ה'
ה'

החזר על השקעה (ROI)

החזר על השקעה (ROI) הוא מושג המתייחס לכמות הרווח או ההכנסה שנוצרו ביחס לסכום הכסף שהושקע. כאשר מדובר על קמפיין ב-Google Ads, קיים מונח שנקרא ROAs שזה החזר על הוצאות הפרסום – כמה כסף הוצאתם על הפרסום ביחס למה שהכנסתם מהפרסום.

קיימת אסטרטגית הצעת מחיר בגוגל שנקראת: יעד החזר על הוצאות הפרסום (Target ROAs) שבה מגדירים את אחוז ההחזר על הוצאות הפרסום לדוגמא 500% אומר שעל הוצאת פרסום של 1,000 שקלים יהיו הכנסות מהקמפיין בגוגל של 5,000 ש"ח (פי 5) ואם הגדרנו 700% אז המטרה של גוגל זה שההכנסות מהקמפיין יעמדו של 7,000 שקלים.

חשוב להגדיר באסטרטגיה הזו יעד החזר ריאלי ולא משהו שגוגל לא יצליח לעמוד בו כי במצב כזה גוגל לא יחשוף את המודעות או המוצרים שלכם בקמפיין פרסום.
דבר נוסף שחייבים להגדיר הוא ערך כספי לכל המרה, האסטרטגיה הזו לא עובדת על המרות אלא על ערך המרה, ניתן להגדיר ערך המרה דינמי לפי המוצר שנרכש באתר אבל אם מדובר באתר של לידים (טפסים, שיחות וכד') צריך להיכנס להגדרות של כל המרה ולהגדיר ערך קבוע לפי השווי שאתם נותנים לכל פעולת המרה.

Icon

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר