ב-Google Ads, המרה היא מדד שמודד את מספר הפעמים שמשתמש משלים פעולה רצויה באתר שלכם לאחר לחיצה על אחת מהמודעות שלכם. זה יכול לכלול פעולות כגון ביצוע רכישה, הרשמה לניוזלטר או מילוי טופס יצירת קשר. המרות הן מדד שחשוב לעקוב אחריו מכיוון שהן מודדות את האפקטיביות של המודעות שלכם בהנעת פעולות בעלות ערך עבור העסק שלכם.
מעקב אחר המרות מתבצע בדרך כלל על ידי הטמעת קוד (המכונה "תג מעקב המרות") בדף האינטרנט של האתר שלכם שבו מתבצעת הפעולה הרצויה. לאחר שתג מעקב ההמרות מותקן, Google Ads יכולה לעקוב אחר מספר הפעמים שהפעולה הושלמה ולייחס אותה למודעה המתאימה. נתונים אלה משמשים לאחר מכן לחישוב שיעור ההמרה, שהוא מספר ההמרות חלקי מספר הקליקים.
אתם יכולים לעקוב אחר המרות בחלקים שונים של הקמפיינים שלכם ותוכלו גם ליצור פעולות המרה שונות כדי לעקוב אחר הפעולות הרצויות השונות באתר שלכם. זה יכול לתת לכם הבנה טובה יותר של הביצועים של חלקים ספציפיים בקמפיין שלכם ואילו אזורים באתר שלכם מניבים הכי הרבה המרות.
חשוב לעקוב אחר ההמרות שלכם יחד עם מדדים אחרים כמו קליקים, הופעות ועלות להמרה כדי לקבל הבנה מלאה של ביצועי הקמפיינים שלכם ולזהות נקודות לשיפור. המידע יכול לעזור לכם לקבל החלטות מושכלות יותר לגבי תקציב המודעה, המיקוד והודעות המודעה שלכם.