ת'
ת'

תג גלובלי לאתר – גוגל תג

תג גלובלי לאתר של Google (GST) הוא קוד מעקב שאתם יכולים להוסיף לאתר שלכם כדי לעקוב אחר אינטראקציות של משתמשים ולאסוף נתונים עבור הקמפיינים שלכם ב-.Google Ads הוא חלק מ-Google Tag Manager, שהיא מערכת לניהול תגים המאפשרת לכם לנהל ולארגן תגי מעקב עבור האתר שלכם.

כאשר אתם מוסיפים GST לאתר שלכם, הוא שולח נתונים ל-Google Analytics, שניתן להשתמש בהם כדי לעקוב אחר היבטים שונים של התנהגות משתמשים, כגון:

  1. צפיות בדף: GST יכול לעקוב אחר כמה פעמים דף באתר שלכם נצפה.
  2. קליקים: GST יכול לעקוב אחר כמה פעמים נלחץ על קישור באתר שלכם.
  3. הגשת טופס: GST יכול לעקוב אחר כמה פעמים טופס באתר שלכם נשלח.
  4. עסקאות מסחר אלקטרוני: GST יכול לעקוב אחר עסקאות המתרחשות באתר שלכם.
  5. מעורבות לקוחות: GST יכול לעקוב אחר אופן המעורבות של המשתמשים באתר שלכם, כגון כמה זמן הם נשארים בדף, באילו דפים הם מבקרים ואילו פעולות הם מבצעים.

ניתן להשתמש בנתונים האלה כדי לשפר את הקמפיינים שלכם ב-Google Ads על ידי הבנת האופן שבו משתמשים מקיימים אינטראקציה עם האתר שלכם, אילו דפים פופולריים והיכן משתמשים נוטשים. GST יכול לעזור לכם לבצע אופטימיזציה של הקמפיינים שלכם, לשפר את המיקוד ולהגדיל את ההמרות.

חשוב לציין שאתם צריכים חשבון Google Analytics כדי להשתמש ב-GST, אם אין לכם אחד, תצטרכו ליצור אחד לפני הגדרת התג. לאחר שתגדירו את התג, תצטרכו להוסיף אותו לאתר שלכם, דבר שניתן לעשות באמצעות Google Tag Manager או ישירות דרך הקוד.

Icon

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר