יותר שליטה ב-Google Performance Max: הכלים החדשים שמחזירים לכם את הכוח!

תוכן עניינים

אם אתם מנהלים קמפיינים ב-Google Performance Max (PMax), אתם בוודאי מכירים את העוצמה של הכלי – אבל אולי גם הרגשתם לפעמים חוסר שליטה מסוים. התפיסה של PMax כ"קופסה שחורה" הייתה נפוצה, אך יש לנו חדשות מרגשות: גוגל משחררת עוד ועוד כלים שמחזירים את הכוח לידיים שלכם! הגיע הזמן להפסיק לחשוש ולגלות איך עם העדכונים האחרונים, אתם יכולים לנהל קמפיינים חכמים, מדויקים וממוקדים מאי פעם.

היכולת להשפיע באופן אקטיבי על אופן הפעולה של PMax קריטית להצלחה, וב-BoostIt, אנחנו נרגשים להראות לכם איך לנצל את הכלים החדשים הללו כדי להשיג יתרון משמעותי.

החרגת מילות מפתח שליליות ברמת הקמפיין: סוף לבזבוז תקציב על חיפושים לא רלוונטיים!

זהו אחד העדכונים המבוקשים והמשמעותיים ביותר ב-PMax. בעבר, החרגת מילות מפתח שליליות הייתה מוגבלת לרמת החשבון בלבד, מה שהקשה על שליטה מדויקת. עכשיו, המצב משתנה, וקיימות אפשרויות משופרות:

למה זה כל כך חשוב?

בעבר, PMax הייתה יכולה להופיע למונחי חיפוש שאינם רלוונטיים לחלוטין לעסק שלכם. לדוגמה, אם אתם מוכרים רהיטי יוקרה, ייתכן שהמודעות שלכם הופיעו לחיפושים כמו "רהיטים יד שנייה בחינם". זהו בזבוז תקציב יקר, שפגע בביצועים הכוללים של הקמפיין.

איך לנצל את זה כדי לחסוך כסף ולשפר רלוונטיות?

גוגל איפשרה לאחרונה להגיש בקשות להוספת מילות מפתח שליליות ברמת הקמפיין ל-PMax באמצעות נציגי גוגל. בנוסף, חשוב לדעת שמילות מפתח שליליות שהוגדרו ברמת חשבון חלות גם על קמפייני PMax.

  • בחנו את דו"ח מונחי החיפוש: כפי שציינו בפוסט הקודם, דו"ח מונחי החיפוש המלא ב-PMax הוא כלי עוצמתי. עברו עליו בקפידה, זהו מונחים לא רלוונטיים, מונחי "זבל" או כאלה שמובילים לבזבוז תקציב (לדוגמה, חיפושים על מתחרים אם אינכם רוצים להופיע להם, או חיפושים על מוצרים/שירותים שאתם לא מציעים).
  • הוסיפו מילות מפתח שליליות: את מונחי החיפוש הלא רלוונטיים יש להוסיף כמילות מפתח שליליות ברמת החשבון ב-Google Ads, כדי למנוע מ-PMax להופיע עבורם.
    • דוגמה מעשית: אתם סוכנות ביטוח המתמחה בביטוח עסקים בלבד. אתם רואים בדו"ח מונחי החיפוש של PMax ביטויים כמו "ביטוח רכב השוואת מחירים" או "ביטוח דירה מומלץ". הוסיפו את "רכב", "דירה", "פרטי", "השוואת מחירים" כמילות מפתח שליליות ברמת החשבון. זה יבטיח שהמודעות שלכם יגיעו רק לקהל היעד העסקי שלכם, וימנע בזבוז תקציב עצום.

מקורות מידע:

החרגות מותגים משופרות: הגנו על המותג שלכם וודאו את הופעות המודעות!

הגנה על המותג שלכם היא עמוד תווך באסטרטגיית פרסום מוצלחת. גוגל מבינה זאת ומציעה כעת אפשרויות הרחבת החרגות מותגים ב-PMax.

למה זה קריטי לעסק?

החרגת מותגים מאפשרת לכם למנוע מ-PMax להופיע עבור מונחי חיפוש ספציפיים הקשורים למותגים מסוימים. זה יכול להיות מותגים מתחרים, מותגים שאינם רלוונטיים, או מותגים שאתם מעדיפים לנהל את הפרסום עליהם בקמפייני חיפוש רגילים עם שליטה מלאה יותר.

איך לנצל את זה כדי לשלוט על נוכחות המותג?

  • הוספת רשימות מותגים להחרגה: אתם יכולים ליצור רשימות מותגים ולהוסיף אותן להחרגה ברמת הקמפיין ב-PMax.
    • דוגמה מעשית: אתם חברה המוכרת סמארטפונים ורוצים להתמקד במותגים ספציפיים שאתם מייבאים באופן בלעדי. אתם יכולים להחריג מותגים מתחרים גדולים כמו "Samsung" או "Apple" ב-PMax, כדי להבטיח שהקמפיין שלכם יתמקד בביטויים כלליים יותר או במותגים שאתם מוכרים. לחלופין, אם אתם רוצים לשלוט באופן מוחלט על הקמפיינים למותגים אלו, תוכלו להחריג אותם מ-PMax ולנהל אותם באמצעות קמפייני חיפוש נפרדים.
  • הגנה מפני הקלקות לא רצויות: החרגת מותגים יכולה גם למנוע מצבים שבהם המודעות שלכם מופיעות באתרי דיספליי או סרטוני יוטיוב שאינם הולמים את ערכי המותג שלכם.

מקורות מידע:

החרגת גילאים ודמוגרפיה: דיוק בקהל היעד משפר את הרלוונטיות!

PMax, ככלי המבוסס AI, שואפת להגיע ללקוחות הפוטנציאליים ביותר עבורכם. עם זאת, ישנם מקרים בהם אתם יודעים בוודאות שקבוצות גיל או מאפיינים דמוגרפיים מסוימים אינם רלוונטיים לעסק שלכם. כעת יש לכם את היכולת להחריג אותם.

למה זה חשוב לאופטימיזציה?

החרגת קהלים לא רלוונטיים מונעת בזבוז תקציב ומבטיחה שהמודעות שלכם יוצגו לקהל הסביר ביותר להמרה. זה משפר את הרלוונטיות של המודעות ואת איכות התנועה.

איך לנצל את זה כדי לדייק את הקהל?

  • החרגה ברמת הקמפיין: בתוך הגדרות הקמפיין של PMax, אתם יכולים כעת להחריג קבוצות גיל מסוימות (לדוגמה, 18-24 אם המוצר שלכם מיועד לקהל מבוגר יותר) או נתונים דמוגרפיים אחרים.
    • דוגמה מעשית: אתם מפרסמים קורס השקעות נדל"ן המיועד לאנשי מקצוע מעל גיל 30. באמצעות החרגת קבוצות גיל צעירות יותר, אתם מבטיחים שהתקציב שלכם יופנה לקהל בעל פוטנציאל גבוה יותר להמרה, מה שישפר באופן דרמטי את עלות הליד (CPL) ואת איכות הלידים.
  • התבססו על נתונים היסטוריים: נתחו את נתוני ההמרות שלכם מקמפיינים קודמים. האם יש קבוצות גיל או מגדר מסוימות שלא המירו אף פעם? נצלו את המידע הזה כדי לבצע החרגות מושכלות ב-PMax.

שיפורי יעדי רכישת לקוחות חדשים (New Customer Acquisition): התמקדו בצמיחה אמיתית!

אחד היתרונות הגדולים של PMax הוא היכולת לייעל המרות. כעת, גוגל שיפרה עוד יותר את היכולת להתמקד ברכישת לקוחות חדשים באמצעות "High-Value New Customer Mode".

למה זה משנה את אסטרטגיית הצמיחה?

PMax מציעה שתי אפשרויות להתמקד בלקוחות חדשים:

  1. התמקדות בלקוחות חדשים בלבד (New Customer only): PMax תיתן עדיפות עליונה להשגת לקוחות חדשים על פני לקוחות חוזרים.
  2. הגדלת ערך לקוחות חדשים (New Customer Value Mode): PMax תייחס ערך גבוה יותר ללקוחות חדשים, מה שיגרום למערכת לייעל את עצמה להשגת לקוחות חדשים בעלי פוטנציאל רווח גבוה יותר.

איך לנצל את זה לצמיחה עסקית?

  • הגדירו בבירור מהו "לקוח חדש": ודאו שאתם מגדירים בצורה ברורה וחד משמעית מהו "לקוח חדש" עבורכם (לדוגמה: רכישה ראשונה, מילוי טופס ליד בפעם הראשונה וכד'). ההגדרות הללו צריכות להיות מוגדרות נכון במערכת ההמרות שלכם.
  • "High-Value New Customer Mode" עבור רווחיות מקסימלית: אם אתם מבינים את ערך החיים של לקוח (LTV – Lifetime Value) ואתם יודעים שלקוחות חדשים מסוימים שווים לכם יותר (לדוגמה, לקוחות שרוכשים חבילה יקרה יותר), הגדירו את PMax לייעל להשגת לקוחות חדשים בעלי ערך גבוה.
    • דוגמה מעשית: חברת סא"ס (SaaS) מציעה מספר חבילות למנויים. אתם יודעים שלקוחות שרוכשים את חבילת ה"Premium" נשארים יותר זמן ומכניסים יותר כסף. הפעלת "High-Value New Customer Mode" תגרום ל-PMax לכוון ללקוחות פוטנציאליים שנוטים יותר לרכוש את החבילה הזו, ובכך למקסם את הרווחיות הכוללת של הקמפיין.
  • מדידת ROI אמיתי: התמקדות בלקוחות חדשים מאפשרת לכם למדוד באופן מדויק יותר את ההחזר על ההשקעה (ROI) של הקמפיינים שלכם, ולבנות תוכניות צמיחה ברורות.

למידע נוסף: גוגל מרחיבה על יעדי רכישת לקוחות חדשים ב-PMax: Optimise for new customer acquisition in Performance Max campaigns – Google Ads Help

המסקנה: שליטה בידיים שלכם = קמפיינים חכמים ומובילים!

העדכונים האחרונים ב-Google Performance Max הם בשורה אדירה לכל מפרסם וקמפיינר. הם מפריכים את המיתוס של PMax כ"קופסה שחורה" בלתי ניתנת לשליטה, והופכים אותה לכלי גמיש, מדויק ורב עוצמה שמאפשר לכם להשפיע באופן אקטיבי על הביצועים. היכולת להחריג מילות מפתח, לדייק בקהלים ולהתמקד בלקוחות חדשים בעלי ערך גבוה, מעניקה לכם את היתרון התחרותי שאתם צריכים.

ב-BoostIt, אנחנו כבר מנצלים את הכלים הללו כדי לייצר קמפיינים אגרסיביים, ממוקדים ורווחיים יותר עבור לקוחותינו. אל תהססו – הגיע הזמן לאמץ את השליטה החדשה ב-PMax ולהעיף את הקמפיינים שלכם קדימה!

רוצים ללמוד איך ליישם את הכלים הללו בקמפיינים שלכם ולהתחיל לראות תוצאות יוצאות דופן? צרו איתנו קשר עוד היום!

Icon

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר