מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש ב-Google Ads הן סוג של מודעה המשתמשת בלמידת מכונה כדי לבדוק אוטומטית שילובים שונים של כותרות ותיאורים וכדי להציג את הגרסה בעלת הביצועים הטובים ביותר למשתמשים. מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש מאפשרות לכם ליצור מספר כותרות ותיאורים עבור המודעה שלכם, ומערכת Google Ads תבדוק אוטומטית שילובים שונים של האלמנטים האלה ותציג את הגרסה שסביר להניח שתניב ביצועים טובים.
מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש יכולות להיות כלי רב עוצמה להגברת הנראות והביצועים של המודעה שלכם, מכיוון שהן מאפשרות לכם לבדוק ולבצע אופטימיזציה של המודעה שלכם בזמן אמת על סמך נתוני ביצועים בפועל. על ידי שימוש במודעות רספונסיביות לרשת החיפוש, אתם יכולים ליצור מודעות ממוקדות ורלוונטיות ביותר שיש סיכוי גבוה יותר שהמשתמשים יקליקו עליהן ויבצעו המרה, מה שיכול לעזור לכם לשפר את הביצועים של הקמפיין שלכם.
*החל מה- 01.07.22 לא ניתן ליצור או לערוך מודעות טקסט מורחבות כך שהמודעות היחידות שניתן ליצור ברשת החיפוש הינן מודעות רספונסיביות.