רשימת מילות מפתח שליליות היא אוסף של מילות מפתח שליליות שבהן תוכלו להשתמש במספר קמפיינים. יצירה ושימוש ברשימות של מילות מפתח שליליות יכולים לעזור לכם לנהל ולארגן את מילות המפתח השליליות שלכם בצורה יעילה יותר, ויכולים לחסוך לכם זמן כשאתם יוצרים או עורכים קמפיינים.
תוכלו ליצור ולנהל את רשימות מילות המפתח השליליות שלכם בממשק Google Ads, בכרטיסייה "ספרייה משותפת" תחת "כלים והגדרות". משם תוכלו ליצור רשימות חדשות, להוסיף מילות מפתח לרשימות קיימות ולהחיל רשימות על קמפיינים.
שימוש ברשימות של מילות מפתח שליליות יכול לחסוך לכם זמן ומאמץ, מכיוון שאתם צריכים רק לעדכן את מילות המפתח במקום אחד, במקום לעדכן אותן בנפרד בכל קמפיין. בנוסף, זה יכול לשפר את ביצועי הקמפיינים שלכם, על ידי הפיכתם לרלוונטיים יותר עבור משתמשים שמחפשים את המוצר או השירותים שלכם.