CPV מייצג "עלות לצפייה", והוא מדד המשמש למדידת עלות הצגת מודעה באתר או בפלטפורמה כלשהי. Google Ads משתמשת במודל תמחור אחר שנקרא "עלות לצפייה (CPV)", הידוע גם בשם "עלות לצפייה בסרטון". עם מחיר לצפייה, אתם משלמים עבור כל צפייה במודעת הווידאו שלכם, ללא קשר אם המשתמש לוחץ עליה או לא.
עלות לצפייה משמשת בדרך כלל לקמפיינים של פרסום בווידאו, כאשר המטרה היא להגביר את הנראות של מודעה ולקדם מודעות למותג. חשוב לציין שהצעות מחיר לצפייה מוגדרות לכל צפייה, כך שסכום הצעת המחיר מוכפל במספר הצפיות כדי לקבוע את העלות של קמפיין.
כדי להגדיר קמפיין CPV בגוגל אדס, תוכלו ליצור קמפיין וידאו בגוגל אדס ולבחור באפשרות "עלות לצפייה (CPV)" בעת יצירת קמפיין חדש. לאחר מכן תוכלו להגדיר את הצעת המחיר לצפייה, שהיא הסכום שאתם מוכנים לשלם עבור כל צפייה. תוכלו גם להגדיר תקציב יומי עבור הקמפיינים שלכם.
חשוב לציין כי בעת שימוש בעלות לצפייה, תחויבו עבור כל צפייה במודעה ללא קשר אם המשתמש לחץ על המודעה או לא. לכן, חשוב לוודא שאתם ממקדים לקהל הנכון, שהמודעה שלכם מושכת ושהסרטון שלכם באיכות גבוהה כדי ליצור מודעות למותג.