פעם אחת בזמן האחרון יצא לנו להיתקל באתר שעלה לאט ואולי אפילו גרם לנו

איך תשפרו את המיקום שלכם בגוגל אדוורדס בלי להגדיל את ההוצאה?
זירת הקידום הממומן מעולם לא הייתה מקום קל במיוחד, ומאז שגוגל ביטלה את הפרסומות הצדדיות ודחפה את כל המודעות לחלק העליון והתחתון של עמודי התוצאות,

המדריך המלא להקמת קמפיין פרסום ביוטיוב
קמפיינים ביוטיוב שמשתמשים במערכת הפרסום של AdWords מאפשרים לנצל את השימוש ההולך וגובר בווידאו של הגולשים על מנת לפרסם את השירותים שלנו. אפשרויות הפרסום משתנות

מעקב אחרי המרות בגוגל Adwords: המדריך המלא
יצירת מעקב אחרי המרות הם אחד מן הכלים הכי אפקטיביים שיש לנו על מנת למדוד את ההצלחה שלנו בקמפיינים. המרה מאפשרת לנו לדעת האם הגולש

מילות מפתח שליליות: איך נכון לעבוד איתם בקמפיין אדוורדס?
בדרך כלל כאשר אנחנו בונים קמפיין חדש באדוורדס, הדבר הראשון שאנחנו עושים זה לבחור את מילות המפתח שלנו, אבל לא פחות חשוב זה לבחור מילות

איך ליצור קמפיין Remarketing מוצלח
קמפיינים של Remarketing (שיווק מחדש) הם מבין הקמפיינים הכי אפקטיביים כיום ברשת לגיוס לקוחות חדשים, שימור לקוחות קיימים והגברת המכירות. הרעיון הוא פשוט למדי: אנחנו

10 טעויות שאנחנו עושים עם גוגל אנליטיקס
Google Analytics היא כבר מזמן לא מערכת שמיועדת רק למדידת מספר הכניסות לאתרי אינטרנט, וכבר כמה שנים טובות שהיא משמשת גם לפונקציות אחרות כמו למשל

מדריך לשימוש ב – UTM Codes
כידוע, לכל דף באינטרנט יש כתובת ייחודית משלו. לדוגמה: http://www.mysite.com/homepage.html. בדרך כלל, כאשר אנחנו מנווטים בתוך אתר אינטרנט או מקלידים את הכתובת שלו בדפדפן, נועבר

כיצד בנוי קמפיין אדוורדס בגוגל?
הרבה מאוד אנשים שמריצים את הקמפיינים הראשונים שלהם באדוורדס, לא יודעים או לא בטוחים כיצד עובדת ההיררכיה בחשבון ומה בדיוק כולל כל אלמנט. כפי שתראו