"Above the fold" מתייחס לתוכן בדף אינטרנט הנראה מבלי לגלול מטה. בהקשר של Google Ads, זה מתייחס בדרך כלל למודעות הנראות בדף הראשון של תוצאות החיפוש או בתצוגה הראשונית של דף אינטרנט.
מודעות הממוקמות שם בדרך כלל מקבלות יותר חשיפה וקליקים מאשר מודעות Below the fold"". הסיבה לכך היא שמשתמשים נוטים יותר לצפות בתוכן הנראה מיד.
כדי לבצע אופטימיזציה של הקמפיינים שלכם ב-Google Ads, עליכם לשאוף שהמודעות שלכם יופיעו "Above the fold" ככל האפשר. ניתן להשיג זאת על ידי:
- שימוש בפורמטים של מודעות שיש להם סיכוי גבוה יותר להיות ממוקמים "Above the fold" כגון מודעות טקסט או מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש.
- שימוש במילות מפתח שרלוונטיות למודעה שלכם ועם סיכוי גבוה יותר ליצור מיקומי מודעות גבוהים יותר.
- שימוש בתוספי מודעות כדי להגביר את הנראות של המודעה שלכם ולשפר את שיעורי ההקלקה.
- אופטימיזציה של קריאייטיב המודעה ודפי הנחיתה שלכם כדי להגדיל את סיכויי ההמרה.
- עקבו אחר ביצועי המודעה שלכם ונתחו אותם באופן קבוע כדי לראות איזה מיקום מודעה מניב את הביצועים הטובים ביותר.
חשוב לציין שמיקום המודעה יכול להשתנות בהתאם למכשיר ולגודל המסך. לכן, חשוב לבדוק את המודעות שלך במכשירים ובמסכים שונים כדי להבין את הביצועים שלהן בפלטפורמות שונות. כמו כן, חשוב לזכור ש "Above the fold" לא תמיד פירושו ביצועים טובים יותר, חשוב לבדוק ולמדוד את התוצאות של מיקומי מודעות שונים.