ת'
ת'

תזמון הצגת מודעות

תזמון הצגת מודעות ב-Google Ads הוא פיצ'ר המאפשר לכם לציין את ימי השבוע ואת השעות ביום שאתם רוצים להציג את המודעות שלכם. זה יכול להיות שימושי אם אתם רוצים שהמודעות שלכם יוצגו רק בשעות או ימים ספציפיים שבהם סביר להניח שקהל היעד שלכם יהיה פעיל.

אתם יכולים להגדיר תזמון מודעות עבור קמפיין ספציפי על ידי מעבר ללשונית "הגדרות" ובחירה ב"תזמון" מהאפשרויות. ברגע שאתם בקטע של תזמון פרסומות תוכל להגדיר את השעות ביום ואת הימים בשבוע שבהם תרצו שהמודעות שלכם יוצגו.

Matan-3
מתן אסטון
נשוי ואבא ל- 2 ילדים, מתגורר בגני תקווה. עוסק בפרסום ממומן בגוגל משנת 2007. מנהל את חברת בוסטיט אשר מספקת שירותי ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל אדס.

מושגים נוספים

ק'
ק'

קליקים

ב-Google Ads, קליק הוא מדד המתייחס למספר הפעמים שמ...

ת'
ת'

תג גלובלי לאתר – גוגל תג

תג גלובלי לאתר של Google (GST) הוא קוד מעקב שאתם י...

ס'
ס'

סטטוס מילות מפתח

הסטטוס של מילת מפתח יכול להיות אחד מכמה דברים, כול...

ח'
ח'

חשיפות

ב-Google Ads, חשיפות הן מדד המתייחס למספר הפעמים ש...

ת'
ת'

תזמון הצגת מודעות

תזמון הצגת מודעות ב-Google Ads הוא פיצ'ר המאפשר לכ...

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר