כ'
כ'

כתובת URL סופית

כתובת URL סופית היא כתובת האינטרנט שאליה משתמשים מופנים כשהם לוחצים על המודעה שלכם. כתובת ה-URL צריכה להיות דף הנחיתה הרלוונטי למוצר או לשירות המפורסם וצריך לספק חווית משתמש טובה.

כתובת URL סופית היא מרכיב חשוב במודעה מכיוון שהיא קובעת לאן המשתמשים יעברו כשהם ילחצו על המודעה שלכם. כתובת אתר רלוונטית וידידותית למשתמש יכולה לעזור לשפר את ביצועי הקמפיין שלכם על ידי הגדלת הסבירות שמשתמשים יבצעו אינטראקציה באתר שלכם ויבצעו פעולה רצויה, כגון ביצוע רכישה או מילוי טופס.

Matan-3
מתן אסטון
נשוי ואבא ל- 2 ילדים, מתגורר בגני תקווה. עוסק בפרסום ממומן בגוגל משנת 2007. מנהל את חברת בוסטיט אשר מספקת שירותי ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל אדס.

מושגים נוספים

ה'
ה'

הכלי לתכנון מילות המפתח

ל-Google Ads יש כלי לתכנון מילות מפתח שעוזר למשתמש...

ח'
ח'

חשיפות

ב-Google Ads, חשיפות הן מדד המתייחס למספר הפעמים ש...

ר'
ר'

רימרקטינג

רימרקטינג, הידוע גם כריטרגטינג, הוא תכונה ב-Google...

כ'
כ'

כללים אוטומטיים

כללים אוטומטיים ב-Google Ads הם תכונה המאפשרת לכם ...

מ'
מ'

מיקוד גיאוגרפי

ב-Google Ads, אתם יכולים למקד למיקומים גיאוגרפיים ...

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר