ק

קליקים לא חוקיים

קליקים לא חוקיים ב-Google Ads מתייחסות לקליקים על מודעות שנוצרו באמצעים לא אנושיים, כגון בוטים או סקריפטים אוטומטיים. סוגים אלה של קליקים יכולים לנפח את עלויות המודעה ולהטות את נתוני הביצועים, מה שמקשה על מדידת היעילות האמיתית של קמפיין.

קליקים לא חוקיים יכולות להיגרם ממגוון גורמים, לרבות חוות קליקים, שבהן משלמים ליחידים כדי ללחוץ על מודעות, או על ידי מתחרים שלוחצים על מודעה שוב ושוב בניסיון לרוקן את התקציב של המפרסם.

ל-Google Ads יש מספר אמצעים כדי לזהות ולמנוע קליקים הונאה, כגון:

  1. סינון IP:Google Ads יכולה לסנן קליקים מכתובות IP ידועות המשויכות לפעילות הונאה.
  2. ניתוח קליקים: Google Ads יכולה לנתח קליקים כדי לזהות דפוסים המעידים על פעילות הונאה, כגון מספר גבוה של קליקים מאותה כתובת IP.
  3. דיווח על קליקים לא חוקיים: Google Ads מאפשרת למפרסמים לדווח על חשד לקליקים לא חוקיים, אשר ייבדקו ויתקבל החזר כספי אם יתברר שהם לא חוקיים.
  4. ל-Google Ads יש גם מערכת לניטור קליקים לא חוקיים שמשתמשת בלמידת מכונה, כדי לזהות ולסנן קליקים לא חוקיים.

למרות אמצעים אלה, עדיין ייתכן שקליקים מזויפים יתחמקו וישפיעו על ביצועי המודעות. כדי למזער את הסיכון להונאה, עליכם לעקוב אחר ביצועי המודעה שלכם באופן קבוע, ולזהות דפוסים חריגים או עליות בקליקים. אם אתם חושדים בקליקים לא חוקיים, עליכם לדווח על כך ל-Google Ads בהקדם האפשרי.

חשוב גם לזכור שקליקים לא חוקיים יכולים להגיע ממקורות שונים, לא רק ממתחרים אלא גם מגורמים חיצוניים שמשתמשים בבוטים וסקריפטים כדי ליצור קליקים מזויפים ולנפח את עלויות הקמפיין שלכם.

Icon

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר