S

SERP

SERP (דף תוצאות מנוע חיפוש – Search Engine Ranking Positions) בגוגל הוא הדף שמוצג למשתמש לאחר שהוא מבצע שאילתת חיפוש במנוע החיפוש של גוגל. ה-SERP בגוגל כולל בדרך כלל שילוב של תוצאות אורגניות ותוצאות ממומנות. התוצאות האורגניות נקבעות על ידי האלגוריתם של גוגל ומבוססות על הרלוונטיות, הסמכות והפופולריות של האתר או הדף. תוצאות ממומנות, הידועות גם בשם מודעות Google Ads, מסומנות כ"מודעה" ומפרסמים שילמו עבורן, כדי להיות בראש או בצד של התוצאות האורגניות.

ה-SERP בגוגל יכול לכלול מגוון אלמנטים כגון:

  • תוצאות אורגניות: רשימה של דפי אינטרנט, תמונות, סרטונים וסוגים אחרים של תוכן התואמים לשאילתת החיפוש
  • תוצאות בתשלום: מודעות המסומנות כ"מודעה"
  • קטעים מומלצים: סיכום של המידע הרלוונטי ביותר לשאילתת החיפוש
  • תוצאות מקומיות: מידע על עסקים מקומיים התואמים לשאילתת החיפוש
  • גרף ידע: סיכום מידע על נושא ספציפי
  • תמונות וסרטונים
  • תוצאות חדשות
  • תוצאות קניות
  • ועוד

הפריסה והרכיבים של ה-SERP יכולים להשתנות עם הזמן כאשר גוגל מעדכנת את האלגוריתם והתכונות שלה.

Icon

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר