קמפיינים של יוטיוב בגוגל אדס הם דרך לפרסם את העסק שלכם ביוטיוב, פלטפורמת שיתוף הסרטונים הגדולה בעולם. עם קמפיינים של יוטיוב, אתם יכולים ליצור מודעות וידאו שיוצגו למשתמשים בזמן שהם צופים בסרטונים ביוטיוב או גולשים בפלטפורמה. אתם יכולים למקד את המודעות שלכם לקהלים ספציפיים על סמך נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין וגורמים אחרים, ותוכלו להגדיר את התקציב והצעת המחיר שלכם עבור כל מודעה.
יש מספר סוגים של מודעות יוטיוב, ביניהם:
- מודעות TrueView לפני או בזמן הסרטון: מודעות אלו מוצגות לפני, במהלכם או אחרי תוכן הווידאו שמשתמש בחר לצפות בו. למשתמשים יש אפשרות לדלג על מודעות אלו לאחר מספר שניות. אלה הן הטובות ביותר להעלאת המודעות למותג ולהנעת תנועה לאתר.
- מודעות TrueView Video Discovery: מודעות אלו מופיעות בתוצאות החיפוש של YouTube, בהצעות לסרטוני YouTube וכמודעת באנר בדף הבית של YouTube. מודעות אלו עוזרות למשתמשים לגלות את תוכן הווידאו שלכם והן מעולות להנעת תנועה לאתר.
- מודעות באמפר: אלו הן מודעות וידאו קצרות, שאינן ניתנות לדילוג, הפועלות למשך 6 שניות או פחות. הן טובות להעלאת המודעות למותג ולהניע לפעולה מיידית, כגון ביקורים באתר או מכירות.
- מודעות Masthead: אלו הן מודעות גדולות ובולטות הפועלות בדף הבית של YouTube.
אתם יכולים לבחור את סוג המודעה המתאים ביותר ליעדי הפרסום ולקהל היעד שלכם. בנוסף, תוכלו להשתמש באפשרויות מיקוד שונות, כגון דמוגרפיה, תחומי עניין והתנהגויות, כדי להבטיח שהמודעות שלכם יוצגו לקהל הנכון.