רימרקטינג, הידוע גם כריטרגטינג, הוא תכונה ב-Google Ads המאפשרת לכם למקד מודעות לאנשים שקיימו בעבר אינטראקציה עם האתר או האפליקציה שלכם. זה מתבצע על ידי הצבת פיסת קוד קטנה, הנקראת תג שיווק מחדש, באתר או באפליקציה שלכם, אשר לאחר מכן מאפשרת לכם ליצור רשימות שיווק מחדש של אנשים שביקרו באתר שלכם או היו מעורבים באפליקציה שלכם. לאחר שיצרתם רשימת שיווק מחדש, תוכלו להשתמש בה כדי למקד מודעות לאותם אנשים בזמן שהם גולשים באינטרנט או משתמשים באפליקציות במכשירים הניידים שלהם.
ניתן להשתמש ברימרקטינג ב-Google Ads למגוון מטרות, כגון:
- הצגת מודעות לאנשים שנטשו את עגלת הקניות המקוונת שלהם
- הצגת מודעות לאנשים שקיימו בעבר אינטראקציה עם האפליקציה שלכם
- הצגת מודעות לאנשים שביקרו בעבר באתר שלכם אך לא ביצעו המרה
- הצגת מודעות לאנשים שכבר ביצעו המרה, עבור מכירה נוספת או מכירות צולבות
קמפיינים לשיווק מחדש יכולים להיות מאוד ממוקדים ויעילים, מכיוון שהם מאפשרים לכם להגיע לאנשים שכבר גילו עניין במוצר או בשירות שלכם. על ידי מתן תזכורת או תמריץ, קמפיינים של שיווק מחדש יכולים לעזור להגביר את המודעות למותג, להביא יותר תנועה לאתר שלכם ולהגביר את ההמרות.
Google Ads מספקת אפשרויות גמישות וניתנות להתאמה אישית לשיווק מחדש, אתם יכולים ליצור רשימות שונות המבוססות על פרמטרים שונים כגון דפים שביקרו בהם, זמן שהייה באתר, אתם יכולים גם ליצור פורמטים שונים של מודעות ומיקוד שיכולים להתאים ליעדי השיווק מחדש שלכם.