הרחבה לרשת המדיה בקמפיינים לרשת החיפוש היא תכונה ב-Google Ads המאפשרת לכם להרחיב את טווח ההגעה של מודעות החיפוש שלכם על ידי הצגתן ברשת המדיה של Google (GDN) בנוסף לדפי תוצאות החיפוש. זה יכול לעזור לכם להגיע לקהל גדול יותר ולהניב יותר המרות.
כאשר אתם מפעילים הרחבה לרשת המדיה בקמפיין לרשת החיפוש, המודעות שלכם לרשת החיפוש יהיו כשירות להופיע ברשת המדיה של Google כמודעות לתצוגה. Google משתמשת בהגדרות הטקסט והמיקוד של מודעת החיפוש שלכם כדי להתאים את המודעות שלכם לאתרים ואפליקציות רלוונטיות בתוך ה-GDN. המודעות שלכם יוצגו ברשת המדיה של Google באותו פורמט כמו מודעות החיפוש שלכם, אך יסווגו כ"מורחב" כדי לציין שהן מוצגות ברשת המדיה של Google.
חשוב לציין שהרחבה לרשת המדיה יכולה להגדיל את העלויות שלכם והיא יכולה גם להקטין את שיעור הקליקים (CTR) שלכם מכיוון שהמודעות מוצגות ברשת אחרת. לכן, מומלץ לעקוב אחר ביצועי הקמפיינים ולבצע התאמות לפי הצורך.
אנחנו לא אוהבים את האופציה הזו ואף פעם לא משתמשים בה באופן הזה. אם אנחנו רוצים קמפיין לרשת המדיה, נבנה אחד נפרד שלא נמצא בתוך קמפיין חיפוש.
גוגל מציעים את ההרחבה לא מעט ומפרסמים שלא מכירים את ההשלכות של האופציה הזו מסכימים (כי גוגל אומרים שתקבלו יותר המרות בעלות נמוכה יותר) ופתאום לא מצליחים להבין מה קרה. מה שקרה שמרבית הכסף שלכם הולך לרשת המדיה ואתם כמעט ולא מוצגים שמישהו מחפש את השירות או המוצר שלכם.