A
A

Above the Fold

"Above the fold" מתייחס לתוכן בדף אינטרנט הנראה מבלי לגלול מטה. בהקשר של Google Ads, זה מתייחס בדרך כלל למודעות הנראות בדף הראשון של תוצאות החיפוש או בתצוגה הראשונית של דף אינטרנט.

מודעות הממוקמות שם בדרך כלל מקבלות יותר חשיפה וקליקים מאשר מודעות Below the fold"". הסיבה לכך היא שמשתמשים נוטים יותר לצפות בתוכן הנראה מיד.

כדי לבצע אופטימיזציה של הקמפיינים שלכם ב-Google Ads, עליכם לשאוף שהמודעות שלכם יופיעו "Above the fold" ככל האפשר. ניתן להשיג זאת על ידי:

  1. שימוש בפורמטים של מודעות שיש להם סיכוי גבוה יותר להיות ממוקמים "Above the fold" כגון מודעות טקסט או מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש.
  2. שימוש במילות מפתח שרלוונטיות למודעה שלכם ועם סיכוי גבוה יותר ליצור מיקומי מודעות גבוהים יותר.
  3. שימוש בתוספי מודעות כדי להגביר את הנראות של המודעה שלכם ולשפר את שיעורי ההקלקה.
  4. אופטימיזציה של קריאייטיב המודעה ודפי הנחיתה שלכם כדי להגדיל את סיכויי ההמרה.
  5. עקבו אחר ביצועי המודעה שלכם ונתחו אותם באופן קבוע כדי לראות איזה מיקום מודעה מניב את הביצועים הטובים ביותר.

חשוב לציין שמיקום המודעה יכול להשתנות בהתאם למכשיר ולגודל המסך. לכן, חשוב לבדוק את המודעות שלך במכשירים ובמסכים שונים כדי להבין את הביצועים שלהן בפלטפורמות שונות. כמו כן, חשוב לזכור ש "Above the fold" לא תמיד פירושו ביצועים טובים יותר, חשוב לבדוק ולמדוד את התוצאות של מיקומי מודעות שונים.

Matan-3
מתן אסטון
נשוי ואבא ל- 2 ילדים, מתגורר בגני תקווה. עוסק בפרסום ממומן בגוגל משנת 2007. מנהל את חברת בוסטיט אשר מספקת שירותי ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל אדס.

מושגים נוספים

מ'
מ'

מיקוד גיאוגרפי

ב-Google Ads, אתם יכולים למקד למיקומים גיאוגרפיים ...

א'
א'

אחוז נטישה

אחוז נטישה הוא מדד המשמש למדידת אחוז המבקרים שעוזב...

ק'
ק'

קמפיין לרשת החיפוש

קמפיין לרשת החיפוש בגוגל אדס הוא סוג של קמפיין פרס...

C
C

CPV

CPV מייצג "עלות לצפייה", והוא מדד המשמש למדידת עלו...

כ'
כ'

כתובת URL סופית

כתובת URL סופית היא כתובת האינטרנט שאליה משתמשים מ...

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר