ב-Google Ads, חשיפות הן מדד המתייחס למספר הפעמים שמודעה מוצגת למשתמשים. המשמעות היא שכל פעם שמודעה נטענת בדף אינטרנט, או מופיעה בדף תוצאות חיפוש, היא נחשבת כחשיפה אחת. חשיפות משמשות למדידת הנראות וטווח ההגעה של המודעות שלכם.
חשיפות הן מדד שחשוב לעקוב אחריהן מכיוון שהן נותנות לכם מושג כמה אנשים זכו לראות את המודעה שלכם, ללא קשר אם הם לחצו עליה בפועל. עם זאת, חשוב לציין כי חשיפה אינה בהכרח אומרת שהמודעה נצפתה על ידי משתמש, שכן ייתכן שהמשתמש עבר הלאה במהירות.
חשיפות, יחד עם מדדים אחרים כמו קליקים והמרות, יכולות לשמש כדי להעריך את הביצועים של הקמפיינים שלכם ולזהות נקודות לשיפור. לדוגמה, מספר גבוה של חשיפות עם מספר נמוך של קליקים עשוי להצביע על כך שהמודעה שלכם לא מאוד רלוונטית או מושכת, ושיש צורך בשינויים כדי להפוך אותה ליעילה יותר.
ב-Google Ads, תוכלו לראות את מספר החשיפות של המודעות שלכם בטווחי תאריכים שונים, לפי קמפיין, קבוצת מודעות ואפילו לפי מילות מפתח. חשיפות משמשות גם לחישוב מדד אחר כגון עלות לחשיפות (CPM) ונתח חשיפות (IS), שיכולים לעזור לכם להבין את הביצועים של הקמפיין שלכם.