ס

סטטוס מילות מפתח

הסטטוס של מילת מפתח יכול להיות אחד מכמה דברים, כולל:

  • פעילה: מילת המפתח פעילה כעת ומסוגלת להפעיל את המודעה שלכם להצגה.
  • מושהית: מילת המפתח הושהתה ולא תפעיל את הצגת המודעה שלכם.
  • הוסרה: מילת המפתח הוסרה מקבוצת המודעות או הקמפיין שלכם ולא תפעיל את הצגת המודעה שלכם.
  • נפח חיפוש נמוך: למילת המפתח יש נפח חיפוש נמוך וייתכן שלא תפעיל את המודעה שלכם להצגה בתדירות גבוהה כמו מילות מפתח אחרות.
  • מוגבל בתקציב: מילת המפתח הגיעה לתקציב היומי או החודשי שלה וייתכן שלא תפעיל את הצגת המודעה שלכם עד למילוי התקציב.
  • לא אושרה: מילת המפתח לא אושרה על ידי Google Ads ולא ניתן להשתמש בה כדי להפעיל את המודעה שלכם. זה יכול לקרות אם מילת המפתח או הקריאייטיב מפרים את המדיניות של Google.
  • אושרה (מוגבל): מילת המפתח אושרה, אך היא מוגבלת על ידי הגבלות מסוימות, למשל אם מילת המפתח מוגבלת על ידי מדיניות, או אם הקריאייטיב לא אושר במלואו, מילת המפתח נמצאת בסטטוס זה.
  • כשיר: מילת המפתח כשירה לשימוש בקבוצת המודעות או בקמפיין, אך עדיין לא פעילה.
  • ציון איכות נמוך: למילת המפתח יש ציון איכות נמוך, שהוא מדד המשמש את גוגל למדידת הרלוונטיות והאיכות של מילת מפתח ושל המודעה המתאימה לה. ציון איכות נמוך יכול לגרום לדירוג מודעה נמוך יותר ולעלויות גבוהות יותר לקליק.
  • לא מוצגת: מילת המפתח אינה מפעילה כרגע את הצגת המודעה שלכם, ויכולה לנבוע מסיבות מרובות, כגון תקציב נמוך, רלוונטיות נמוכה של מודעה, שיעור קליקים נמוך או איכות מודעה ירודה וכו.

חשוב לעקוב באופן קבוע אחר מצב מילות המפתח שלכם ולטפל בכל בעיה שתתעורר. תוכלו לבדוק את הסטטוס של מילות המפתח שלכם על ידי מעבר לכרטיסייה "מילות מפתח" בחשבון Google Ads שלכם.

Icon

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר