תיוג אוטומטי הוא תכונה ב-Google Ads שמוסיפה אוטומטית פרמטרי מעקב לכתובות אתרי היעד של המודעות שלכם. פרמטרי מעקב אלה, המכונים "תגי UTM", מאפשרים לכם לעקוב אחר ביצועי המודעות שלכם ולאסוף נתונים על התנהגות המשתמשים.
כאשר משתמש לוחץ על מודעה עם תיוג אוטומטי מופעל, תגי ה-UTM מתווספים לכתובת אתר היעד, והנתונים מועברים ל-Google Analytics. ניתן להשתמש בנתונים אלה כדי לעקוב אחר דברים כמו מספר הקליקים על מודעה, מקור הקליק ומילות המפתח המשמשות להפעלת המודעה.
ניתן להפעיל תיוג אוטומטי בהגדרות החשבון של חשבון Google Ads שלכם. לאחר הפעלתו, הוא יוסיף אוטומטית את תגי UTM לכל כתובות האתרים של המודעות שלכם, ללא צורך בהוספתם ידנית.
תגי UTM שנוצרים על ידי התיוג האוטומטי של Google Ads כוללים:
- utm_source: מזהה את מקור התנועה, כגון Google Ads.
- utm_medium: מזהה את אמצעי התעבורה, כגון עלות לקליק (CPC).
- utm_campaign: מזהה את הקמפיין הספציפי שממנו הגיע הקליק.
- utm_content: מזהה את המודעה או הקישור הספציפיים שעליהם לחצו.
- utm_term: מזהה את מילות המפתח ששימשו להפעלת המודעה.
תיוג אוטומטי יכול לחסוך זמן, להבטיח עקביות נתונים ומומלץ מאוד להשתמש בו בקמפיינים שלכם. זה יכול לעזור לכם לעקוב אחר ביצועי המודעות שלכם, להבין את התנהגות המשתמשים ולבצע אופטימיזציה של הקמפיינים שלכם.