אם בחשבון שלכם ב- Google Ads יש מודעה, מילת מפתח או רכיב אחר שלא אושרו או הושעו, ייתכן שתוכלו לערער על ההחלטה. תהליך הערעור על פסילה או השעיה של Google Ads משתנה בהתאם לבעיה הספציפית ולסיבה לאי האישור או ההשעיה.
להלן השלבים שתוכלו לבצע כדי לערער על אי אישור או השעיה ב-Google Ads:
- זהו את הבעיה הספציפית: מצאו את המודעה, מילת המפתח או רכיב החשבון הספציפיים שנפסלו או הושעו.
- עיינו במדיניות של Google: עיינו במדיניות של Google Ads כדי להבין את הסיבה לאי האישור או ההשעיה ולוודא שאתם מצייתים לכל המדיניות.
- שלחו ערעור: אם אתם סבורים שהפסילה או ההשעיה נעשו בטעות, שלחו ערעור דרך מרכז העזרה של Google Ads או טופס התמיכה של Google Ads.
- ספקו מידע נוסף: ספקו כל מידע נוסף ש-Google Ads עשוי לבקש, כגון צילומי מסך או נתונים התומכים בערעור שלכם.
- המתינו לתגובה: לאחר הגשת הערעור שלכם, המתינו לתגובה מ-Google Ads. ייתכן שיחלפו מספר ימים עד לקבלת תשובה.
לידיעתכם, ל-Google Ads יש מדיניות קפדנית, ולכן לא כל הערעורים יתקבלו. במקרים מסוימים, ייתכן שהפסילה או ההשעיה יישמרו, ותצטרכו לבצע את השינויים הדרושים בחשבונכם או במודעה שלכם כדי לעמוד במדיניות של Google.