מודעות דינמיות שמיועדות לרשת החיפוש (DSA) ב-Google Ads הן סוג של מודעה שממקדת אוטומטית למשתמשים על סמך התוכן של אתר אינטרנט. במקום להשתמש במילות מפתח כדי לקבוע את המיקוד של המודעות, DSAs משתמשות בתוכן של האתר כדי ליצור רשימה של כותרות ודפי נחיתה רלוונטיים עבור המודעה. כותרת המודעה נוצרת אוטומטית מהתוכן באתר, וכתובת היעד של המודעה נקבעת לפי העמוד הרלוונטי ביותר באתר לחיפוש של המשתמש.
DSAs שימושיים במיוחד עבור אתרים עם הרבה עמודים ותוכן עשיר, מכיוון שהם יכולים לעדכן מודעות באופן אוטומטי על סמך התוכן העדכני ביותר באתר. זה גם מאפשר לכסות מילות מפתח עם זנב ארוך שאולי קשה לחשוב עליהן לבד, על ידי מיקוד אוטומטי לשאילתות רלוונטיות שמשתמשים מחפשים בגוגל.