תוספים למודעות בקמפיין הממומן שלכם בגוגל: מדריך מקיף ומקצועי

תוספים למודעות / נכסים למודעות בגוגל אדס

תוכן עניינים

כתבתם את המודעה המושלמת. היא בדיוק מה שרציתם – השיא של מאמצי השיווק שלכם. אתם חושבים: היא בטוח תביא תוצאות מעולות, וכולם יקליקו עליה.

אתם מחליטים לבצע חיפוש ניסיון בגוגל, ולפתע, אתם רואים אותה יושבת בצילה של מודעה אחרת, בגודל מפלצתי! איך זה יכול להיות?

זו לא סתם מודעה מפלצתית, היא כוללת 4 קישורים תחתיה שנראים כמו רגליים שדורסות את המודעה שלכם (איזו חוצפה). כפתור להנחה מיוחדת. היא מציגה גם את מיקום החנות. יש בה את הטלפון של העסק המתחרה. מה נסגר עם המודעה המפלצתית הזו?

אם אתם רוצים להשיב מלחמה – אתם תצטרכו להשתמש בנכסים דיגיטליים.

במאמר הזה ניתן לכם סקירה מלאה על הנכסים הדיגיטליים של גוגל – מה העקרונות שלהם, מה היתרונות שלהם ומה הם סוגי הנכסים שבעזרתם תוכלו להקפיץ את העסק שלכם למעלה.

ניתן לכם כמה טיפים איך להשתמש בנכסים ולהביס את המודעות המפלצתיות האחרות.

אז מהם בעצם נכסים דיגיטליים?

הם כונו בעבר תוספים למודעות, אלו הן תוספות שאתם יכולים להוסיף למודעות הממומנות שלכם וכך תצליחו להתפרס על יותר שטח בתוצאות החיפוש של גוגל.

הנה דוגמה למודעה עם כמה סוגים של נכסים:

דוגמה למודעה בה רואים מספר תוספים: תוסף sitelinks, תוסף קידום מכירות, ותוסף מיקום.

שימו לב כמה שטח היא תופסת בתוצאות החיפוש, מגניב, נכון? זה אפילו יותר מגניב כשרואים את המודעה של המתחרה שלכם נמחצת תחת המודעה העשירה שלכם.

דוגמה למודעות ללא תוספים כלל.

למה חשוב להשתמש בנכסים דיגיטליים של גוגל?

נכסים דיגיטליים של גוגל נותנת למבקרים הפוטנציאלים באתר שלכם, עוד דרכים וערוצים שמקרבים אותם למטרה שלהם.

בין אם זה להתקשר אליכם ישירות מהמודעה, להגיע לקטגוריה מסוימת באתר, לקרוא את הביקורות שלקוחות אחרים השאירו, להוריד את האפליקציה שלכם, למצוא את הכתובת של העסק שלכם ועוד, נכסים דיגיטליים לא עוזרים רק למבקרים שלכם בכך שהם מעניקים להם מידע נוסף, אלא הם עוזרים גם לכם:

  • הם מעלים את אחוזי ההקלקה על המודעות שלכם (CTR)
  • הם מעלים את ציון האיכות שלכם (Quality Score)
  • הם מעלים את דירוג המודעה שלכם
  • הם יכולים אפילו להוריד את העלות הממוצעת לקליק שאתם משלמים (CPC)

הסיבה המרכזית לכל אלו, היא שככל שאתם משתמשים ביותר נכסים במודעה שלכם, כך היא הופכת רלוונטית יותר ללקוחות הפוטנציאליים, ולכן עולים הסיכויים שהם ילחצו על המודעה.

חשוב לזכור כי נכסים דיגיטליים הם חלק מההשפעות הבלתי ישירות על חישוב ציון האיכות שלכם (Quality Score) ולא משפיעים בצורה ישירה על ציון זה. כלומר, נכסים דיגיטליים יכולים להגדיל את אחוז ההקלקה על המודעות שלכם (CTR) וזה אחד מתוך שלושה מרכיבים שקובעים את ציון האיכות שלכם.

עקרונות השימוש בנכסים דיגיטליים

נכסים דיגיטליים עברו שינויים רבים בעשור האחרון.

לאורך הזמן נוספות אפשרויות חדשות לנכסים דיגיטליים, שיכולות להביא לכם עוד קליקים, וחלק גם נגנזו עם השנים. לדוגמה, נכס דיגיטלי מסוג ביקורות הוסר ב2018 עקב הקושי של גוגל לאשר את השימוש בנכס זה.

היום ישנם 12 נכסים שונים שזמינים לשימוש בגוגל אדס (אם אנחנו מכניסים את הנכסים האוטומטיים לקטגוריה אחת). אנחנו צופים שגוגל יוסיפו נכסים דיגיטליים חדשים ככל שיומצאו טכנולוגיות חדשות.  

לפני שנצלול לרשימת הנכסים הדיגיטליים, נעבור על כמה עקרונות שיעזרו לכם להתחיל.

מציאת הנכסים הדיגיטליים בחשבון שלכם

כדי למצוא את הנכסים הדיגיטליים בחשבון הפרסום שלכם בגוגל, אתם צריכים לנווט ל"מודעות ונכסים דיגיטליים" דרך הסרגל הימני במסך הראשי של חשבון הפרסום שלכם. זה יפתח לכם שתי תתי קטגוריות – "מודעות", ו-"נכסים". לחצו על "נכסים".

אתם יכולים להסתכל על הנכסים ברמת החשבון, ברמת הקמפיין או ברמת קבוצת מודעות. כעת אנחנו נסתכל עליהם ברמת החשבון, אבל אם אתם רוצים לנתח את הביצועים שלהם ברמת קמפיין או קבוצת מודעות, פשוט לחצו על הקמפיין או קבוצת המודעות ונווטו ל-"נכסים" דרך הסרגל הימני.

אם כבר יש לכם נכסים, תוכלו לראות את הביצועים שלהם בטבלה המוצגת. אם אין לכם עדיין נכסים, תוכלו ללחוץ על הפלוס הכחול וליצור נכס חדש. 

אתם יכולים גם לעבור בין תצוגה לפי שיוך הנכס ובין תצוגה לפי סוג נכס.

תצוגה לפי שיוך משמעותה להסתכל על מידע וביצועים של נכס מסוים בחלוקה לשיוכים שלו. לדוגמה, אם הנכס שלכם מוגדר ברמת הקמפיין למספר קמפיינים שונים, אתם תראו את הביצועים שלו בחלוקה לפי קמפיינים (אפילו אם זה אותו נכס בכל הקמפיינים).  

תצוגה לפי סוג נכס אומר שתוכלו לראות מידע וביצועים של נכס מסוים ללא קשר לשיוכים שלו. אתם תראו רשומה אחת עבור כל נכס – גם אם אותו נכס מוגדר ברמת הקמפיין למספר קמפיינים שונים.

אם אתם מהנהנים אבל גם מגרדים את הראש בשלב הזה כי אין לכם שום מידע להציג באף אחת מהטבלאות האלו, אל דאגה. עכשיו כשאתם יודעים מה קטגורית הנכסים מכילה, ומהן הדרכים השונות להסתכל על המידע בה, בואו נצלול ליצירת הנכסים הדיגיטליים שלכם.

נכסים דיגיטליים ידניים לעומת נכסים דיגיטליים אוטומטיים

המפתחים השונים של גוגל אדס לאורך השנים הביאו לנו אופציה מיוחדת ליצירת נכסים, והיא נכסים אוטומטיים. לאלו מכן שאינם בקיעים בשוני בין נכסים ידניים לנכסים אוטומטיים, בואו נרחיב במידע הנחוץ עבור שניהם.

נכסים ידניים אלו נכסים שאתם יוצרים ובעלי שליטה מלאה עליהם. זאת אומרת שאתם אלו שכותבים עבורם את הקריאייטיב, מגדירים עבורם URL סופי וכדומה. לאחר מכן אתם בוחרים לאן ישויכו נכסים אלו.

נכסים אוטומטיים אלו נכסים שנוצרים בצורה דינמית על ידי גוגל אדס. אין לכם שליטה על התוכן, הנראות או לאן ישויכו הנכסים האלו. גוגל משתמשים בבינה מלאכותית מתקדמת כדי ליצור את הנכסים האלו ומאמינים כי נכסים אלו יגבירו את ביצועי המודעה.

אתם יכולים להשתמש בנכסים ידניים ונכסים אוטומטיים בו זמנית, אז אין סיבה לבחור מבניהם.

כיצד ליצור נכסים דיגיטליים

בגלל שישנם סוגים רבים של נכסים (עליהם נעבור בעוד רגע), בואו נשאיר את הגדרת הנכסים הספציפיים לסעיפים המתאימים. כאן נעבור על העקרונות הבסיסיים ביצירת נכסים דיגיטליים.

כדי ליצור נכס דיגיטלי ידני, נווטו לקטגורית "נכסים" ולחצו על כפתור ה"+" הכחול.

כדי ליצור נכס דיגיטלי, נווטו לקטגורית "נכסים" ולחצו על כפתור ה"+" הכחול.

בהמשך בחרו מהרשימה המופיעה את סוג הנכס שתרצו ליצור.

טיפ של מקצוענים: אם אתם לא מוצאים ברשימה נכס תמונה, זה עלול לנבוע מהעובדה שאין לכם מודעות חיפוש פעילות כעת או כי חשבון הפרסום שלכם קיים פחות מ-90 יום. האפשרות ליצור נכס תמונה תופיע רק אם יש לכם מודעות פעילות ברשת החיפוש ואם החשבון שלכם קיים יותר מ-90 יום.

בחרו את סוג הנכס אותו תרצו ליצור מתוך הרשימה שנפתחה.

בחרו את סוג הנכס אותו תרצו ליצור.

וזה הכל לגבי העקרונות הבסיסיים של יצירת נכסים דיגיטליים ידניים. קל, נכון?

עברו לרשימה של הנכסים הדיגיטליים למטה כדי ללמוד כיצד להגדיר נכסים ספציפיים.

כיצד להסיר נכסים דיגיטליים

בהחלט יהיו זמנים בהם נכס כבר יאבד את היעילות שלו, כי המידע שהוא מציג כבר לא מדויק או שבעקבות טסט גיליתם שנכס אחר עובד טוב יותר.

כדי להסיר נכס למודעה, גשו ללשונית "נכסים" דרך סרגל הכלים הימני, ולאחר מכן בחרו את קטגוריית הנכסים תחתיה נמצא הנכס אותו תרצו להסיר. ברגע שהנכסים מוצגים בפניכם, בחרו את הנכס אותו תרצו להסיר, ולחצו על "הסרה".

לחצו על העיגול הירוק/האפור ליד שם הנכס, ולחצו על "הסרה" כדי להסיר נכס דיגיטלי.

אתם עדיין תוכלו לראות מידע אודות הביצועים של נכס שנמחק, על ידי שימוש בסינון. לחצו על "הוספת מסנן" ואז חפשו "סטטוס" ובחרו ב-"הוסר"

כיצד לשייך נכס קיים לקמפיין או קבוצת מודעות?

אם נתקלתם במצב בו יש לכם נכס קיים ואתם רוצים לשייך אותו לקמפיין או קבוצת מודעות חדשה, זה גם די פשוט.

נווטו ללשונית "נכסים" דרך סרגל הכלים הימני, ולאחר מכן לחצו על הפלוס הכחול, בחרו את סוג הנכס בו נמצא הנכס שתרצו לשייך למיקום חדש.

ראשית, בחרו לאן תרצו לשייך אותו – חשבון, קמפיין או קבוצת מודעות. לאחר מכן, בחרו ב"שימוש בקיים" ואז סמנו ברשימה את הנכס או הנכסים אותם תרצו לשייך למיקום חדש ולחצו על "שמירה".

כדי לשייך לקמפיין או לקבוצת מודעות נכס קיים, היכנסו להגדרת הנכס ובחרו "שימוש בקיים". לאחר מכן סמנו ברשימה את הנכס הקיים שבו תרצו להשתמש.

כיצד להפעיל או להשהות נכסים אוטומטיים

שימו לב שלא השתמשנו בביטוי "ליצור" נכסים אוטומטיים היות ואין לכם אפשרות ליצור אותם. עם זאת, אתם יכולים להחליט אם ברצונכם להפעיל או לכבות את הנכסים האוטומטיים. עם כמה שאנחנו אוהבים לדבר על היתרונות הרבים בבינה המלאכותית של גוגל, לא כל נכס אוטומטי יעבוד עבור כל סוג של עסק.

כדי להפעיל או להשהות נכסים אוטומטיים, נווטו אל "נכסים" דרך סרגל הכלים הימני, ואז על שלוש נקודות בצד שמאל של המסך ובחרו ב"נכסים דיגיטליים אוטומטיים ברמת החשבון"

כדי להגיע לרשימת הנכסים הדיגיטליים האוטומטיים לחצו על שלוש נקודות בצד שמאל של המסך ואז על "נכסים דיגיטליים אוטומטיים ברמת החשבון".

כאן תוכלו לראות את הנכסים האוטומטיים שקיימים בחשבונכם, ולחציה על החץ הקטן מצידם השמאלי יפתח את האופציה להפעיל או להשהות אותם.

ההפעלה של כל אלו מומלצת על ידי גוגל, כמובן, אבל זה לא אומר שאתם צריכים אותם. גוגל פשוט אוהבים שאתם נותנים להם להחליט איזה נכס עובד הכי טוב על המודעה שלכם.

לדוגמה, אם אין לעסק שלכם אפליקציה, כבו את הנכסים האוטומטיים לאפליקציות. אתם כנראה לא רוצים שגוגל תיצור נכס מיקום אוטומטי לעסק שלכם אם הוא אינו פתוח לציבור.

איך לראות המרות שנוצרו ישירות על ידי הנכסים שלכם

אם אתם חושבים שסיכום הביצועים הכללי מעיד על כמות ההמרות שהנכסים שלכם הביאו, תחשבו שוב.

זה יכול להיות קשה לראות המרות שמגיעות ישירות מהנכסים שלכם, מלבד מנכס השארת פרטים (אבל עליו נדבר מאוחר יותר).

בדרך כלל, רוב הנכסים לא מיועדים ליצירת המרות – אלא הם כלים עקיפים שעוזרים לשפר את שיעור ההמרה בדרכים אחרות, כמו שיפור אחוז הקליקים (CTR). לדוגמה, נכס מסוג מידע מובנה כנראה לעולם לא ימיר.

לפעמים נכסים לחיצים כן מקבלים קרדיט עבור המרות. אתם יכולים לראות המרות שנוצרו ישרות על ידי הנכסים שלכם על ידי ניווט ללשונית "נכסים" דרך הסרגל הימני, ולאחר מכן לחיצה על הנכס עבורו תרצו לקבל סיכום של המידע, ולאחר מכן לפלח את המידע לפי "התוסף הזה לעומת אחר"

לרוב אנחנו לא נראה המרות שהגיעו ישירות מהנכסים, אבל לעיתים יהיו כמה.

בטבלה בעמוד הנכסים הסתכלו על העמודה "המרות" כדי לזהות את ההמרות שהגיעו דרך הנכסים הדיגיטליים.

12 סוגים שונים של נכסים דיגיטליים

עד כאן, עברתם על העקרונות של נכסים דיגיטליים, ואתם כבר מוכנים להתחיל לנסות אותם. בואו נצלול יחד וניתן לכם מידע עבור כל סוג נכס כדי שתדעו מהו, מה מטרתו וכיצד תוכלו להשתמש בו.

זהו הנכס הוותיק ביותר מבין הנכסים הדיגיטליים. נכסים מסוג זה הם הנפוצים היותר, קיימים זמן רב, והם שימושיים בכל הענפים וסוגי העסקים.

קישורי Sitelinks מאפשרים לכם להציג קישורים לדפים נוספים באתר שלכם בתוך המודעה. לדוגמה, המודעה שלכם עשויה להפנות לדף נחיתה שמקדם את ההצעה העיקרית שלכם, אבל קישורי ה-Sitelinks שלכם שולחים את המחפשים למיקומים חלופיים באתר שמספקים מידע נוסף או ערך מוסף.

הביטו על הדוגמה הזו:

מודעה עם נכס Sitelinks לדוגמה. מתחת לתיאורי המודעה ניתן לראות 4 Sitelinks.

המודעה הזו מוצגת עבור השאילתא "אילוף כלבים". זהו חיפוש די כללי, אז גם המודעה עצמה שמוצגת לנו היא די כללית. אם נקליק על המודעה, נגיע לדף הבית של המפרסם, ונצטרך לנווט בעצמנו כדי למצוא את מה שחיפשנו.

למי יש זמן לזה בימים אלו?

אתם יכולים לראות כי מוצגים לנו Sitelinks שעוזרים לנו לצמצם את האפשרויות ושולחים אותנו למיקומים יותר ספציפיים באתר העסק: אילוף פנסיוני, איסוף מבית הלקוח וכו'. כמו מחפשים אחרים, הסיכוי שאקליק על מודעה עם Sitelinks כמו זו גבוה מהסיכוי שאקליק על מודעה ללא.

בנוסף, הוספת Sitelinks למודעה שלכם מאפשרת למודעה "לתפוס" יותר שטח בתוצאות החיפוש, וגם זה מעלה את הסיכויים שיקליקו על המודעה שלכם. ככל שתתפסו יותר שטח בהשוואה למתחרים שלכם, כך המודעה שלכם תבלוט יותר.

כמו כן, אם אתם מנצלים את היתרונות של נכס ה-Sitelinks (ונכסים נוספים) והמתחרים שלכם לא, אז המודעה שלכם יכולה לתפוס מקום כפול בהשוואה למודעה שלהם.

ניתן להוסיף תיאורים ל-Sitelinks ואלו מוסיפים ערך מוסף וכן תופסים עוד יותר מקום בתוצאות החיפוש. מודעה אחת שלכם יכולה להראות כמו חמש מודעות של מתחרים.

טיפ של מקצוענים: אם אתם רוצים שהנכס שלכם יוצג במלואו כמו בדוגמה למעלה, תוודאו שדירוג המודעות שלכם טוב. המודעה במיקום הראשון היא לרוב היחידה שתתפוס כל כך הרבה מקום. במיקומים אחרים ה-Sitelinks שלכם יכולים להופיע אבל הם יראו כך:

מודעה לדוגמה עם Sitelinks מצומצמים שמופיעים בשורה אחת מתחת לתיאורי המודעה.

מילה של זהירות: בדף הנחיתה הראשי במודעה שלכם כנראה הוטמע מעקב המרות, אבל מה לגבי הדפים אליהם ה-Sitelinks שלכם שולחים? אתם לא רוצים לשלוח את המחפשים לעמוד צור קשר במידה ואינכם עוקבים אחרי מילוי טפסי הליד בעמוד זה. קחו את הזמן כדי לסדר את מעקב ההמרות וודאו שאינכם מפספסים טפסי לידים, הרשמות לניוזלטר וכו' שה-Sitelinks יכולים לעזור לכם לקבל.

כיצד להגדיר נכס Sitelinks?

כדי להגדיר את נכס Sitelinks, השתמשו בעקרונות הבסיסיים שלימדנו אתכם קודם. נווטו אל "נכסים" דרך סרגל הכלים הימני, לחצו על כפתור ה"+" הכחול, ובחרו ב"נכס Sitelinks".

בעת לחיצה על הפלוס הכחול בחרו "Sitelinks" מרשימת הנכסים שנפתחה.

לאחר מכן, מלאו את פרטי ה-Sitelinks.

מסך הגדרת נכס מסוג Sitelinks - ראשית בחרו לאן להוסיף את הנכס, לאחר מכן הגדירו את טקסט התוסף, שורות התיאור, וכתובת הURL הסופית.

להגדרת Sitelink יש 6 מרכיבים עיקריים:

  • הוספה אל: בחרו לאן לשייך את ה-Sitelink: לרמת החשבון, לקמפיין ספציפי, או לקבוצת מודעות מסוימת.
  • נכס: אם אתם יוצרים נכס Sitelink חדש, בחרו "חדש". אם אתם רוצים להשתמש בנכס Sitelink קיים, בחרו "שימוש בקיים".
  • טקסט ה-Sitelink: זו הכותרת של הקישור עליו יקליק המחפש. זה צריך להיות הסבר ברור של הנושא או התוכן של העמוד אליו אתם מפנים אותו.
  • שורת תיאור 1: השורה העליונה של תיאור ה-Sitelink. פה אתם יכולים לספר יותר על העמוד, לחשוף הצעות מיוחדות או להשתמש בהנעה לפעולה.
  • שורת תיאור 2: השורה התחתונה של תיאור ה-Sitelink, והיא משמשת לאותן מטרות כמו שורת התיאור העליונה.
  • כתובת URL סופית: זה העמוד באתר שלכם אליו תרצו שה-Sitelink יישלח את מי שהקליק.

יש לכם הזדמנות ליצור כמה קישורי Sitelink בבת אחת באותו החלון (זו המשמעות של הכותרות ""Sitelink 1, " "Sitelink 2וכו').

והגדרה אחרונה חביבה, אתם יכולים ללחוץ על "אפשרויות URL של Sitelink" כדי להגדיר תבניות מעקב וסיומות לכתובות ה-URL של קישורי ה Sitelinkשלכם.

אם אינכם רוצים שקישורי ה Sitelink-יופיעו כל הזמן, לחיצה על "אפשרויות מתקדמות" תאפשר לכם להגדיר תאריך התחלה וסיום ו/או לתזמן אותם לפעול רק בשעות מסוימות של היום, או בימים מסוימים בשבוע.

נכס מיקום

נכס מיקום מסייע לכם להראות את מיקום העסק בנוסף למודעה, לאנשים שנמצאים בקרבת מקום. אם אתם מנסים להניע אנשים להגעה פיזית אל העסק, אז זה נכס דיגיטלי שאתם יכולים להשתמש בו כדי לעזור לאנשים למצוא את מה שהם מחפשים (הכתובת שלכם) ישירות במודעה שלכם.

דוגמה למודעה עם נכס מסוג מיקום. המיקום מופיע מתחת לתיאורי המודעה, לצד אייקון של מיקום.

כדי להשתמש בנכס זה, אתם תצטרכו חשבון עסק מאומת ב-Google Business Profile ואתם תצטרכו לקשר את חשבון העסק לנכס המיקום. בעבר הייתה קיימת אפשרות להזין את כתובת העסק ישירות אל הנכס, אך האופציה הזו אינה קיימת יותר.

כיצד להגדיר נכס מיקום?

בהתחלה, נלך לפי השלבים הקודמים כדי ליצור נכס דיגיטלי חדש, ונבחר בנכס "מיקום".

מסך הגדרת נכס מיקום - תוכלו לבחור חשבון עסק בניהולכם או לשלוח בקשת גישה לחשבון אחר שמנהל את העסק.

כדי ליצור נכס מיקום, ראשית יש לחבר את החשבון בגוגל אדס לדף עסקי שנוצר ב-"פרופיל העסק ב-Google", הדף הזה אחראי על הצגת העסק שלכם במפות לדוגמה.

במידה והחשבון שלכם בגוגל אדס עדיין לא קושר לדף עסקי, במסך הבא יהיו לכם מספר אפשרויות כדי לחבר מיקומים לחשבון.

  • בחירת מיקומים מהאוסף
  • חיפוש חשבון בכלי לניהול פרופיל העסק – פה בדרך כלל תמצאו את העסק שלכם ותצטרכו ללחוץ "בחירה".
  • קישור לחשבון שידוע לי בכלי לניהול פרופיל העסק – אם אתם מחוברים לגוגל אדס דרך המשתמש בו יצרתם את הדף העסקי בגוגל תוכלו ללחוץ על זה ולחפש את העסק שלכם, או לחילופין, אם אתם יודעים את כתובת המייל של מי שמנהל את הדף העסקי בגוגל, תוכלו לשלוח לו בקשת גישה דרך מסך זה.

נכס מיקום מקושר

סוג אחר של נכס מיקום, הם מיועדים למי שמוכר את מוצריו דרך רשתות קמעונאיות גדולות. נכס מיקום מקושר מאפשר להראות למחפשים את המיקום הקרוב ביותר של חנויות הרשת שאליהם הם יכולים ללכת כדי לקנות את הסחורה שלכם.

כיצד להגדיר נכס מיקום מקושר?

אין פה הרבה מה להגדיר. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור מתוך מסד הנתונים של קמעונאים כלליים או סוחרי רכב של גוגל. לאחר מכן כאשר הנכס שלכם יופיע, הוא יציג את המיקום הקרוב ביותר של אותו קמעונאי כללי או סוחר רכב בקרבת המחפש.

נכס שיחה

אם העסק שלכם מסתמך על לידים טלפוניים, אנחנו מתערבים שממש תרצו לקרוא את זה.

בעזרת נכסי שיחה, אתם יכולים להוסיף מספר טלפון למודעות שלכם. בניגוד למודעות טלפון, נכסי שיחה מופיעים גם בנייד וגם במחשב. בנייד, לחיצה על נכס שיחה יכולה לפתוח את מספר הטלפון ישירות באפליקציית השיחות של המשתמש, מוכן לחיוג. במחשב, הנכס יופיע אך לא יהיה לחיץ, כך שהמחפש יצטרך לחייג באופן ידני אל מספר הטלפון שהוא רואה.

דוגמה למודעה עם תוסף שיחה בנייד, כפתור ההתקשרות מופיע מתחת למודעה.
דוגמה למודעה עם תוסף שיחה בדסקטופ. הטלפון מופיע מתחת לתיאורי המודעה.

טיפ של מקצוענים: תצטרכו להפעיל מעקב שיחות בתוך גוגל אדס אם תרצו לראות איזו מילת מפתח ומודעה היו אחראיות לשיחת הטלפון (להמרת שיחה). לחילופין תוכלו להשתמש במספר טלפון שרכשתם מפלטפורמה מתקדמת לניתוח שיחות.

כיצד להגדיר נכס שיחה?

כשאתם יוצרים נכס, בחרו ב-"שיחה".

מסך הגדרת תוסף שיחה. בחרו מדינה והזינו את מספר את הטלפון.

מה שתצטרכו להגדיר כאן די פשוט:

  • בחרו לאיזה רמה אתם מגדירים את הנכס (חשבון, קמפיין או קבוצת מודעות).
  • צרו נכס חדש או השתמשו בנכס קיים.
  • בחרו את המדינה והכניסו את מספר הטלפון של העסק שלכם (אם קניתם מספר טלפון מפלטפורמה לניתוח שיחות – הזינו אותו).
  • אם דיווח על שיחות מופעל, תבחרו את ההמרה תחתיה השיחות האלו יספרו (ברירת המחדל הנפוצה ביותר היא "שיחות ממודעות").
  • השתמשו בהגדרות מתקדמות כדי לתזמן את הנכס (אם אינכם זמינים לענות לטלפון 24/7, עדיף לתזמן את הנכס כך שיופיע רק בשעות הפעילות שלכם).

תתחדשו, עכשיו המודעה מציגה את מספר הטלפון שלכם.

נכס אפליקציה

אם תרצו להראות את אפליקציית הiOS- או הAndroid- שלכם לצד המודעה, אז נכס אפליקציה הוא בדיוק בשבילכם. נכס זה חשוב במיוחד אם רוב הרכישות מתבצעות דרך האפליקציה שלכם, או במידה ואתם מרגישים שהאפליקציה מסייעת רבות בקידום הרכישות באתר.

כמו ששם הנכס מרמז, נכסי אפליקציה מאפשרים לאלו שמחפשים בנייד להוריד את האפליקציה ישירות מהמודעה, ובתקווה גם להשתמש בה בעתיד.

מכיוון שאין הרבה חברות ועסקים בעלי אפליקציה, ייתכן שתגלו שהמטרה של נכסי אפליקציה היא לאו דווקא לגרום ליותר הורדות. במקום זה, נכס אפליקציה משפר את האמינות שלכם, מה שיכול להוביל ליותר קליקים דווקא על המודעה עצמה, מה שמגדיל את פוטנציאל ההמרות באתר.

טיפ של מקצוענים: אם האפליקציה שלכם זמינה גם ל-iOS וגם ל-Android, עליכם ליצור נכס אפליקציה נפרד לכל סוג מערכת הפעלה. גוגל אדס תדע בצורה אוטומטית איזה נכס להציג, על סמך המכשיר הנייד שבו השתמש המחפש.

כיצד להגדיר נכס אפליקציה?

כשאתם יוצרים נכס חדש, בחרו ב-"אפליקציה".

וזה מה שאתם צריכים להגדיר:

  • בחרו לאיזה רמה אתם מגדירים את הנכס (חשבון, קמפיין או קבוצת מודעות).
  • צרו נכס חדש או השתמשו בנכס קיים.
  • בחרו את מערכת ההפעלה דרכה ניתן להוריד את האפליקציה שלכם (מזכירים, במידה וניתן להוריד בשתיהן תצטרכו ליצור שני נכסים נפרדים).
  • הקלידו את שם האפליקציה שלכם כדי למצוא אותה, ואז בחרו בה.
  • הקלידו את הטקסט שיופיע על הנכס (אין לכם הרבה תווים כאן, אז כתבו משהו פשוט ומניע לפעולה).
  • בחרו לא לכלול טאבלטים במידת הצורך.
  • הזינו תבנית מעקב של URL במידת הצורך.
  • לחצו על "אפשרויות מתקדמות" כדי לתזמן את הנכס לשעות מסוימות או לימים מסוימים במידת הצורך.

ברגע שתסיימו להגדיר את הנכס, המודעות שלכם יוצגו יחד עם נכס אפליקציה.

נכס יתרונות מרכזיים

זהו אחד הנכסים הפשוטים ביותר שתוכלו להגדיר, אלו הסברים קצרים שנותנים לכם אפשרות להכניס שורה נוספת של טקסט (שאינה לחיצה) למודעות שלכם כדי להדגיש יתרונות מיוחדים במוצר או בעסק שלכם (או כל דבר אחר שתבחרו).

לדוגמה, בואו נסתכל על המודעה הבאה:

דוגמה למודעה עם תוסף יתרונות מרכזיים. היתרונות המרכזיים מופיעים כשורת תיאור נוספת בהמשך לתיאורי המודעה.

כמו שאתם רואים, הם השתמשו בנכס יתרונות מרכזיים כדי להדגיש שיש להם 12 שנות ניסיון, התפחות באילוף גורים וכו'.

היתרון המרכזי בנכס זה שהוא מאפשר לכם להוסיף עוד שורות תיאור למודעה שלכם, מה שיכול להפוך את המודעה ליותר אמינה ולהגדיל את שיעור הקליקים (CTR).

טיפ של מקצוענים: נסו לא לכתוב דברים מיותרים או לחזור על עצמכם, הדגישו דברים שלא מופיעים בתוכן המודעות.

כיצד להגדיר נכס יתרונות מרכזיים?

הפעם בחרו נכס "יתרונות מרכזיים" כשאתם ניגשים ליצירת נכס חדש.

מסך הגדרת תוסף יתרונות מרכזיים. הזינו בשדות את היתרונות המרכזיים שלכם.

כמו נכסים אחרים, בחרו את הרמה אליה אתם מגדירים את הנכס, ולאחר מכן בחרו אם ליצור נכס חדש או להשתמש בקיים.

  • כתבו את היתרונות המרכזיים שלכם. אתם יכולים להוסיף עד 10, אבל במודעות יוצגו עד 6 בכל פעם. אנחנו ממליצים להתחיל עם 4 עד 6 יתרונות מרכזיים.
  • תזמנו את הנכס אם אתם רוצים שיופיע בימים מסוימים או שעות מסוימות.

ברגע שתסיימו, היתרונות המרכזיים יתחילו לעבוד ולחזק את המודעות שלכם.

נכס מידע מובנה

ייתכן שמפרסמים חדשים יתקשו בהתחלה להבדיל בין קטעי מידע מובנה לקטעי יתרונות מרכזיים, אבל האמת שדי קל לזהות אותם ברגע שאתם יודעים מה אתם מחפשים.

כל קטעי מידע מובנה יתחילו בשם של קטגוריה ובנקודותיים. לדוגמה:

דוגמה למודעה עם תוסף מסוג מידע מובנה. מידע מובנה מופיע מתחת לתיאורי המודעה עם קטגוריה ונקודותיים לפני הפירוט. לדוגמה - "שירותים:".

אין כאן הרבה דברים להגדיר, ברגע שבחרתם אפשרות בשתי ההגדרות הראשונות, השלבים הבאים הם:

  • בחרו את השפה של הכותרת העליונה ואת סוג הכותרת. סוג הכותרת זו הקטגוריה שתופיע לפני הנקודתיים בנכס שלכם. היא מציינת מה אתם מפרטים.
  • הכניסו את קטעי המידע המובנה שלכם. המינימום הוא 3 קטעי מידע מובנה והמקסימום הוא 10 (לכל סוג כותרת). זכרו ששטח המודעה מוגבל, ולכן כשהנכסים שלכם יוצגו אתם בדרך כלל תראו רק 2 או 3 ערכים במודעה.
מסך הגדרת תוסף מידע מובנה. בשדה כותרת עליונה בחרו את סוג הכותרת, בערכים מלאו את המידע המובנה שלכם.

השתדרגתם. המודעות שלכם ייראו מעולה במקום הראשון.

נכס מחיר

נכסי מחיר מתאימים לכל המפרסמים שרוצים להראות את התמחור לצד השירותים או המוצרים הפופולריים שלהם. בקצרה, הנכס הזה נותן תשובה לשאלה שיש לרוב האנשים: כמה לעזאזל זה עולה?

הצגת המחיר מאוד משפרת את האמינות והחביבות של המודעה שלכם. כלומר…אם המחיר שלכם תחרותי.

אתם יכולים להוסיף נכסי מחיר לחשבון, לקמפיין או לרמת קבוצת המודעות. זה יכול לעזור לכם לרדת לרמת קבוצת מודעות ולהיות יותר מפורטים באמצעות קבוצות מודעות של מילת מפתח אחת.

כיצד להגדיר נכס מחיר?

ברגע שבחרתם בנכס מחיר כסוג הנכס שאתם רוצים ליצור, אתם תראו את זה:

מסך הגדרת תוסף מסוג מחיר.

לנכסי מחיר יש הגדרה קצת יותר מפורטת, אבל זו הגדרה קלה בכל זאת. אחרי שתבחרו את ההעדפות שלכם בשתי ההגדרות העליונות, אתם:

  • תבחרו את שפת הנכס.
  • תבחרו את סוג הנכס בו אתם רוצים להשתמש. תוודאו שהוא מתאים למוצר שלכם, למשל: אם אתם מציגים מחיר למותגים שונים שיש אצלכם, בחרו "Brands".
  • תבחרו את סוג המטבע.
  • תבחרו את תוחם המחיר. זה משמש למקרים בהם המחיר שאתם מציגים אינו אבסולוטי. אתם יכולים לבחור "מ-", "עד", "בממוצע" או ללא תוחם.

ההגדרות האלו יחולו על כל נכס מחיר בסט הזה.

עכשיו תצטרכו להגדיר את נכסי המחיר עצמם –

  • כותרת עליונה: המוצר שאת המחיר שלו אתם מציינים.
  • המחיר עצמו.
  • יחידות המחיר: הישארו עם "ללא יחידות" אם המוצר שלכם נקנה בצורה חד פעמית, או בחרו ביחידה כמו "לחודש", "לשבוע", "לשעה" וכו'.
  • תיאור: כתבו משהו קצר כדי להוסיף ערך לנכס. אתם קצרים בתווים, אז כתבו משהו משמעותי. זה לא יכול להיות עוד מחיר או הצעת הנחה.
  • כתובת URL סופית: הכתובת הסופית צריכה לקחת את המשתמשים ישירות אל המוצר אותו תמחרתם בנכס. וודאו כי המחיר המוצג בנכס הוא אותו המחיר שמוצג בדף הנחיתה שלכם.

אתם צריכים מינימום 3 נכסי מחירים שונים בסט, אז תמשיכו עד שתיצרו שלושה (או יותר, לבחירתכם).

אל תשכחו את אפשרויות כתובת URL בסיום, אם אתם צריכים אותן.

זהו זה, עכשיו המודעות שלכם ממש מהודרות.

נכס קידום מכירות

יש הנחה משתלמת על המוצר שלכם? אז אתם צריכים לנסות לקדם את ההנחה הזו בכל דרך. עם נכס קידום מכירות, אתם יכולים להוסיף לינק לחיץ לתחתית המודעה שמציג את ההנחה הזו.

דוגמה למודעה עם תוסף מסוג קידום מכירות. קידום מכירות מופיע מתחת לתיאורי המודעה, עם הצעה מיוחדת לחיצה, ועם תאריך סיום להטבה.

נכסי קידום מכירות דומים קצת לנכסי מחיר. עם זאת, במקום לקדם מחיר, הם מקדמים הנחה. זו יכולה להיות הנחה כספית או אחוזי הנחה מסוימים.

זו דרך נוספת להביא ללקוחות הפוטנציאליים שלך מה שהם כנראה מחפשים (הנחה), כבר בקדמת המודעה, מה שיעלה את סיכוי ההקלקה על המודעה.

כיצד להגדיר נכס קידום מכירות?

תבחרו "נכס קידום מכירות" כשאתם יוצרים נכס למודעות, ואז תחליטו מה אתם רוצים לבחור בשתי ההגדרות הראשונות. לאחר מכן, המשיכו לבניית הנכס עצמו.

מסך הגדרת תוסף קידום מכירות. בו אתם בוחרים מה סוג האירוע (לא חובה), שפה, מטבע, סוג קידום מכירות, פריט, כתובת URL סופית, תאריך התחלה ותאריך סיום.

אתם ממלאים:

  • סוג האירוע (לא חובה).
  • שפה.
  • מטבע.
  • סוג קידום המכירות: זה יכול להיות הנחה באחוזים, או הנחה כספית מסוימת.
  • השקלים או האחוזים של ההנחה.
  • המוצר: זה מה שאתם מציעים הנחה עליו.
  • כתובת URL סופית: כוונו את הגולשים אל המוצר עליו יש את ההנחה אותה אתם מציגים.
  • פרטי קידום מכירות: פה אתם יכולים לציין אם יש קוד קופון או אם ההנחה הזו תקפה רק בהזמנות מעל סכום מסוים.
  • תאריכי התחלה וסיום: מתי ההנחה מתחילה ומתי מסתיימת?

כמו בנכסים אחרים, אתם יכולים להגדיר אפשרויות כתובת URL או לתזמן את הנכס (אבל אם הפרסום שלכם מוביל לעסקאות שהלקוחות משלימים בעצמם, אתם יכולים להציג אותו 24/7).

מעולה – עכשיו אתם נותנים ללקוחות ה-eCommerce שלכם סיבה דחופה לקנות.

נכס תמונה

כולם נלחמים בקרב הגדול על הצגת המודעות שלהם לפני המודעות של המתחרים שלהם. זה לא סוד. אתם יודעים מה תופס תשומת לב יותר טוב מכל שורת טקסט שנכתבה במומחיות?

תמונות. נסו לחזור אל הזיכרונות שלכם מבית הספר היסודי וחישבו כמה מילים הצלחתם לזכור בעזרת תמונות.

כהוכחה לשימושיותם, תראו כיצד נכסי תמונה השפיעו על אסתי לאודר במחקר הזה של גוגל:

"כדי לעורר השראה בלקוחות פוטנציאליים לבדוק את ההצעות המיוחדות, המותג החל להשתמש בנכסי תמונה באוגוסט 2020. על ידי הוספת חומרים ויזואליים רלוונטיים שכללו צילומי מוצרים וצילומי לייף-סטייל לקמפיינים לא ממותגים לרשת החיפוש, אסתי לאודר הובילו עלייה של 91% בשיעור הקליקים. רואים שיפור של 14% בהחזר על הוצאות פרסום".

מחפשים מושפעים רבות מתמונות, ואפילו אם המודעה שלכם לא תופסת שטח פרסום רב, נכסי תמונה עדיין יכולים להופיע, כי הם ממוקמים בצד השמאלי של המודעה שלכם (בעברית).

דוגמה למודעה שעושה שימוש בתוסף תמונה. התמונה מוצגת כריבוע קטן מצד שמאל למודעה.

טיפ של מקצוענים: נכסי תמונות הם די קטנים במודעות ברשת החיפוש, לכן אל תשמשו בתמונות עם טקסט עליהן.

כיצד להגדיר נכס תמונה?

בנוסף לכל היתרונות שלהם, נכסי תמונה הם הקלים ביותר להגדרה, במיוחד עכשיו כשגוגל הוסיפה סטוק תמונות חינמי בו אתם יכולים לחפש תמונות. אתם אפילו לא צריכים ליצור תמונות משלכם כדי להתחיל.

בחירת תמונה אחת היא כל מה שאתם צריכים לעשות. שימו לב שאם אתם בוחרים תמונות מסטוק, סימני המים שאתם רואים עליהן לא יופיעו בתמונה כשהיא תוצג בנכס שלכם.

דבר אחרון שכדאי לציין הוא שהרמה הגבוהה ביותר שניתן להוסיף לה נכס תמונה היא קמפיין.

נכס השארת פרטים

אם טפסי לידים משמעותיים בעסק שלכם, ואתם רוצים לשים את הטופס בפני הלקוחות כמה שיותר מוקדם, תנסו את נכס השארת פרטים.

נכס השארת פרטים מוסיף טופס לידים ישירות למודעה שלכם, ומאפשר ללקוחות למלא את האינפורמציה לגביהם מבלי ללחוץ על המודעה בכלל.

דוגמה למודעה עם תוסף השארת פרטים. התוסף לחיץ ומופיע מתחת לתיאורי המודעה.

עם זאת, הם מגיעים עם כמה אזהרות – הראשונה היא שלוקח יותר זמן להגדיר אותם, והשנייה היא שלא כולם זכאים להשתמש בהם.

אזהרה נוספת: אם אתם רוצים שהלידים ייובאו ישירות למערכת ניהול הלקוחות שלכם (CRM) ברגע שהם נרשמו (ולא להוריד אותם בצורה ידנית מגוגל אדס), אתם תצטרכו להגדיר אינטגרציה של Webhook, לחבר את ה-CRM שלכם ישירות במהלך הגדרת הנכס, או לייבא את הלידים ל-CRM שלכם באמצעות פלטפורמת אינטגרציות כמו Zapier.

ואזהרה אחרונה חביבה, חשוב שתדעו שלידים שמגיעים מנכס השארת פרטים לא תמיד יהיו לידים באיכות הכי גבוהה.

אתם מציגים את הטופס שלכם בפני כולם ללא דרישה לבקר באתר, כך שמטבע הדברים אתם יכולים לקבל לידים מזויפים מאנשים שלוחצים סתם, או אפילו מבוטים. זה יכול להיות בזבוז גדול של כסף, אז כדאי שתשימו לב לזה.

כיצד ליצור נכס השארת פרטים?

דבר ראשון, ברגע שאתם יוצרים נכס השארת פרטים, אתם צריכים לסמן את הבחירה שלכם באותן שתי הגדרות ראשונות, ואז אתם צריכים לאשר את תנאי השימוש.

מסך הגדרת תוסף השארת פרטים. במסך זה תגדירו את הכותרת, שם העסק והתיאור. סמנו בוי את השאלות שתרצו שיופיעו בטופס.

לאחר מכן, אתם תיצרו את טופס הלידים עצמו, באמצעות הגדרת:

  • הכותרת, שם העסק שלכם, והתיאור אותו אתם רוצים להציג בטופס.
  • פרטים ליצירת קשר ופרטים לגבי מקום העבודה: זהו המידע אתם רוצים לאסוף מהלידים. במקרים מסוימים, גוגל תמלא את השדות האלה בצורה אוטומטית עם האינפורמציה של הלקוח.
  • שאלות לבדיקת כשירות: זה מידע אחר אותו תרצו לקבל מהליד. גוגל יצרו רשימה של אפשרויות מהן אתם יכולים לבחור, ובנוסף אתם בוחרים אם זו תהיה שאלה אמריקאית או שאלה פתוחה עם תשובה קצרה.
  • תמונת הרקע לטופס הלידים.
במסך זה תוכלו להגדיר שאלה לבדיקת כשירות. תוכלו לבחור את סוג התשובה, ואת התשובות האפשריות במקרה של שאלה אמריקאית.

בהמשך אתם צריכים ליצור הודעת תודה שתופיע לאחר שהטופס נשלח.

במסך זה תגדירו את הודעת התודה שתופיע לאחר שהטופס נשלח. כתבו כותרת, תיאור, הנעה לפעולה והזינו כתובת URL.

עכשיו תצטרכו ליצור הנעה לפעולה שתופיע במודעה, שתשכנע את המחפש לפתוח את טופס הלידים.

בקטע זה תגדירו קריאה לפעולה שתופיע במודעה, היא זו שתשכנע את המחפשים לפתוח את הטופס.

ובשלב האחרון תצטרכו להגדיר כיצד אתם רוצים לייצא את הלידים שאתם מקבלים מהטופס.

זה השלב האחרון בהגדרת תוסף השארת פרטים. בחרו איך לייצא את הלידים שיתקבלו דרך התוסף. תוכלו לחפש מתוך אלפי הפלטפורמות שהמערכת יכולה להתממשק איתן.

עכשיו אתם מוכנים להתחיל לשלוף מידע מנכס השארת הפרטים למודעות שלכם.

אם אתם מעוניינים שהמודעה שלכם תפתח רק את טופס הלידים כשלוחצים עליה ולא תשלח את המחפשים אל האתר, קראו את זה.

נכסים דיגיטליים אוטומטיים (שהיו ידועים גם בתור נכסים דינמיים)

כבר סקרנו בקצרה כיצד תוכלו לבדוק אילו נכסים דיגיטליים אוטומטיים מופעלים או כבויים בחשבונכם, וכיצד לשנות זאת. אז כסיכום קצר, הנכסים האוטומטיים הזמינים הם:

  • Sitelinks דינמיים
  • תוספות דינמיות למודעה
  • נכסי מידע מובנים מהאתר
  • דירוגי מפיצים
  • כותרות מודעות ארוכות יותר
  • נכסי אפליקציה אוטומטיים
  • נכסי מיקום אוטומטיים

שוב, חשוב לזכור, לגוגל יש שליטה מלאה על נכסים אלו, כך שאין לכם שום דבר להגדיר פה מלבד אם אתם רוצים שהם יהיו מופעלים או כבויים.

בגלל שהנכסים האלו דינמיים, אתם גם לא יכולים לראות את הנכסים שגוגל יצרה בכל רגע נתון. אז מומלץ לעשות בדיקה תקופתית עם כלי התצוגה המקדימה של מודעות כדי לנסות לראות אם גוגל מציגה נכס בצורה שאינכם מרוצים ממנה (אבל אל תיסחפו ותעשו את זה במשך שעות).

5 טיפים הכרחיים שמפרסמים חכמים מיישמים

כשזה מגיע לבחירות נבונות בנוגע לנכסים דיגיטליים, אנחנו כבר היינו בסביבה יותר מכמה פעמים.

אם הגעתם עד כאן, אז ברכות – כעת יש לכם גישה לטיפים חשובים שיעזרו לכם להצליח עם נכסים דיגיטליים.

השתמשו בנכסים שאשכרה מועילים לעסק שלכם

לכל נכס יש מטרה, לכן כאשר אתם חושבים באילו להשתמש, תחשבו איכות ולא כמות.

באופן כללי, אנחנו ממליצים לכולם להתחיל לפחות עם "השלושה המרכזיים": קישורי Sitelinks, יתרונות מרכזיים ונכס מידע מובנה (אם יש שם קטגוריה שרלוונטית אליכם).

הימנעו מנכסים שלא שימושיים עבורכם, או שלא יתרמו למטרה המרכזית שלכם.

למשל, אם יש לכם מיקום לעסק אבל הוא אינו פתוח למבקרים, וכל הרכישות שלכם מבוצעות אונליין, אל תשמשו בנכסי מיקום. אם יש לכם מספר טלפון עסקי אליו הלקוחות יכולים להתקשר, אבל המטרה המרכזית שלכם היא שאנשים ימלאו טופס ליד באתר שלכם, אל תשמשו בנכס שיחה. הבנתם את הרעיון.

נשמע כמו מובן מאליו, אנחנו יודעים. אבל אתם תהיו מופתעים לדעת כמה מודעות ראינו עם נכס מיקום כשהמשרד של העסק בכלל לא פתוח לציבור.

אם העלות לקליק שלכם עולה, אל תיפטרו מהנכסים

לפעמים העלות לקליק (CPC) יורדת כשאתם משתמשים בנכסים דיגיטליים כי הם הופכים את המודעה שלכם ליותר רלוונטית. עם זאת…לפעמים העלות לקליק שלכם תזנק כדי להפוך את המודעה שלכם ליותר תחרותית, מה שאומר שאתם תקבלו מיקומים יותר גבוהים בתוצאות החיפוש, וזה לפעמים גורם לעלויות גבוהות יותר.

אם אתם שמים לב לעלייה בעלות לקליק לאחר יצירת נכסים, אל תקפצו מסירת הנכסים ותינטשו אותה.

חפשו דרכים אחרות באמצעותן אתם יכולים להוריד את העלות לקליק. או, אם הביצועים שלכם טובים פי 10 אחרי שיצרתם נכסים, אולי זה הזמן לשקול להעלות את התקציב כדי לעמוד בקצב של העלויות לקליק האלו.

שפרו את הציון האיכות של המודעות שלכם אם אתם רוצים שהנכסים יוצגו

הצגת הנכסים הדיגיטליים במודעות שלכם תלויה מאוד במיקום שלכם בעמוד. אם אתם מופיעים בתחתית תוצאות החיפוש בצורה עקבית, סביר שהנכסים שלכם לא יוצגו או יוצגו מעט מאוד.

אם זה המקרה, אתם לא תראו שיפור מהוספת הנכסים למודעות, כי הם לא יופיעו מספיק כדי שזה ישפיע.

שפרו את דירוג המודעות שלכם באמצעות הגדלת הביד שלכם או שיפור ציון האיכות שלכם.

תזמנו את נכסי השיחה שלכם

במילים פשוטות, אם אתם לא מתכוונים לענות לטלפון אחרי 17:00, אז אל תראו את נכס השיחה שלכם. אתם תיצרו בזבוז של הפניית קליקים מהנכס לתא הקולי שלכם, שם אנשים ינתקו או יהפכו לליד קר (תצטרכו להתקשר אליהם בחזרה כדי לתפוס את הליד הזה, וסביר להניח שתאלצו לרדוף אחריהם).

בצעו טסטים בנכסים הדיגיטליים שלכם

אם אתם מבצעים טסטים במודעות, אז אתם יודעים שאפילו השינוי הכי קטן בטקסט יכול להשפיע לטובה.

נכסים לא שונים מזה.

התמידו ב-A/B טסטינג של הנכסים הדיגיטליים שלכם, נסו גרסאות חדשות ומשופרות כדי לראות אם אתם מצליחים לעלות על שיאי הביצועים שלכם.

זה יעזור לכם להבין מה תופס את תשומת הלב של הלקוחות שלכם, ואולי אפילו תוכלו ליישם את התובנות האלו בקריאייטיב של המודעות שלכם או בדפי הנחיתה שלכם.

ועכשיו הכדור עובר לידיים שלכם

רוב העסקים משתמשים בנכסים דיגיטליים של גוגל אדס, אבל האם אתם משתמשים בכל הנכסים שיכולים להועיל לעסק שלכם?

עד עכשיו, למדתם הכל על נכסים דיגיטליים, מהיסודות עד היישום. אתם יודעים איך לגרום להם לעבוד בשבילכם, וזה ייקח אתכם רחוק.

כל מה שנותר הוא לקפוץ למים ולהתחיל ליצור אותם. משם, היתרונות ימשיכו להצטבר.

אם אתם מוכנים לשלב הבא בהעלאת שיעור הקליקים שלכם לאחר הפעלת הנכסים הדיגיטליים, קראו על 17 דרכים מהירות להגדלת שיעור הקליקים (CTR) בגוגל אדס.

Icon

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר