מ'
מ'

מכסת תדירות

ב-Google Ads, התדירות מתייחסת למספר הפעמים שמודעה מוצגת למשתמש בודד.

מכסת תדירות היא תכונה המאפשרת לכם להגביל את מספר הפעמים שמודעה מוצגת למשתמש בודד במהלכם פרק זמן מסוים. זה נעשה כדי למנוע עייפות מודעות ולהבטיח שהמודעות שלכם יישארו רלוונטיות ויעילות.

ניתן להגדיר מכסת תדירות ברמת הקמפיין, ברמת קבוצת המודעות או ברמת המודעה. לדוגמה, ניתן להגדיר מכסת תדירות ברמת הקמפיין של 5 הופעות למשתמש ביום, כלומר אותו משתמש לא יראה מודעה מהקמפיין יותר מ-5 פעמים ביום.

ניתן להגדיר מכסת תדירות לתקופות זמן שונות, כגון יומי, שבועי או חודשי. לדוגמה, אתם יכולים להגדיר מכסת תדירות של 10 הופעות למשתמש בשבוע, מה שאומר שאותו משתמש לא יראה מודעה יותר מ-10 פעמים בשבוע.

מכסת תדירות שימושית מכמה סיבות:

  1. זה עוזר למנוע את התיישנות המודעה על ידי הבטחה שמשתמשים לא רואים את אותה מודעה לעתים קרובות מדי.
  2. זה עוזר להגביר את הרלוונטיות והיעילות של המודעות שלכם על ידי הבטחה שהן מוצגות למשתמשים בזמן הנכון ובהקשר הנכון.
  3. זה גם עוזר להוזיל עלויות בכך שזה מונע ממשתמשים לראות יותר מדי מודעות ולהפחית את הסיכוי ללחוץ עליהן, מה שיכול להעלות את העלות לקליק.

חשוב לציין שמכסת תדירות אינה מבטיחה שמשתמשים לא יראו את המודעה שלכם יותר מהמכסה שנקבעה, זה רק אמצעי לנסות למנוע זאת. כמו כן, חשוב לפקח ולהתאים את מכסת התדירות שלכם לפי הצורך כדי להבטיח שהיא יעילה עבור הקמפיין שלכם.

Icon

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר