ש

שיעור המרה

שיעור המרות הוא מדד שמודד את אחוז המשתמשים שהשלימו פעולה רצויה באתר שלכם לאחר לחיצה על אחת מהמודעות שלכם. בגוגל אדס, שיעור ההמרות מחושב על ידי חלוקת מספר ההמרות במספר הקליקים, וביטוי התוצאה באחוזים. מדד זה חשוב מכיוון שהוא עוזר לכם להבין באיזו יעילות המודעות שלכם מניבות פעולות חשובות עבור העסק שלכם.

ניתן להשתמש בשיעור ההמרה כדי להעריך את הביצועים של מילות מפתח, מודעות, קבוצות מודעות וקמפיינים. שיעור המרות גבוה יותר מעיד בדרך כלל על כך שהמודעות שלכם יעילות יותר בהנעת המרות, בעוד ששיעור המרה נמוך יותר עשוי להצביע על כך שהמודעות שלכם לא זוכות לתהודה של קהל היעד שלכם או שהאתר שלכם אינו מניע להמרות.

כמו כן, חשוב לציין ששיעור ההמרה יכול להשתנות בהתאם לענף, לקהל היעד ולסוג ההמרה. חלק מהענפים עשויים להיות בעלי שיעור המרה נמוך יותר, אך ההכנסה שנוצרת מההמרה גבוהה בהרבה, כלומר העלות להמרה נמוכה יותר.

שיעור המרה הוא רק אחד מהמדדים הרבים שבהם אתם יכולים להשתמש כדי להעריך את הביצועים של הקמפיינים שלכם, ויש להשתמש בו בשילוב עם מדדים אחרים כמו קליקים, חשיפות ועלות להמרה כדי לקבל הבנה מקיפה של מצב הקמפיינים שלכם. בעזרת ניתוח שיעור ההמרה שלכם, תוכלו לזהות נקודות לשיפור, כגון התאמות מיקוד, שינויים במודעות או אופטימיזציה של האתר, כדי להגדיל את שיעור ההמרה שלכם ולהניע פעולות בעלות ערך רב יותר עבור העסק שלכם.

Icon

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר