מ'
מ'

מילות מפתח שליליות ברמת החשבון

כמפרסמים, אתם רוצים שהמודעות שלכם יופיעו בחיפושים שקשורים למוצר או לעסק שלכם. מילות מפתח שליליות ברמת החשבון מאפשרות לכם להחריג מונחי חיפוש מקמפיינים למיקסום ביצועים ושופינג. טירגוט מדויק יעזור לכם להציג את המודעות שלכם רק למשתמשים שמביעים עניין במוצר שלכם וכך תגדילו את ההחזר על ההשקעה (ROI).

שימו לב, נכון לינואר 2023 זוהי אופציה חדשה במערכת ולכן היא לא זמינה עבור כל המשתמשים.

כדי להוסיף מילות מפתח שליליות ברמת החשבון, היכנסו לחשבון גוגל אדס, לחצו על הגדרות חשבון ואז על "מילות מפתח שליליות" כדי להרחיב אותו. תלחצו על לחצן הפלוס ותזינו את מילות המפתח השליליות שתרצו, ביטוי אחד בכל שורה. בסוך, אל תשכחו ללחוץ על "שמירה" כדי להחיל את השינויים.

כדי לשנות את סוג ההתאמה של מילת המפתח השלילית, מעבירים את העכבר מעל השורה של מילת המפתח בעמודה 'סוג התאמה' ובוחרים מבין סוגי ההתאמה הבאים: התאמה רחבה, התאמה לביטוי או התאמה מדויקת.

שימו לב – אפשר להחריג עד 1,000 מילות מפתח שליליות ברמת חשבון.

Icon

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר