B

Below the Fold

"Below the fold" מתייחס לתוכן בדף אינטרנט שאינו גלוי מבלי לגלול מטה. בהקשר שלGoogle Ads, "Below the fold" מתייחס בדרך כלל למודעות שאינן גלויות בדף הראשון של תוצאות החיפוש או בתצוגה הראשונית של דף אינטרנט.

מודעות הממוקמות "Below the fold" בדרך כלל מקבלות פחות חשיפה ופחות קליקים מאשר מודעות שממוקמות "Above the fold". הסיבה לכך היא שמשתמשים נוטים פחות לגלול מטה כדי לצפות בתוכן שאינו גלוי מיד.

כדי לבצע אופטימיזציה של הקמפיינים שלכם ב-Google Ads, עליכם לשאוף שהמודעות שלכם יופיעו "Above the fold" ככל האפשר. ניתן להשיג זאת על ידי:

  1. שימוש בפורמטים של מודעות שיש להם סיכוי גבוה יותר להיות ממוקמים "Above the fold", כגון מודעות טקסט או מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש.
  2. שימוש במילות מפתח שרלוונטיות למודעה שלכם ועם סיכוי גבוה יותר ליצור מיקומי מודעות גבוהים יותר.
  3. שימוש בתוספי מודעות כדי להגביר את הנראות של המודעה שלכם ולשפר את שיעורי ההקלקה.
  4. אופטימיזציה של קריאייטיב המודעה ודפי הנחיתה שלכם כדי להגדיל את סיכויי ההמרה.
  5. עקבו אחר ביצועי המודעה שלכם ונתחו אותם באופן קבוע כדי לראות איזה מיקום מודעה מניב את הביצועים הטובים ביותר.

חשוב לציין שמיקום המודעה יכול להשתנות בהתאם למכשיר ולגודל המסך. לכן, חשוב לבדוק את המודעות שלכם במכשירים ובמסכים שונים כדי להבין את הביצועים שלהן בפלטפורמות שונות.

Icon

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר