Google Ads מציעה כמה אסטרטגיות מתן הצעות שונות שבהן תוכלו להשתמש כדי לשלוט על אופן הצגת המודעות שלכם ועל אופן הוצאת התקציב שלכם. לכל אסטרטגיה יש מערכת יתרונות וחסרונות משלה, והאסטרטגיה הטובה ביותר עבורך תהיה תלויה ביעדים, בתקציב ובתחרות שלכם. כמה מאסטרטגיות הצעות המחיר הנפוצות ביותר ב-Google Ads כוללות:
הצעות מחיר ידניות לקליק (עלות לקליק)
באסטרטגיה זו, אתם מגדירים הצעת מחיר ידנית עבור כל מילת מפתח בחשבונכם. אסטרטגיה זו מעניקה לכם את מירב השליטה על אופן הצגת המודעות שלכם ועל אופן הוצאת התקציב שלכם, אך היא גם דורשת יותר מאמץ ותשומת לב לניהול.
מקסימום קליקים
באסטרטגיה זו, Google Ads תגדיר הצעות מחיר באופן אוטומטי כדי לקבל את מירב הקליקים האפשריים במסגרת התקציב שלכם. אסטרטגיה זו היא הטובה ביותר עבור קמפיינים עם טווח הגעה רחב או עם מטרה למשוך כמה שיותר תנועה לאתר.
יעד עלות להמרה (עלות לפעולה)
בעזרת אסטרטגיה זו, אתם מגדירים מחיר יעד עלות להמרה, ו-Google Ads תגדיר באופן אוטומטי הצעות מחיר כדי לנסות להשיג את עלות היעד הזו. אסטרטגיה זו היא הטובה ביותר עבור קמפיינים עם יעדים מבוססי המרות, כגון מכירות או לידים.
יעד החזר על הוצאות הפרסום (Target ROAS)
באמצעות אסטרטגיה זו, אתם מגדירים יעד החזר על הוצאות פרסום, ו-Google Ads תגדיר הצעות מחיר באופן אוטומטי כדי לנסות להשיג את יעד ההחזר על הוצאות פרסום. אסטרטגיה זו היא הטובה ביותר עבור קמפיינים שמטרתם להביא המרות בעלות ערך גבוה.
מקסימום המרות
אסטרטגיה זו מגדירה הצעות מחיר באופן אוטומטי כדי לנסות להשיג את מירב ההמרות האפשריות במסגרת התקציב שלכם. אסטרטגיה זו היא הטובה ביותר עבור קמפיינים עם יעדים מבוססי המרות ומטרה להשיג כמה שיותר המרות.
עלות ידנית לקליק (משופרת)
אסטרטגיה זו מתאימה את הצעות המחיר הידניות שלכם בהתאם לסבירות להמרה על סמך נתונים היסטוריים בחשבונכם, אסטרטגיה זו שואפת להגדיל את ההמרות תוך שמירה על שליטה על הצעות המחיר הידניות שלכם.
כל אסטרטגיית הצעת מחיר נועדה לעזור לכם להשיג יעדים שונים וחשוב לקחת בחשבון את היעדים, התקציב ומה אתם רוצה להשיג עם הקמפיינים שלכם, לפני בחירת אסטרטגיה. אתם יכול לשנות את אסטרטגיית הצעות המחיר שלכם בכל עת, ותוכלו גם להשתמש באסטרטגיות שונות עבור קמפיינים שונים, מה שמעניק לכם את הגמישות להסתגל ליעדים ולקהל שלכם.