ב-Google Ads משתמשים בסוגי התאמה של מילות מפתח כדי לקבוע מתי המודעות שלכם כשירות להופיע בהתאם לשאילתת חיפוש של משתמש. סוג ההתאמה שולט באיזו מידה שאילתת החיפוש חייבת להתאים למילת המפתח כדי שהמודעה שלכם תהיה כשירה להצגה. ישנם שלושה סוגי התאמה של מילות מפתח ב-Google Ads:
מילת מפתח בהתאמה רחבה
זהו סוג ההתאמה המוגדר כברירת מחדל, והוא מאפשר למודעות שלכם להופיע עבור מגוון רחב של וריאציות של מילות המפתח שלכם, כולל מילים נרדפות וחיפושים קשורים. היתרונות של התאמה רחבה כוללים טווח הגעה גבוה והיכולת למצוא מילות מפתח חדשות שעשויות להיות בעלות ערך לקמפיין שלכם. עם זאת, התאמה רחבה יכולה גם לגרום לנפח גבוה של תנועה לא רלוונטית.
מילת מפתח בהתאמה לביטוי
סוג התאמה זה מוגדר באמצעות "מרכאות". כאשר מילת מפתח מוגדרת בהתאמה לביטוי, המודעה שלכם יכולה להופיע בפני משתמשים שמחפשים את הביטוי המדויק הזה, או גרסאות קרובות של הביטוי. סוג התאמה זה ממוקד יותר מהתאמה רחבה ופחות ממוקד מהתאמה מדויקת.
מילת מפתח בהתאמה מדויקת
סוג התאמה זה מוגדר באמצעות [סוגריים מרובעות] ומאפשר למודעה שלכם להופיע רק כאשר שאילתת החיפוש תואמת בדיוק את מילות המפתח בקמפיין שלכם. היתרונות של התאמה מדויקת כוללים את רמת הרלוונטיות הגבוהה ביותר ואת היכולת לשלוט באופן הדוק על הוצאות המודעות שלכם. עם זאת, התאמה מדויקת נוטה לקבל את טווח ההגעה הנמוך ביותר מבין כל סוגי ההתאמה.
שימוש בשילוב של סוגי התאמה שונים בקמפיינים שלכם יכול לעזור לכם להשיג איזון בין טווח הגעה ורלוונטיות. עם זאת, כמו בכל אסטרטגיית פרסום, הדבר תלוי באופי העסק שלכם, בקהל היעד ובמטרות הפרסום.