אסטרטגיה זו מאפשרת לכם להגדיר יעד החזר על הוצאת הפרסום של הקמפיינים שלכם ולאחר מכן לאפשר ל-Google Ads להגדיר הצעות מחיר באופן אוטומטי כדי לנסות ולהשיג יעד זה.
לדוגמה, אם אתם מגדירים יעד החזר על הוצאת הפרסום של 100% ואתם מוציאים 100 ₪ על מודעות, אתם רוצה להרוויח לפחות 200 ₪ בהכנסה ממודעות אלו. המשמעות היא שאתם רוצים לייצר לפחות פי שניים מכמות ההכנסה שהוצאתם על המודעות.
על ידי שימוש באסטרטגיית הצעות מחיר זו, המערכת תתאים את הצעות המחיר שלכם על סמך הסבירות להמרה שתניב הכנסה שתעמוד ביעד החזר על הוצאת הפרסום שנקבע, זה יעזור לכם לאזן את הביצועים הכוללים של הקמפיין שלכם בין המרות להכנסה ולבצע אופטימיזציה של המודעה שלכם לרווחיות טובה יותר.
זכרו שיעד החזר על הוצאת הפרסום הוא מדד יחסי, החזר על הוצאת הפרסום שתשיגו בפועל יהיה תלוי בהגדרות המיקוד שלכם ובהגדרות אחרות של הקמפיין ובביצועים הכוללים של האתר שלכם. בנוסף, חשוב לוודא שיש לכם מעקב המרות מתאים לפני השימוש באסטרטגיה זו.