ב-Google Ads, הפיצ'ר "מכשירים" מאפשר לכם למקד או לא לכלול סוגים ספציפיים של מכשירים עבור המודעות שלכם. ניתן להשתמש בפיצ'ר זה כדי לבצע אופטימיזציה של הקמפיינים שלכם עבור מכשירים שונים, כגון מחשבים, סמארטפונים וטאבלטים.
בעת יצירה או עריכה של קמפיין, תוכלו לגשת להגדרות "מכשירים" על ידי מעבר ללשונית "הגדרות". כאן, אתם יכול לבחור למקד לכל המכשירים, מכשירים ספציפיים, או לא לכלול מכשירים מסוימים.
אתם יכולים גם להגדיר הצעות מחיר שונות עבור מכשירים שונים. לדוגמה, אתם יכולים להגדיל את הצעת המחיר שלכם לסמארטפונים אם אתם יודעים שלקהל היעד שלכם יש סיכוי גבוה יותר לבצע המרה במכשירים ניידים.
תוכלו להשתמש בפיצ'ר "מכשירים" גם כדי לא לכלול מכשירים מסוימים בקמפיינים שלכם. לדוגמה, אם אתם מפעילים קמפיין עבור מוצר שזמין רק לדסקטופ, תוכלו לבצע אי הכללה של מכשירים ניידים כדי למנוע את הצגת המודעות שלכם למשתמשים שאינם יכולים לרכוש את המוצר.
תכונת מיקוד המכשירים ב-Google Ads היא היבט חשוב בקמפיין שלכם מכיוון שהיא מאפשרת לכם לבצע אופטימיזציה של המודעות שלכם למכשירים ספציפיים ולהגיע לקהל היעד שלכם ביעילות.
כדי להגדיר מיקוד למכשירים ב-Google Ads, תצטרכו לבצע את השלבים הבאים:
- עברו לחשבון Google Ads שלכם ובחרו את הקמפיין שברצונכם להגדיר עבורו מיקוד למכשיר.
- לחצו על הכרטיסייה "הגדרות", ולאחר מכן בחרו "מכשירים" מהתפריט.
- פה תוכלו לבחור למקד לכל המכשירים, מכשירים ספציפיים, או לא לכלול מכשירים מסוימים.
- כדי למקד למכשירים ספציפיים, בחרו מכשיר ע"י סימון התיבה לצד שם המכשיר שאליהם ברצונכם למקד. אתם יכולים למקד למחשבים, סמארטפונים וטאבלטים.
- כדי לא לכלול מכשירים ספציפיים, בחרו "שינוי התאמות של הצעות מחיר" והקטינו את הצעת המחיר ב-100%.
כדאי לפקוח עין על הביצועים של הקמפיין שלכם במכשירים שונים ולהתאים את הצעות המחיר שלכם בהתאם, תוכלו להשתמש בדוח המכשירים כדי לראות את הביצועים בכל מכשיר ולקבל את ההחלטה שלכם.