Google Ads מאפשרת לכם להגדיר תקציבים עבור הקמפיינים שלכם. תקציב הוא סכום הכסף שאתם מוכנים להוציא על קמפיין או קבוצת מודעות במשך פרק זמן מסוים. בקטע "תקציבים" בחשבון Google Ads שלכם, תוכלו לראות ולנהל את התקציבים שלכם, כולל הגדרת מגבלות הוצאה יומיות או חודשיות, התאמת תקציבים עבור קמפיינים ספציפיים, ומעקב אחר ביצועי התקציב שלכם. תוכלו גם להגדיר תקציב ברמת החשבון, כך שכל הקמפיינים יוגבלו על ידי תקציב זה.
ב-Google Ads, תוכלו לבחור מבין מספר סוגי תקציבים:
- תקציב יומי: תקציב זה מגדיר מגבלת הוצאה יומית עבור הקמפיין שלכם. Google Ads תתאים אוטומטית את הצעות המחיר שלכם כדי להישאר במסגרת התקציב הזה, אבל ההוצאה שלכם בפועל עשויה להשתנות בהתאם לביצועי המודעות שלכם.
- תקציב חודשי: תקציב זה מגדיר תקרת הוצאה חודשית עבור הקמפיין שלכם. Google Ads תתאים אוטומטית את הצעות המחיר שלכם כדי להישאר במסגרת התקציב הזה, אבל ההוצאה שלכם בפועל עשויה להשתנות בהתאם לביצועי המודעות שלכם.
- תקציב משותף: תקציב זה מאפשר לכם לחלוק תקציב בין קמפיינים מרובים. זה יכול להיות שימושי אם יש לכם קמפיינים מרובים שברצונך לנהל יחד.
- תקציב גמיש: אפשרות תקציב זו מאפשרת לכם לשנות את התקציב שלכם בכל עת, והמערכת תתאים את הצעותיכם בהתאם, זוהי תכונה חדשה של גוגל המאפשרת יותר גמישות לניהול התקציב שלכם.
- תוכלו גם להגדיר תקציב ברמת החשבון, וכל הקמפיינים יוגבלו על ידי תקציב זה.