ש'
ש'

שפות

ב-Google Ads, אתם יכולים למקד לשפות ספציפיות עבור הקמפיינים שלכם. ניתן לעשות זאת על ידי בחירה באפשרות "שפות" בכרטיסייה "הגדרות" של הקמפיין שלכם. משם, תוכלו לבחור למקד לשפות ספציפיות או להשתמש באפשרות "כל השפות" כדי להגיע לקהל רחב יותר.

חשוב לציין כי מיקוד לשפות ספציפיות אינו מבטיח שכל המשתמשים שדוברים את השפה הזו יראו את המודעה שלכם. Google Ads משתמשת בהגדרות השפה של המכשיר או הדפדפן של המשתמש כדי לקבוע אילו מודעות להציג.

כמו כן, עליכם לוודא שהקריאייטיב של המודעה ודפי הנחיתה שלכם מתורגמים כהלכה לשפה שאליה אתם ממקדים. זה יעזור לכם לוודא שהמסר שלכם מועבר בצורה נכונה ולהגדיל את הסיכויים להמרה.

Matan-3
מתן אסטון
נשוי ואבא ל- 2 ילדים, מתגורר בגני תקווה. עוסק בפרסום ממומן בגוגל משנת 2007. מנהל את חברת בוסטיט אשר מספקת שירותי ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל אדס.

מושגים נוספים

א'
א'

אחוז נטישה

אחוז נטישה הוא מדד המשמש למדידת אחוז המבקרים שעוזב...

מ'
מ'

מודעות דינמיות

מודעות דינמיות שמיועדות לרשת החיפוש (DSA) ב-Google...

מ'
מ'

מילות מפתח שליליות

ב-Google Ads, מילות מפתח שליליות הן מילים או ביטוי...

מ'
מ'

מודעות רספונסיביות

מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש ב-Google Ads הן סוג...

ה'
ה'

הכלי לניתוח ותצוגה של מודעות

כלי התצוגה וניתוח מודעות ב-Google Ads הוא כלי המאפ...

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר