נ

נתח חשיפות

נתח חשיפות (IS) הוא מדד ב-Google Ads שמודד את אחוז החשיפות שהמודעה שלכם קיבלה, מתוך המספר הכולל של החשיפות שהיא הייתה כשירה לקבל. זה נותן לכם מושג לגבי החשיפה והטווח של המודעה שלכם ויכול לעזור לכם להבין באיזו תדירות המודעות שלכם מוצגות למשתמשים.

ישנם שלושה סוגים של נתח חשיפות:

  1. נתח חשיפות בחיפוש (IS) – זוהי הצורה הבסיסית של המדד, זהו היחס בין ההופעות שהמודעה שלכם קיבלה למספר ההופעות הכולל שהיא הייתה כשירה לקבל. זה נותן לכם מושג באיזו תדירות המודעה שלכם הוצגה.
  2. נתח חשיפות שהוחמצו ברשת החיפוש (תקציב) – מדד זה מציג את אחוז החשיפות שהמודעה שלכם לא קיבלה עקב תקציב לא מספיק.
  3. נתח חשיפות שהוחמצו ברשת החיפוש (דירוג) – מדד זה מציג את אחוז החשיפות שהמודעה שלכם לא קיבלה עקב דירוג מודעה נמוך.

תוכלו לראות את נתח החשיפות שלכם ב-Google Ads על ידי עיון בעמודה "נתח חשיפות" בכרטיסייה "מילות מפתח" או "קבוצות מודעות". העמודה תציג לכם את אחוז החשיפות שהמודעה שלכם קיבלה מתוך סך החשיפות שהיא הייתה כשירה לקבל.

ניתן להשתמש בנתח חשיפות כדי להעריך את הביצועים של הקמפיינים שלכם, על ידי זיהוי לאילו קמפיינים וקבוצות מודעות יש נתח חשיפות גבוה יותר ולאילו נמוך יותר, תוכלו לזהות נקודות לשיפור. לדוגמה, אם לקמפיין יש נתח חשיפות נמוך, פירוש הדבר עשוי להיות שהצעות המחיר שלכם עבור אותו קמפיין נמוכות מדי או שהמיקוד שלכם צר מדי, ותוכלו להתאים את הצעות המחיר או המיקוד כדי להגדיל את נתח החשיפות.

חשוב לזכור כי נתח חשיפות אינו מבטיח נראות, הוא פשוט נותן לכם מושג באיזו תדירות המודעות שלכם הוצגו, ולכן יש להשתמש בו בשילוב עם מדדים אחרים כמו קליקים, המרות ועלות להמרה כדי לקבל הבנה מלאה יותר של הביצועים של הקמפיין שלכם.

Icon

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר