כללים אוטומטיים בגוגל אדס

כללים אוטומטיים בגוגל אדס

תוכן עניינים

ניהול עובדים. שיווק עסק. להקדים את המתחרים. אלו רק חלק מהמשימות שעל הצלחת שלכם. הדבר האחרון שאתם צריכים הוא צד של ניהול מודעות Google במגש שלכם.

אם אתם עוסקים במסחר אלקטרוני, חשוב לשמור על היתרון התחרותי שלכם. למזלכם, יש דרכים להקל על העומס ועדיין להשיג תוצאות חיוביות: כללים אוטומטיים של גוגל אדס.

אבל איך בדיוק משתמשים בהם ביעילות? נדבר על זה במאמר.

ראשית, בוא נבין מהם כללים אוטומטיים, ולאחר מכן נעבור על השיטות המומלצות ליצירתם.

מהם הכללים האוטומטיים של גוגל אדס

כללים אוטומטיים בגוגל אדס מאפשרים לכם ליצור טריגרים אוטומטיים עבור הקמפיינים. אפשר להגדיר כללים אוטומטיים למילות מפתח, תקציב ועוד.

לדוגמה, הגדלת הצעת המחיר למילות מפתח בכל פעם שהמודעה נופלת לעמוד השני. הכללים האוטומטיים ניתנים להתאמה אישית, מה שמבטיח שאתם בשליטה מלאה תמיד.

זוהי שיטה אוטומטית למחצה לניהול החשבון שלכם, המפתח הוא יצירת מערכת כללים מעשית כדי לתת לקמפיין את הדחיפה הדרושה כדי להצליח.

היתרונות בשימוש בכללים אוטומטיים

היתרון הברור ביותר של שימוש בכללים אוטומטיים הוא החיסכון בזמן. תבלו פחות זמן בשינוי ידני של ההעדפות והתנאים שלכם. למרות שאתם לא מגדירים כללים בצורה של "שגר ושכח", אבל זה נותן לכם פניות להתעסק גם בפעולות אחרות תוך כדי.

לאחר מכן, מכיוון שתייעלו את הפרסום שלכם תוך כדי תנועה, יכול להיות לכם יתרון על פני המתחרים.

יתרונות נוספים:

  • מקסום קליקים
  • הגדלת מספר ההמרות וערך ההמרה
  • הגדלת יעד החזר על הוצאות פרסום

גוגל מציע 6 אסטרטגיות לבחירה, ובכך נותנת לעסקים את ההזדמנות לבחור את מה שיענה על הצרכים שלהם בצורה הטובה ביותר.

איך ליצור כלל אוטומטי

היכנסו לחשבון הגוגל אדס שלכם-> "כלים והגדרות"-> "כללים"->  לחצו על הפלוס הכחול להגדרת כלל חדש. לאחר מכן, מלאו את כל המידע הנדרש.

בלחיצה על כפתור הפלוס הכחול תפתח רשימה בצד ימין של המסך ממנה תוכלו לבחור איזה סוג של כלל תרצו להגדיר: כללים לקמפיינים, כללים לקבוצות מודעות, כללים למילות מפתח וכו'.

להלן פירוט של מה שנדרש בכל סעיף:

פעולה: בחרו מה תרצו לעשות:

  • הפעלת מילות מפתח
  • השהיית מילות מפתח
  • שינוי הצעות מחיר למילות מפתח
  • שינוי כתובות ה-URL הסופיות של מילות מפתח
  • שינוי תוויות
  • שליחת אימייל

החלה על: בחרו את הקמפיין שתרצו שהכלל יחול עליו.

תנאים: אם כבר קיים מצב, לחצו עליו ובחרו הכל, מופעל או מופעל/מושהה. זה ישנה את סטטוס הקמפיין. אפשרות נוספת היא "הוסף תנאי". לחץ עליו ובחר בין ביצועים, נראות, המרות, מאפיינים, מדדי תחרות, פרטי שיחה/הודעה, פעולות שהרווחת ב-YouTube, היסטוריית שינויים או מדדי טווח הגעה. לכל אחד יש תפריט נפתח משלו של אפשרויות.

תדירות: הגדירו אם תרצו שהתנאים יחולו פעם אחת, מדי יום, שבועי, חודשי, כל היום או במרווחי זמן ספציפיים. השתמשו בנתונים מכל הזמנים, היום, אתמול, לפני 30 יום וכו'.

התוצאות יישלחו באימייל: שליחת אימיילים אוטומטיים כדי להודיע בכל פעם שהכלל פועל, רק כאשר יש שגיאה או שינוי, או רק אם יש שגיאות. תוכלו גם לבטל את שליחת האימיילים לחלוטין.

בהגדרת הכלל תצטרכו להגדיר את השדות השונים: שם הכלל, הפעולה שתווצר, תדירות, ושליחת התוצאות באימייל.

דוגמאות לכללים אוטומטיים בגוגל אדס

יש עשרות כללים אוטומטיים שתוכלו להגדיר, הנה כמה מהם:

  • השהייה או הפעלה של קמפיינים (אם אתם רוצים לכבות את הקמפיין בזמן החג, או כאשר יש למילת מפתח CTR נמוך)
  • העלאת הצעות המחיר למילות מפתח כדי לשמור על מיקום המודעה בדף הראשון או על נתח חשיפות
  • שינוי הצעות המחיר למילות מפתח לפי CTR או שיעור המרה
  • הקטנת תקציב קמפיין לרשת המדיה כאשר העלות לקליק מגיעה לסכום מסוים
  • הגדלת תקציב קמפיין ב-YouTube כאשר הוא מגיע לשיעור צפייה ממוצע של מעל 50%.

ההזדמנויות הן אינסופיות, וסוג הכלל שתגדירו תלוי לחלוטין ביעדי העסק והקמפיין שלכם. עכשיו נבחן כיצד אנו משתמשים בכללים אוטומטיים עבור קמפיינים של גוגל אדס שאנחנו מנהלים עבור לקוחות.

השהיית מילות מפתח לא יעילות

כלל זה מפסיק את הצגת המודעות שלכם עבור מילות מפתח שלא מביאות לכם המרות. הרעיון הוא לבחור מילות מפתח עם מעט קליקים או ללא קליקים ולהשהות אותן.

שינוי הצעות מחיר למילות מפתח

ישנם שלושה כללי אוטומציה שבהם השתמשנו כדי להתאים הצעות מחיר עבור קמפיינים של מילות מפתח של לקוחות. הכלל הראשון הפחית את הצעות המחיר ב-25% עבור מילות מפתח שמוציאות מחצית מה-AOV (ערך הזמנה ממוצע) שלנו מבלי לבצע המרה. המטרה של כלל זה הייתה לתת למילות המפתח שלנו מקום להמרה לפני שההוצאה תעלה על ה-AOV.

עצירת קבוצות מודעות

זהו הכלל האוטומטי שבו השתמשנו כדי למנוע מקבוצות מודעות בעלות ביצועים נמוכים לבזבז כסף מהתקציב שלנו.

שליחת אימיילים

כדי להתעדכן באופן שוטף בקמפיינים שלנו, הגדרת כלל אוטומטי של שליחת אימייל היא חובה. בקמפיינים שלנו, יצרנו כלל שמאפשר לנו לדעת מתי נוצרה הזדמנות להרחיב את הקמפיין. אנו מקבלים אימייל אם ההחזר על הוצאות הפרסום של הקמפיינים גבוה מהיעד שלנו, אך מוגבל בתקציב. המטרה היא להודיע ​​לנו שצריך לבצע שינוי.

שיטות מומלצות להגדרת כללים אוטומטיים בגוגל אדס

שימוש בכללים אוטומטיים יכול לחסוך לכם זמן ולמקסם את התוצאות של הקמפיינים שלכם בפחות מאמץ. אבל לפני שתיצרו את הכלל האוטומטי הראשון שלכם, זכרו את השיטות המומלצות הבאות:

  • הגדירו את הכללים על סמך היעדים העסקיים שלכם, ובמידת הצורך צרו כללים מרובים כדי לטפל בתרחישים שונים.
  • שימו לב שלא תגדירו שני כללים המשפיעים על אותו פריט באותו זמן. גוגל לא נותן עדיפות לכללים אז שניהם יפעלו במקביל. זה יכול להוביל לבעיות אז עדיף שתפעילו אותם בזמנים שונים או בימים שונים בשבוע.
  • אל תגדירו כללים אוטומטיים עד שתלמדו איך לעשות את זה. אם אתם לא באמת מבינים איך קמפיינים עובדים זה יכול לעבוד גרוע.

אוטומציה היא העתיד, זה כבר עוזר לבעלי עסקים ומשווקים לשפר את היעילות והפרודוקטיביות במקום העבודה. אז למה שלא תשלבו את זה גם באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלכם?

עם כללים אוטומטיים, תוכלו להפעיל קמפיינים באופן חצי אוטומטי ולהסיר משימות שמבזבזות זמן. אין צורך להקטין או להגדיל ידנית הצעות מחיר, ואופטימיזציה מתרחשת ללא התערבות.

שימו לב: יחד עם זאת, אל תשכחו שכללים אוטומטיים לא יכולים להחליף ידע אנושי, עדיין תזדקקו לפיקוח אנושי מקצועי כאשר הכללים מיושמים כדי לוודא שהם פועלים ביעילות, ובעלי ההשפעה הרצויה על הקמפיינים שלכם.

Icon

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר