קריאה לפעולה (CTA) היא כפתור או טקסט המנחה את המשתמשים לבצע פעולה מסוימת, כגון ביצוע רכישה, הרשמה לניוזלטר או הורדת אפליקציה. ב-Google Ads, תוכלו לכלול קריאה לפעולה במודעה שלכם, וגם בדף הנחיתה שלכם כדי לעודד משתמשים לנקוט פעולה לאחר לחיצה על המודעה שלכם.
יש כמה דרכים לכלול CTA ב-Google Ads:
- השתמשו בתוספים למודעות: תוספים למודעות הם מידע נוסף שניתן להוסיף למודעה שלכם, כגון מספר טלפון, כתובת או לחצן קריאה לפעולה. ניתן להוסיף תוספים למודעות בכרטיסייה "נכסים דיגיטליים" של הקמפיין שלכם.
- השתמשו בפורמטים מותאמים אישית של מודעות: Google Ads מציעה גם פורמטים מותאמים אישית של מודעות, כגון מודעות Lightbox וגלריה, המאפשרות לכם ליצור מודעות הכוללות לחצן קריאה לפעולה.
- חשוב לוודא שה-CTA שלכם ברור ומשכנע כדי להגדיל את סיכויי ההמרה. כמו כן, חשוב לבדוק CTAs שונים כדי לראות מי מהם מניב את הביצועים הטובים ביותר.
- בנוסף, הכללת קריאה לפעולה בקריאייטיב המודעה שלכם, כגון "הירשם עכשיו" או "קנה עכשיו" יכולה גם לעזור להגדיל את ההמרות.