ק

קמפיין

בגוגל אדס, קמפיין מורכב ממספר קבוצות מודעות שחולקות את אותן הגדרות, תקציב, וטירגוט. קמפיין משמש לארגון וניהול המודעות בחשבון שלכם בגוגל אדס. לכל קמפיין יש מטרה ספציפית, כמו הגדלת התנועה לאתר או קידום מוצר או שירות מסוים.

כדי ליצור קמפיין בגוגל אדס, עליכם לציין את התקציב עבור הקמפיין, לבחור את טירגוט הקהל שלו (למשל – מיקום, שפה, דמוגרפיה), ולבחור את הפורמטים של המודעות ואת המיקומים של המודעות שבהם תרצו להשתמש. לאחר מכן תוכלו ליצור קבוצות מודעות בתוך הקמפיין, כל אחת עם מילות מפתח ומודעות משלה. על ידי יצירת קמפיינים שונים עם מיקוד וקבוצות מודעות שונות, תיצרו חשבון גוגל אדס ממוקד ואפקטיבי יותר.

אילו מטרות קמפיין קיימות בגוגל אדס?

ישנן מספר מטרות שמהן תוכלו לבחור בעת יצירת קמפיין חדש בגוגל אדס, ביניהן:

  1. מודעות למותג ופוטנציאל החשיפה: מטרת הקמפיין הזו משמשת להגברת הנראות של המותג שלכם ולגרום לאנשים להיות מודעים יותר למוצרים או לשירותים שלכם.
  2. מכירות: משמש להגדלת נפח המכירות באינטרנט, באפליקציה, בטלפון או בחנות.
  3. לידים: משמש ליצירת לידים עבור העסק שלכם, באמצעות שליחת טופס יצירת קשר או שיחות טלפון, וכו'.
  4. קידום של אפליקציה: משמש לקידום התקנות של האפליקציה שלכם.
  5. תנועה לאתר: משמש להגדלת מספר הביקורים באתר שלכם.
  6. התעניינות ברכישה של מוצר ומותג: מעודד אנשים לבדוק את המוצר או השירותים שלכם.
  7. ביקורים של לקוחות וקידום מכירות בחנות פיזית: מאפשר להגדיל את מספר הביקורים בחנויות פיזיות מקומיות, כמו מסעדות וסוכנויות רכב.

אילו סוגי קמפיין יש בגוגל אדס?

ישנם מספר סוגים שונים של קמפיינים שתוכלו ליצור בגוגל אדס, כל אחד עם תכונות ואפשרויות מיקוד משלו. הם כוללים:

  1. קמפיינים לרשת החיפוש: קמפיינים אלה משתמשים במילות מפתח כדי לטרגט משתמשים שמחפשים מונחים ספציפיים בגוגל. מודעות בקמפיינים לרשת החיפוש מוצגות כאשר משתמשים מזינים שאילתת חיפוש התואמת למילות המפתח בקבוצת המודעות שלכם.
  2. קמפיינים לרשת המדיה: קמפיינים אלה משתמשים באפשרויות טירגוט כגון דמוגרפיה, תחומי עניין ומיקומים כדי להציג את המודעות שלכם למשתמשים ברשת המדיה של גוגל. רשת המדיה של גוגל היא אוסף של אתרים, אפליקציות וסרטונים שמשתפים פעולה עם גוגל להצגת מודעות.
  3. קמפיין שופינג: קמפיינים אלו משמשים לקידום מוצרים שאתם מוכרים באתר שלכם או בפלטפורמת מסחר אלקטרוני כגון גוגל שופינג . מודעות בקמפיינים אלו מוצגות למשתמשים שמחפשים מוצרים הדומים לאלו שאתם מוכרים.
  4. קמפיין וידאו: קמפיינים אלו משמשים לקידום מודעות וידאו ביוטיוב ובאתרי וידאו אחרים. מודעות בקמפיינים אלו מוצגות למשתמשים שצופים בסרטונים קשורים או גוללים ביוטיוב.
  5. קמפיין לאפליקציות: מודעות אפליקציות פועלות באפליקציות אחרות ומעניקות לבוני אפליקציות גישה לקהלים דומים, שסביר להניח שיורידו את האפליקציה שלהם או יעברו ישירות לאפליקציה שלהם עם קישור.
  6. קמפיין חכם: קמפיינים חכמים הם תכונה ב-Google Ads שמקלה על עסקים קטנים ליצור ולהפעיל קמפיינים. בעזרת קמפיינים חכמים תוכלו ליצור מודעות, להגדיר את התקציב ולבחור את קהל היעד שלכם, וגוגל תבצע עבורכם אופטימיזציה אוטומטית לקמפיינים שלכם. קמפיינים חכמים נועדו להיות קלים לשימוש, גם אם אין לכם ניסיון בפרסום דיגיטלי.
  7. קמפיין ביצועים מקסימליים: סוג קמפיין שמשתמש בלמידת מכונה כדי לבצע אופטימיזציה למודעות שלכם בזמן אמת, במטרה להשיג עבורכם יעדי ביצועים ספציפיים, כמו המרות, קליקים, או רווח.
  8. קמפיין דיסקברי (Discovery): סוג של קמפיינים שעוזרים לכם להגיע ללקוחות חדשים בפלטפורמות הגילוי של גוגל, הכוללות את Google Discover, YouTube ו-Gmail. פלטפורמות אלה נועדו לעזור לאנשים לגלות מוצרים, שירותים ותוכן חדשים שהם עשויים להתעניין בהם. עם קמפיינים אלו אתם יכולים ליצור מודעות שיוצגו למשתמשים כאשר הם מחפשים מידע חדש באופן פעיל או חוקרים נושאים חדשים. המודעות שלכם יכולות להופיע במגוון פורמטים, כולל מודעות תמונה, מודעות וידאו ומודעות קרוסלה, והן יכולות להיות ממוקדות לקהלים ספציפיים על סמך נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין וגורמים אחרים.
Icon

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר