C
C

CPM  מייצג "עלות לאלף חשיפות", והוא מדד המשמש למדידת עלות הצגת מודעה באתר או בפלטפורמה. ב-Google Ads, עלות לאלף חשיפות היא אחת מאפשרויות התמחור שאתם יכולים לבחור בעת יצירת קמפיין. עם מחיר לאלף חשיפות, אתם משלמים על כל 1,000 פעמים שהמודעה שלכם מוצגת, ללא קשר אם לוחצים עליה או לא.

עלות לאלף חשיפות משמשת בדרך כלל עבור קמפיינים למודעות למותג, כאשר המטרה היא להגביר את הנראות של מודעה במקום להביא קליקים או המרות.

כדי להגדיר קמפיין של עלות לאלף חשיפות בגוגל אדס, תוכלו לבחור באפשרות "עלות לאלף חשיפות (CPM)" בעת יצירת קמפיין חדש. לאחר מכן תוכלו להגדיר את הצעת המחיר שלכם לאלף חשיפות, שהיא הסכום שאתם מוכנים לשלם עבור כל 1,000 חשיפות. תוכלו גם להגדיר תקציב יומי עבור הקמפיין שלכם.

חשוב לציין כי בעת שימוש בעלות לאלף חשיפות, תחויב עבור כל 1,000 חשיפות ללא קשר אם המשתמש לחץ על המודעה או לא. לכן, חשוב לוודא שאתם ממקדים לקהל המתאים ושהמודעה שלכם מרתקת מספיק כדי ליצור מודעות למותג.

מתי להשתמש ב-CPM

  1. קמפיינים למודעות למותג: לרוב משתמשים בעלות לאלף חשיפות בקמפיינים של מודעות למותג, כאשר המטרה היא להגביר את הנראות של מודעה ולוודא שהיא תראה על ידי כמה שיותר אנשים.
  2. הגעה לקהל רחב: אם אתם רוצים להגיע לקהל רחב, מחיר לאלף הופעות יכול להיות אופציה טובה שכן הוא מאפשר לכם לשלם על כל 1,000 הופעות, ללא קשר אם לוחצים על המודעה או לא.
  3. אתרים עתירי תנועה: מחיר לאלף הופעות הוא אפשרות טובה לפרסום באתרים עתירי תנועה, כאשר העלות לקליק יכולה להיות גבוהה.
  4. השקת מוצר: אם אתם משיקים מוצר חדש, CPM יכול להיות אופציה טובה ליצירת מודעות ועניין במוצר.
  5. תעשייה עם זכירת מותג גבוהה: אם אתם נמצאים בתעשייה שבה היזכרות במותג חשובה, וסביר שמשתמשים ירכשו ממותג שהם מזהים, מחיר לאלף הופעות יכול להיות אופציה טובה.

עלות לאלף חשיפות משמשת בדרך כלל כאשר המטרה העיקרית של קמפיין היא להגביר את המודעות והנראות למותג, במקום להביא קליקים או המרות. הנה כמה דוגמאות למקרים שבהם עלות לאלף חשיפות עשויה להיות אפשרות טובה:

Icon

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר