ב-Google Ads, סטטוס מודעה מתייחס למצב הנוכחי של מודעה בתוך קמפיין. הסטטוס של מודעה יכול להשתנות בהתאם לגורמים שונים, כגון תקציב, מיקוד או איכות מודעה.
סוגי סטטוס מודעה הנפוצים ביותר ב-Google Ads הם:
- כשיר: מודעות בעלות סטטוס כשיר פועלות ומוצגות למשתמשים.
- מושהית: מודעות בסטטוס מושהה אינן פועלות ולא יוצגו למשתמשים עד לחידושן. אתם יכולים להשהות מודעה אם אתם צריכים להפסיק זמנית את הצגתה.
- אושרה: מודעות בסטטוס אושרה פועלות ומוצגות למשתמשים, אך הן עדיין לא סיימו את תהליך הבדיקה על ידי Google, המשמעות היא שהמודעה עדיין נבדקת לאיכות ותאימות.
- לא אושרה: מודעות בסטטוס לא אושרה אינן מוצגות ולא יוצגו למשתמשים. מודעות שלא אושרו נכשלו בתהליך הבדיקה ואינן יכולות לפעול עד שהן יתוקנו ויאושרו מחדש על ידי Google.
- מוגבל: מודעות בסטטוס מוגבל מוצגות לקהל מוגבל, זה אומר שהמודעה פועלת אבל היא לא מוצגת לכל קהל היעד, זה יכול להיות בגלל גורמים כמו מיקוד, איכות מודעה או תקציב.
- בהמתנה: מודעות בסטטוס בהמתנה נבדקות על ידי Google ועדיין לא אושרו או לא אושרו.
אתם יכולים לבדוק את סטטוס המודעות שלכם בממשק Google Ads, ותוכלו גם להגדיר התראות באימייל לשינויי סטטוס. על ידי מעקב אחר סטטוס המודעות שלכם, תוכלו לנקוט בפעולה בעת הצורך, כגון תיקון מודעה שלא אושרה או הגדלת התקציב שלכם עבור מודעה מוגבלת.