שאלות שחובה לשאול לפני ששוכרים שירותי פרסום בגוגל

שאלות שחובה לשאול לפני ששוכרים שירותי פרסום בגוגל?

תוכן עניינים

ריכזנו עבורכם מספר שאלות שאנחנו חושבים שכדאי לכם לקבל עליהם תשובה, יש שאלות קלות ויש פה גם כמה שאלות קשות שרק יחידי סגולה יצליחו לענות לכם.

יאללה בוא נתחיל…

איך מודדים הצלחה של קמפיין ממומן בגוגל?

תשובה אידיאלית: שיפור מחיר להמרה, שיפור יחס הקלקה, שיפור ציוני האיכות, שיפור יחס המרה.

האם יש לכם יכולת לעקוב אחרי מספר סוגי המרות?

תשובה אידיאלית: כמובן שכן, יצירות קשר, חיוג מהמובייל, רכישות, מעקב אחרי תהליך הרכישה ועוד…

כיצד אתם מבצעים את מחקר מילות המפתח עבור הקמפיין?

תשובה אידיאלית: במידה וקיים קמפיין פעיל אנחנו משתמשים בנתונים שלו, בנוסף אנחנו משתמשים בניתוח הופעות search console וגם כמובן ממתכנן מילות המפתח של גוגל.

כאשר את מקבלים לקוח חדש עם קמפיין פעיל, מהי האסטרטגיה שלכם?

תשובה אידיאלית: לא תמיד זה נכון לבנות קמפיין חדש, צריך לנתח את הקמפיין הנוכחי ורק אז לקבל החלטה. בנוסף כמובן שהם צריכים לציין שחובה לשמור את ההיסטוריה של הקמפיין הנוכחי.

כיצד תוכלו למקסם את תקציב הפרסום שלי?

תשובה אידיאלית: ניתוח של דוח "מונחי החיפוש" איתור מילות מפתח שליליות הוספתן לרשימה. איתור מילות המפתח עם ההוצאה הגבוהה ביותר ושיפור ציון האיכות שלהן

מי בפועל מנהל עבורי את הקמפיין?

תשובה אידיאלית: איש מקצוע שעוסק בתחום לפחות מעל שנתיים, הוא עוסק אך ורק בניהול קמפיינים ממומנים ולא עוסק בדברים נוספים: קידום אורגני, עיצוב גרפי ועוד..

האם יש לי התחייבויות לפרק זמן מינימלי?

תשובה אידיאלית: אין לכם התחייבות לפרק זמן מינימלי, אנחנו לא מחזיקים אף לקוח בכוח, אתם יכול לעזוב בכל רגע נתון.

האם אתם מספקים דוח ביצועים?

תשובה אידיאלית: כמובן, מדי חודש אתה מקבל דוח ביצועים שכולל את כל המדדים הרלוונטיים לצורך ניתוח ואם יש לך דברים נוספים שאתם צריך, נבדוק כיצד אפשרי.

האם יש לכם תג Google Partners?

תשובה אידיאלית: כמובן שיש, בנוסף מי שינהל עבורך את הקמפיין מחזיק בהסמכה מתאימה. (לא באמת חובה, אבל nice to have)

מהי ההתמחות העיקרית של חברתכם?

תשובה אידיאלית: ניהול קמפיינים בגוגל.

כיצד מתבצע התשלום החודשי?

תשובה אידיאלית: אתם משלמים לנו דמי ניהול שנגזר מההוצאה החודשית בגוגל ומנגד אתם משלמים לגוגל ישירות עבור הוצאות הפרסום.
חשוב ביותר: לא להסכים לכל הצעה שכוללת תשלום אחד לנותן השירות

מטרת השאלות בעיקר להראות את המקצועיות שיש לחברה איתם אתם נפגשים, כמובן שיש עוד הרבה שאלות שאפשר לשאול.

שיהיה בהצלחה.

Icon

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר