ש

שפות

ב-Google Ads, אתם יכולים למקד לשפות ספציפיות עבור הקמפיינים שלכם. ניתן לעשות זאת על ידי בחירה באפשרות "שפות" בכרטיסייה "הגדרות" של הקמפיין שלכם. משם, תוכלו לבחור למקד לשפות ספציפיות או להשתמש באפשרות "כל השפות" כדי להגיע לקהל רחב יותר.

חשוב לציין כי מיקוד לשפות ספציפיות אינו מבטיח שכל המשתמשים שדוברים את השפה הזו יראו את המודעה שלכם. Google Ads משתמשת בהגדרות השפה של המכשיר או הדפדפן של המשתמש כדי לקבוע אילו מודעות להציג.

כמו כן, עליכם לוודא שהקריאייטיב של המודעה ודפי הנחיתה שלכם מתורגמים כהלכה לשפה שאליה אתם ממקדים. זה יעזור לכם לוודא שהמסר שלכם מועבר בצורה נכונה ולהגדיל את הסיכויים להמרה.

Icon

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר