ה'
ה'

הכלי לניתוח ותצוגה של מודעות

כלי התצוגה וניתוח מודעות ב-Google Ads הוא כלי המאפשר למפרסמים לצפות בתצוגה מקדימה ולבדוק את המודעות שלהם לפני שהן מוצגות למשתמשים. ניתן להשתמש בכלי כדי לבדוק אם מודעה מוצגת כהלכה במכשיר, מיקום ושפה ספציפיים. זה גם מאפשר למפרסמים לבדוק אם המודעה לא אושרה על ידי המערכת ומה הסיבה לכך.

ניתן לגשת לכלי מתפריט "כלים והגדרות" בממשק Google Ads. מפרסמים יכולים להזין שאילתת חיפוש ולבחור מכשיר, מיקום ושפה לתצוגה מקדימה של המודעה. הכלי יראה כיצד המודעה תופיע במכשיר הנבחר וכיצד היא תדורג מול מודעות אחרות שיוצגו עבור שאילתה זו. מפרסמים יכולים גם להשתמש בכלי כדי לבדוק אם המודעה שלהם לא אושרה ומה הסיבה לכך, מה שיכול לעזור להם לתקן בעיות כלשהן ולקבל את אישור המודעה שלהם.

Matan-3
מתן אסטון
נשוי ואבא ל- 2 ילדים, מתגורר בגני תקווה. עוסק בפרסום ממומן בגוגל משנת 2007. מנהל את חברת בוסטיט אשר מספקת שירותי ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל אדס.

מושגים נוספים

ק'
ק'

קבוצת מודעות

בגוגל אדס, קבוצת מודעות היא אוסף של מודעות שחולקות...

ת'
ת'

תזמון הצגת מודעות

תזמון הצגת מודעות ב-Google Ads הוא פיצ'ר המאפשר לכ...

ק'
ק'

קריאה לפעולה (CALL TO ACTION)

קריאה לפעולה (CTA) היא כפתור או טקסט המנחה את המשת...

ק'
ק'

קליקים

ב-Google Ads, קליק הוא מדד המתייחס למספר הפעמים שמ...

מ'
מ'

מילות מפתח שליליות ברמת החשבון

כמפרסמים, אתם רוצים שהמודעות שלכם יופיעו בחיפושים ...

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר