כ

כללים אוטומטיים

כללים אוטומטיים ב-Google Ads הם תכונה המאפשרת לכם לבצע שינויים אוטומטית בקמפיינים, בקבוצות המודעות או במודעות שלכם על סמך קבוצה של תנאים שאתם מגדירים. כללים אוטומטיים יכולים לעזור לכם לבצע אופטימיזציה של הקמפיינים שלכם, לחסוך זמן ולשפר ביצועים.

עם כללים אוטומטיים, אתם יכולים להגדיר תנאים על סמך מדדים כגון עלות, המרות, קליקים ועוד, ולאחר מכן לציין פעולה שיש לבצע אם התנאים מתקיימים. לדוגמה, תוכלו להגדיר כלל שמגדיל באופן אוטומטי את הצעת המחיר למילות מפתח עם שיעור קליקים גבוה, או להשהות מודעות שאינן מניבות ביצועים טובים.

אתם יכולים ליצור כללים אוטומטיים עבור הקמפיינים, קבוצות המודעות והמודעות שלכם. כדי ליצור כלל אוטומטי, לחצו על "כלים והגדרות", ולאחר מכן "כללים אוטומטיים" מהתפריט הנפתח. ברגע שאתם נמצאים בסעיף הכללים האוטומטיים תוכלו ליצור כלל חדש על ידי לחיצה על כפתור "+", להגדיר את התנאים ואת הפעולה שאתם רוצים שהכלל יבצע.

כללים אוטומטיים יכולים להיות כלי רב עוצמה שיעזור לכם לבצע אופטימיזציה של הקמפיינים שלכם ולשפר את הביצועים, אך חשוב לעקוב אחר הביצועים של הקמפיינים שלכם ולבצע התאמות לפי הצורך.

סוגים של כללים אוטומטיים בגוגל אדס

ישנם מספר סוגים של כללים אוטומטיים הזמינים ב-Google Ads, שיכולים לעזור לכם לבצע אופטימיזציה של הקמפיינים שלכם, לחסוך זמן ולשפר את הביצועים. כמה דוגמאות לסוגי כללים אוטומטיים שתוכלו ליצור ב-Google Ads:

  • התאמות של הצעות מחיר: הגדילו או הקטינו אוטומטית של הצעות מחיר למילות מפתח, קבוצות מודעות או קמפיינים על סמך מדדי ביצועים כגון שיעור קליקים (CTR), מחיר להמרה או שיעור המרה.
  • התאמות תקציב: הגדילו או הקטינו אוטומטית תקציבים של קמפיינים או קבוצות מודעות על סמך מדדי ביצועים כגון עלות, קליקים או המרות.
  • שינויים בסטטוס מודעה: השהו או הפעילו באופן אוטומטי מודעות, קבוצות מודעות או קמפיינים על סמך מדדי ביצועים כגון עלות, קליקים או המרות.
  • שינויים בסבב מודעות: שנו אוטומטית את הגדרות סבב המודעות עבור מודעות או קבוצות מודעות על סמך מדדי ביצועים כגון עלות, קליקים או המרות.
  • שינויים בסטטוס מילות מפתח: השהו או הפעילו אוטומטית מילות מפתח על סמך מדדי ביצועים כגון מחיר, קליקים או המרות.
  • שינויים בתזמון הצגת מודעות: שנו אוטומטית את תזמון המודעות עבור מודעות או קבוצות מודעות על סמך מדדי ביצועים כגון עלות, קליקים או המרות.
  • שינויים במיקוד לפי מיקום: התאימו אוטומטית את המיקוד לפי מיקום עבור קמפיינים או קבוצות מודעות על סמך מדדי ביצועים כגון עלות, קליקים או המרות.
  • הרחבת קהל אוטומטית: הרחיבו באופן אוטומטי את טווח ההגעה של הקמפיינים שלכם לרשת החיפוש על ידי הצגתם ברשת המדיה של Google (GDN) בנוסף לדפי תוצאות החיפוש.

אתם יכולים ליצור כללים מרובים ולהחיל אותם על רמות שונות, כגון קמפיינים, קבוצות מודעות ומודעות. אפשר גם להגדיר כלל שיחול רק על קמפיינים, קבוצות מודעות או מודעות ספציפיים, ותוכלו להשתמש במספר תנאים ופעולות כדי ליצור כללים מורכבים.

Icon

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר