ת

תוספים למודעות (נכסים דיגיטליים)

תוספים למודעות הם מידע נוסף שאתם יכולים להוסיף למודעות הטקסט שלכם ב-Google Ads, המעניקים למשתמשים יותר מידע לגבי העסק שלכם ומקלים עליהם לבצע פעולה. הם מתחלקים לתוספים ידניים ותוספים אוטומטיים.

ישנם מספר סוגים של תוספים ידניים למודעות, כולל:

  1. תוספי Sitelink: אלה מציגים קישורים לדפים ספציפיים באתר שלכם ויכולים לעזור למשתמשים למצוא במהירות את המידע שהם מחפשים.
  2. תוספי יתרונות מרכזיים: אלה מאפשרים לכם להוסיף טקסט קצר ותיאורי למודעה שלכם, כגון "משלוח חינם" או "שירות לקוחות 24/7".
  3. תוספי שיחה: אלה מאפשרים למשתמשים להתקשר לעסק שלכם ישירות מהמודעה, על ידי לחיצה על מספר הטלפון שמופיע במודעה.
  4. תוספי מיקום: אלה מציגים את כתובת העסק שלכם במודעה, מה שמקל על המשתמשים למצוא את העסק שלכם.
  5. תוספי אפליקציה: אלה מאפשרים למשתמשים להוריד את האפליקציה שלכם מהמודעה.
  6. תוספי מידע מובנה: אלה מדגישים תכונות ספציפיות של המוצר או השירות שלכם.
  7. תוספי מחיר: תוסף זה מציג מחירים של מוצרים ושירותים, ומאפשר למשתמשים לראות מחירים של מספר מוצרים באותה מודעה.
  8. תוספי קידום מכירות: תוסף זה מאפשר ליצור קידום מכירות למוצר או שירות ספציפי ולהציג את המבצע במודעה.
  9. תוספי השארת פרטים: מאפשר למשתמשים למלא טופס ליצירת קשר ישירות מהמודעה, עם שדות כגון שם, מספר טלפון, דוא"ל וכו'.
  10. תוספי תמונה: תוסף זה מאפשר לכם להציג תמונה במודעה, כדי להפוך אותה למושכת יותר מבחינה ויזואלית.

תוספים אוטומטיים למודעות ב-Google Ads הם סוג של תוספים למודעות שנוצרים אוטומטית על ידי מערכת Google Ads על סמך התוכן של האתר שלכם וגורמים נוספים. אין לכם שליטה עליהם מלבד הפעלה או כיבוי שלהם.

להלן דוגמאות לתוספים אוטומטיים למודעות שעשויים להיווצר על ידי המערכת:

  1. קישורי Sitelink דינמיים: אלו הם תוספי Sitelink שנוצרים אוטומטית על סמך התוכן של האתר שלכם ושאילתת החיפוש של המשתמש.
  2. קטע מידע מובנה דינמי: אלו הם תוספי מידע מובנה שנוצרים אוטומטית על סמך תוכן האתר שלכם ושאילתת החיפוש של המשתמש.

הוספת תוספים למודעות שלכם יכולה לעזור להגביר את הנראות והביצועים שלהן על ידי תפיסת מקום רב יותר בדף תוצאות החיפוש ומספקת למשתמשים מידע נוסף.

Icon

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר