תוכנית המענקים של גוגל מעניקה לעמותות בישראל מענק חודשי של $10,000 לפרסום בפלטפורה של גוגל לטובת קידום מטרות העמותה.
להן הסבר מפורט יותר על התנאים והדרישות לקבלת המענק של גוגל לעמותות.
הארגונים צריכים להיות בעלי אחד מהסיווגים הבאים:
- מוסדות ציבוריים הזכאים להטבת מס בהתאם לסעיף 46 (א) של פקודת מס הכנסה
- מוסדות ציבוריים הזכאים לפטור ממס בהתאם לסעיף 9(2)(ב) של פקודת מס ההכנסה, כולל מוסדות בעלי תוקף חוקי בסיווגים הבאים:
- עמותות הרשומות במשרד רשם העמותות ומחזיקות באישור ניהול תקין, בהתאם לחוק העמותות תש"ם-1980
- עמותות הרשומות במשרד רשם העמותות בהתאם לחוק העמותות תש"ם-1980
- קרנות לתועלת הציבור וחברות לתועלת הציבור הרשומות במשרד רשם החברות בהתאם לחוק החברות תשנ"ט-1999
- הקדשות ציבוריות הרשומות במשרד רשם ההקדשות בהתאם לסעיפים 25-31 בחוק הנאמנות תשל"ט-1979
- הקדשות דתיות שבית דין רבני קבע שהן פטורות מדרישות חוק הנאמנות תשל"ט-1979
מספר הנחיות שיסייעו לכם להפיק את מירב התועלת מתכנית המלגות של Google לעמותות:
- המודעות צריכות לכלול טקסט בלבד (ללא סרטונים או תמונות).
- הן יופיעו רק בדפי התוצאות של חיפוש Google במיקומים שמתחת למודעות של מפרסמים בתשלום.
- את כל הקמפיינים יש למקד לפי מילות מפתח.
- תקבלו פרסום AdWords בשווי $10,000 בכל חודש.
- המחיר המקסימלי לקליק CPC הוא 2 דולר
הארגונים הבאים אינם כשירים לתכנית המלגות של Google לעמותות:
- ארגונים וגופים ממשלתיים
- בתי חולים וארגוני בריאות
- בתי ספר, מעונות יום, מוסדות אקדמיים ואוניברסיטאות (גופים פילנתרופיים של מוסדות לימוד כן מתאימים לתכנית)
חברת גוגל במסגרת התוכנית גוגל לעמותות מעניקה לכם "מתנה" תקציב פרסום של 10,000 דולר בחודש, אנחנו ממליצים לכם שתתנהלו איתו בחוכמה ותשכרו איש מקצוע שיש לו ניסיון בניהול קמפיינים לעמותות, גוגל מאוד מקשיחים את הדרישות ממנהלי הקמפיינים של העמותות עם רמת ביצועים שאם יורדים ממנה גוגל משהים את החשבון של העמותה ולכן חשוב ביותר לעבוד עם אנשים שמכירים מקרוב את התוכנית.
חברתנו רואה את העניין כתרומה משמעותית ועושה זאת בשמחה רבה. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו, כל פנייה שאנחנו מקבלים נבחנת ובמידה ויש התאמה, נגיש לכם הצעת מחיר מסודרת עבור הגשת הבקשה לקבלת המענק של גוגל לעמותה שלכם וגם עבור ניהול שוטף של המענק.