ה

הכלי לתכנון מילות המפתח

ל-Google Ads יש כלי לתכנון מילות מפתח שעוזר למשתמשים לחקור ולתכנן את מילות המפתח שלהם עבור הקמפיינים שלהם. הכלי נקרא מתכנן מילות המפתח וניתן לגשת אליו על ידי כניסה לחשבון Google Ads וניווט לתפריט "כלים והגדרות", ולאחר מכן בחירה ב"מתכנן מילות מפתח".

לכלי לתכנון מילות מפתח יש מספר תכונות שיכולות לעזור במחקר ובתכנון מילות מפתח, כגון:

  • מחקר מילות מפתח: מאפשר למשתמשים להזין מילת מפתח או ביטוי ראשוני ולמצוא מילות מפתח קשורות שבהן הם יכולים להשתמש בקמפיינים שלהם.
  • רעיונות למילות מפתח: הכלי יציג לכם גם רשימה של מילות מפתח הדומות לזו שהזנתם, וכן נתונים על נפח החיפוש והתחרות.
  • הערכות תנועה: מתכנן מילות המפתח יספק לכם אומדן של מספר הקליקים וההופעות שהמודעות שלכם יכולות לקבל עם מילות מפתח ספציפיות.
  • מדדים היסטוריים: מאפשר לכם לראות את הנתונים ההיסטוריים של מילות המפתח ולמדוד את הביצועים של הקמפיינים שלכם.
  • מתן הצעות ותקציב: מאפשר לכם ליצור תקציב ולהגדיר הצעת מחיר עבור מילות המפתח שלכם, כך שתוכל לבצע אופטימיזציה של הקמפיינים שלכם בהתאם.

מתכנן מילות המפתח הוא כלי רב עוצמה שיכול לעזור לכם למצוא את מילות המפתח הנכונות עבור הקמפיינים שלכם ולעזור לכם להגיע לקהל היעד שלכם בצורה יעילה יותר. אתם יכולים גם להשתמש בו כדי לחקור מילות מפתח עבור הקמפיינים שלכם ב-Google שופינג.

Icon

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר